Image Hosted by ImageShack.us hih.. - moCa`s liFe - Blog.hr

moCa`s liFe

ponedjeljak, 01.10.2007.

hih..

Moja zivotinjica cerek
hihi...




MoJ MaJi BeMbo smijeh cerek kiss

eo mene nakon veoma dugog vremena...
javljam se malo da vam se javim... ugl.. eek
kod mene je sve suPer... barem inace je..
sada me glava boli.. jako jako... bang burninmad
al sve super..
pricam na msnu s doMbom .. yea cerek kiss
i slusam pjesme.. tak pokusavam ne zaspati.. bang
u skoli mi je suPer.. ima jedna iz razreda koju svi sprdaju..
bwahahahhaha smijeh
necu stavljati sliku da neki nebi dobili srcani... ccc...
u s.v.o. -u je isto sve suPer...
bEica mi je opet neke lose volje...
stalno ima neke njene price... ugl.. nie bitno..
Lucija (Balikic) mi je jucer ocitala bukvicu..
mislim ne doslovce.. otvorila mi je misljenje ...
zna ona o cem pricam...
doMba i ja smo svaki dan sve bolje i bolje... cerek
hih.. smijeh cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
brat mi se odselio u Varaždin... yea...
neka mu je sretno tamo... wave mah

ne znam sta da vam jos pisem..
nakon nekog vremena to bilo sve..
javit cu vam se neki drugi put...

poZzZ mojoj bandi iz s.v.o.-a
DoMbi bubaw moa VTP cerek kiss
bEici mah
Luciji B. wave
Kovi i Luci cerek wave
M. toMi wave
Ivoru mah
Hrci wave
Matiji wave
Zoghbiu wave
Sari mojoj slomljenjoj... wave
mom 1. F belj

i svima koji me znaju...
pozz wave mah wave mah

komentiraje meeee!!
plzzzz

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.