17.04.2006., ponedjeljak

Dig For Fire

Image Hosted by ImageShack.us

Mislim da već svi znate muku i patnju koju sam proživio da bi došao do tog važnog dokumenta koji život znači - vozačke dozvole! I sad, kad je imam - ne vozim! Ubijte me, ali mi se ne da voziti s mamicom i taticom koji mi non-stop vise za vratom.

Scene vožnje izgledaju ovako:
- Tata sjeda straga i veže se pojasom! *mislim, koja nevjera u moje vozačke sposobnosti.... kkkkkatastrofa!*
- Mama stoji kao napeta puška na suvozačkom mjestu i samo čeka da povuče ručnu.
- Sestra je presretna što ja vozim. Jedina prava osoba u autu.

A dijalozi (prije monolozi i dosađivanja) su ovakvi:
- 'Sine, sad prebaci u drugu... sad u treću... sad opet u drugu...' *ne, ne znam kad trebam prebaciti u koju brzinu!*
- 'Pažljiiiivo ulazi u ovaj zavoj... moraš napraviti veliki luk i držat se svoje strane. *moje strpljenje popušta*
- 'Pazi, crveno je, sad se tu zaustavi...' *a baš sam mislio da je crveno znak za PROLETITI kroz križanje!*
- 'Kad budeš skretao desno upali desni žmigavac....' *grrrrr...*
- 'Nemoj udariti to auto...' *argh...argh...argh...*

Svaki put se snervam na n-tu potenciju. Sad želim izraziti svoj gnjev nekim neartikuliranim zvukovima... ali ne znam kako... evo, ovako se osjećam otprilike:
'arghjfljfdajkjggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr"#!(="#(&=?"!)$%!??!)$)%)&))&#)"!$!!!!!!!'
Uglavnom, nije se lako izraziti u mom slučaju... zamislite neandertalca kako reži... eto, tako nekako.

I tako sam odlučio preuzeti stvar u svoje ruke.
'Idem si nabaviti auto.' - kažem si.
I počeo ja listati oglase. Naravno, od kraja pošto su Zastave tamo. Bilo je tu prahistorijskih Yuga od 75 eura i slično, ali mi nije baš toliko stalo do auta da se vozim u tom kršu. *errr... ne mogu se voziti u krntiji...ccc...*

Nakon nekog vremena dođoh na slovo P. I već sam mislio preskočiti Porschea, Rovera i slične jet-seterske aute... kad mi ono u oko upadne :

Porsche 924 GTS
1979. god.
200 000 km
125 KS

Za samo 2000 eura!!! Što je to?? Ništa. Novi Fiat Punto bez dodatne opreme košta 5 puta više! A ovako za 2000 eura si imaš vlastitog Porschea!

Kako ja živim đačkim životom i nemam ni blizu 2000 eura, otiđoh tatici pitati ga bi li mi posudio para za kupiti si Porschea. Samo se nasmijao.
Kad sam mu rekao cijenu tog savršenstva...
- 'Sine, kad ti se počne kvariti cijena popravaka će ti izaći 50 000 eura.'
*bwaaaaaaaaaaaaa*
- 'Nećeeeeeeeee' :(( *jedini protuargument kojeg sam se u tom trenutku mogao sjetiti*
- 'Hoće. Zaboravi.'
*neeeeeeeeeeeeee* :((((

Oduvjek sam htio Porschea. Sad sam tako blizu, a tako daleko. Život nije fer. Jednostavno nije fer. Sinoć sam si instalirao Need For Speed 5 da osjetim snagu 924ke bar virtualno. Ah. Kako je to krasan autić. Koje ubrzanje, koji dizajn, koja stabilnost. Kako bi samo bilo kuuuuul imati Porschea.

*sad završimo ovaj post u tužnom depresivnom tonu*
Ja, veliki fan Porschea. Ga. Nikad. Neću. Imati. :(


- 12:01 - Komentari (21) - Isprintaj - #

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nekad teen srednjoškolski blog s kilometarskim postovima... danas blog struje svijesti.i bezgranične količine gluposti u maloj količini riječi.

Eh da, čini mi se da dizajn funkcionira samo u rezoluciji 1400x900. Dakle, ne samo da je ovaj blog pun gluposti nego je i bugovito smeće.

"I've seen things you people wouldn't believe.
Attack ships on fire off the shoulder of Orion.
I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
Time to die."

Blade Runner

Većina ih je mrtvo, ali neka bar prividno žive na ovom blogu

Kaira
DsK
Ik&Ea
Coconut
Muza
Rozan
OvercaffeinateD
Black Angel