Neki korisni linkovi
Blog.hr

Bigoo-super stvari za blog
Image-za umanjiti slike
Flash-za malo zabave




Slikice

Kada kihneš:
01.00-01.30- telefonirati ćete
01.30-02.00- danas će te poljubiti
02.00-02.30- bit ćete skupa ako se nađete
02.30-03.00- razočaranje
03.00-03.30- čeka te velika promjena
03.30-04.00-sviđaš mu se
04.00-04.30- sudar
4.30-05.00- frendica će te iznevjeriti
05.00-05.30- imaš suparnicu
05.30-06.00- imati ćeš iskrenu prijateljicu
06.00-06.30- zakazat će ti sastanak
06.30-07.00- na kraju ćeš biti sretna
07.00-07.30- voli te novi dečko
07.30-08.00- na tebe misli smeđi dečko
08.00-08.30- pismo
08.30-09.00- biti ćeš cijeli dan sretna
09.00-09.30- nezaboravno te voli
09.30-10.00- crni dečko misli na tebe
10.00-10.30- biti ćeš mu cura
10.30-11.00- svađa
11.00-11.30- plavi dečko luduje za tobom
11.30-12.00- frendica ti je povjerljiva
12.00-12.30- netko misli na tebe
12.30-13.00- želi da hodate
13.00-13.30- misli na tebe jer te ludo voli
13.30-14.00- povjerit će ti se
14.00-14.30- mrzi te
14.30-15.00- neočekivani uspjeh
15.00-15.30- zabavljat ćete se
15.30-16.00- netko vam želi zlo
16.00-16.30- vjeran ti je
16.30-17.00- sutra ćeš biti sretna
17.00-17.30- sretan je onaj ko te voli
17.30-18.00- prati te sreća
18.00-18.30- sviđaš se onom na koga misliš
18.30-19.00- nikad te neće zaboraviti
19.00-19.30- samo tebe voli
19.30-20.00- očekuje tvoju ljubav
20.00-20.30- reći će da te voli
20.30-21.00- samo se poigrava s tobom
21.00-21.30- pozvat će te na rođendan
21.30-22.00- užasno mu se sviđaš
22.00-22.30- sanjao te
22.30-23.00- želi voditi ljubav s tobom
23.00-23.30- otkači se od njega
23.30-00.00- obožava te
00.00-00.30- stalno ide za tobom
00.30-01.00- želi da zauvijek ostanete zajedno


Dinamo!

NEBO SE PLAVI, BIJELI SE ZAGREB GRAD
MAKSIMIR SLAVI, PRVI SMO PRVI SAD
PLAVI,PLAVI,PLAVI,PLAVI
IZ NAŠIH GRLA SVE JE JAČI ZVON
DINAMO JE PRAVI ŠAMPION

ZASTAVE PLAVE VIJU SE U ZRAKU
U ČAST DINAMU U SLAVU PRVAKU
PLAVI,PLAVI,PLAVI,PLAVI
IZ NAŠIH GRLA SVE JE JAČI ZVON
DINAMO JE PRAVI ŠAMPION

Dinamo ja volim (himna)
Popevke sam slagal
I rojžice bral
I svu svoju mladost
Sam tebi ja dal
NAVI, NAVIJAJ,
SRUŠIT ĆE SE STADION,
NEK JE NERED NEK JE LOM,
JA TE VOLIM DINAMO! DINAMO, OO!
I ZNAJ, DA BOG,
ZNA ZA SVETO IME TO,
SVETO IME DINAMO!
I U NEBO S NJIM,
I U PAKAO
BAD BLUE BOYS I DINAMO!
NEK SE PALE BAKLJE SVE,
ZA SVE NAS ZA PURGERE,
JER NA BARJAKU MODROM,
PIŠE SAMO DINAMO! DINAMO, OO!
I ZNAJ, DA BOG,
ZNA ZA SVETO IME TO,
SVETO IME DINAMO!
I U NEBO S NJIM,
I U PAKAO
BAD BLUE BOYS I DINAMO!
I KOLCEM I LANCEM,
I BOKSEROM U GLAVU,
UDARI, RAZVALI,
ZA DINAMOVU SLAVU!



LJubav moja si ti....

DINAMO ZAGREB!
ALE ALE ALE
ALE ALE ALE
ALE ALE ALE
DINAMO ZAGREB!
ALE ALE ALE
ALE ALE ALE
ALE ALE ALE
ALE ALE ALE ALO
JA TE VOLIM DINAMO!
ALE ALE ALE ALO
JA TE VOLIM DINAMO!

DINAMO ZAGREB
JA VOLIM DINAMO ZAGREB
DINAMO ZAAAGREB
JA VOLIM DINAMO ZAAAGREB!

