Image Hosted by ImageShack.us eWo noWi POst... finally :P - moCa`s liFe - Blog.hr

moCa`s liFe

utorak, 22.05.2007.

eWo noWi POst... finally :P

Eto ljudi.. da napišem napokon novi post....
Da poČnem od početka. ... ..
Ja sam s toMom... cerek cerek cerek kiss kiss kiss
i jako sam happy s njime.. cerek cerek cerek kiss
to je najbolji dio što se dogodio u zadnje vrijeme...
u školi je dobro..
da..
moš mislit!!
sad nam zaključavaju vrata da više nemožemo izlaziti van..
HAHAH
strašno...
ccc...
jadni pušači... smokin
lol
ja nisam među njima..
još malo pa moja jubaw ima rođendan...
hehehe
još 7 dana... kiss kiss
jedva čekam...

eto ljudi to bi bilo sve od mene..
za danas.. i narednis nekoliko dana
stalno mi govore da pišem novi post...
EVO VAM GA!! haha smijeh

ajd poZzZzZz:
toMi cerek kiss
SAri
Kiki
Pici
i ostaloj kompaniji... mah wave


Get Your Own Quiz!, More Quizzes


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.