DINAMO ZAGREB
POBJEDI TI ZA NAS
DINAMO ZAGREB
PJEVAJU SVI U GLAS
DINAMO ZAGREB
LJUBAV MOJA SI TI!

DINAMO ZAGREB,ajmo svi
DINAMO ZAGREB,ljubavi
DINAMO ZAGREB,on je sve
DINAMO ZAGREB,volim te

I ZNAJ DA VOLIM DINAMO,
I ZNAJ DA VOLIM DINAMO...
JEDINA PRAVA LJUBAV MI JE ON!

Uz muziku(goodbye)
DINAMO,DINAMO
ZNAJ DA TE VOLIM JA
VOLIM JA VOLIM JA
TI SI PONOS ZAGREBA!
nanana nanana ooo DINAMO!

VOLIM DINAMO!
VOLIM DINAMO!
VOLIM DINAMO!
VOLIM DINAMO!
VOLIM GA JAKO

DINAMO ZAGREB DINAMO ZAGREB
ČINIŠ ME SRETNIM KADA TUŽNO JE
TI STVARNO NEZNAŠ KOLKO TE VOLIM
DINAMO ZAGREB VOLIM TE!

JA VOLIM DINAMO ZAGREB,
JA VOLIM DINAMO ZAGREB,
JA VOLIM DINAMO ZAGREEEB,
JER ON JE ŽIVOT MOJ, JER ON JE ŽIVOT MOJ...

SVI GA MI VOLIMO,
SVI GA MI SLAVIMO,
SVI GA MI BODRIMO,
TO JE MOJ DINAMO!

RUŽE SU CRVENE
BAKLJE SU SKRIVENE
SLATKA JE MUZIKA
AL NIJEDNA KAO
VOLIM TE DINAMOOOOOO...

JA VOLIM DINAMO, JA VOLIM DINAMO,
JEDINA PRAVA LJUBAV MI JE ON!
JA VOLIM DINAMO, JA VOLIM DINAMO,
JEDINA PRAVA LJUBAV MI JE ON...
PLAVI, AJMO SADA PLAVI,
AJMO SADA PLAVI,
AJMO SADA SVI,
ALE, ALE, ALE, ALE

AJMO PLAVI OO
AJMO PLAVI EE
AJMO PLAVI OO
O VOLIM DINAMO

IŠLI SMO ZA VAMA
SVAKI PUT DALEKO
TRAŽILI SMO POBJEDE
NIJE VAŽNO KAKO
DALI STE NAM POBJEDE
DALI STE NAM SNOVE
IGRAJ IGRAJ DINAMO
PURGERI TE VOLE
IGRAJ IGRAJ DINAMO
ZA POBJEDE NOVE
IGRAJ IGRAJ DINAMO
PURGERI TE VOLE

NAPRIJED PLAVI, I NAPRIJED PLAVI, I NAPRIJED PLAVI,
NAPRIJED PLAVI, NAPRIJED PLAVI, PLAVI, PLAVI,
NAPRIJED PLAVI LAVOVI,
VOLE VAS VAŠI PURGERI,
OOO, OOO, OOO, OOO...


grad koji imam rad:


serbus dragi Zagreb moj
SERBUS DRAGI ZAGREB MOJ!
kaj se skrivaš v megli toj
KAJ SE SKRIVAŠ V MEGLI TOJ!
kaj da bi se nekaj sramil
KAJ DA BI SE NEKAJ SRAMIL!
ti se nemaš sramit kaj
TI SE NEMAŠ SRAMIT KAJ!
I SAD SEM TU IPAK SEM TVOJ!
SERBUS DRAGI ZAGREB MOJ!

VOLIM ZAGREB O DA
VOLIM ZAGREB O DA
VOLIM ZAGREB O DA
OOO ZAGREB VOLIM TE JA!


ponos grada mog:


DINAMO
MI VOLIMO
I ZA NJEGA ŽIVIMO
BEZ NJEGA NEBI BILI SRETNI
JER ON JE PONOS GRADA MOG


TI SI PONOS MOG ZAGREBA GRADA
U KOJEM ZAKON PURGERA VLADA
JA BITI ĆU S TOBOM I U NEBO KAD UĐEM
JER DINAMO VOLIM JER ON MI JE SUĐEN!


ZNAJ DA TE VOLIM DINAMO JA,
JER TI SI PONOS HRVATSKOG NARODA,
I NEKA CIJELI SVIJET ZNA ZA TO,
JA VOLIM SAMO DINAMO
I OPET ĆE SE NAŠE PJESME PJEVATI,
I OPET ĆE SE NAŠE BAKLJE PALITI,
I NEKA CIJELI SVIJET ZNA ZA TO,
JA VOLIM SAMO DINAMO!


Samo ti Dinamo ŠAMPIONEEE:


SAMO TI,DINAMO,ŠAMPIONE!
I UMRIJET ĆU ZA TEBE!
SAMO TI DINAMO ŠAMPIONE!
ŽIVOT DAT ĆU ZA TEBE!

JEDNA ĆE TORCIDA
PLAKATI OVU NOĆ
JEBI SE JEBI SPLITE
DINAMO ŠAMPION

ZAGREBAČKA
ZVONA ZVONE
DA POZDRAVE
ŠAMPIONE.
ŠAMPIONE
PLAVE BOJE
PRVACI SU
ZEMLJE SVOJE.
NEKA ZVONE
MALO JAČE
ZA NJIHOVE NAVIJAČE!

I NAPRIJED PLAVI
PJESMA SE ORI
BODRI VAS CIJELI STADION
TISUĆE SRCA SAD ZA VAS KUCA
JER DINAMO JE ŠAMPION
ALE ALE ALE ALE ALE ALE ALE ALE...

IMAMO BEKOVE
IMAMO HALFOVE
IMAMO FOROVE
ŠTO DAJU GOLOVE
HOČEMO GOLOVE
HOĆEMO POBJEDE
HOĆEMO TITULU
JOŠ OVE GODINE!

DINAMO DINAMO DINAMO
DINAMO DINAMO DINAMO
DINAMO DINAMO DINAMO
DINAMO JE ŠAMPION!
ŠAMPION ŠAMPION ŠAMPION
ŠAMPION ŠAMPION ŠAMPION
ŠAMPION ŠAMPION ŠAMPION
ŠAMPION JE DINAMO!


povratak imena:


pjesma posvećena Franji Tuđmanu
ČOVJEK ČUDAN UZEO NAM
NAŠU LJUBAV, NAŠU SREĆU
ALI TEBE MOJ DINAMO
ZABORAVIT' NIKAD NEĆU

pjesma posvećena Zlatku Canjugi
CANJUGA CANJUGA JEBAT ĆU TE JA
NEČEŠ BITI NEČEŠ BITI
PREDSJEDNIK DINAMA

BILO JE TO BILO JE TO BILO JE TO
NA VALENTINOVO
SJEĆAM SE JA SJEČAŠ SE TI
KAD SMO MI DINAMO VRATILI!

DVE, TRI NOĆI NISAM SPAV'O
DINAMU SAM ŽIVOT DAO
A SAD NJEGA VIŠE NEMA
OSTALA JE USPOMENA!
AJMO SADA PLAVI,
VODITE NAS KA SLAVI,
POLETI PLAVI ANĐELE,
VOLIM TE DINAMO!
A KAD UMREM PJEVAJTE MI,
SAMO MENI PJESME KOJE,
PJEVAO SAM I JA NEKAD,
MOJ DINAMO, ŠAMPIONE!
AJMO SADA PLAVI,
VODITE NAS KA SLAVI,
POLETI PLAVI ANĐELE,
VOLIM TE DINAMO!

SLUŠAJ S JUGA KAKO DOLAZI
MI ĆEMO GA JEDNOG DANA VRATITI
NA TRIBINAMA VEĆ SE ČUJE GLAS
STRPI SE JOŠ MALO DOĆE RED NA NAS!

KAKO JE DOBRO VIDJETI TE OPET
I STAVITI RUKE NA TVOJA RAMENA
KAO NEKAD POLJUBI ME NJEŽNO
ZA ONA DOBRA DOBRA DOBRA
STARA VREMENA


za jedan sekund DINAMOVOG sjevera....

VJERUJ NEMA ŽIVOTA BEZ DINAMA
DAO BI MILIJARDU DOLARA
ZA JEDAN SEKUND DINAMOVOG SJEVERA
OOOOOOOOO OOOOO...

ROĐEN SAM NA SJEVERU
SLUŠAJ TE ME SVI
VOLIM TEBE DINAMO
ŽIVOT SI MI TI
TUČE NAS POLICIJA
KO ŠUGAVE PSE
AL ZA TEBE DINAMO
PREBOLJET ĆE SVE
TUČEMO POLICIJU
KO ŠUGAVE PSE
AL ZBOG TEBE DINAMO
POBIT ĆU IH SVE!

AJMO PURGERI DIČI RUKE I PJEVATI
PJESMOM DINAMO BODRITI
NIKAD NE PRESTATI
AJMO PURGERI
NAJJAČI SMO BAŠ NAJJAČI
GDJE JE DINAMO TU SMO MI
UVIJEK ZAGREBU ODANI

VIJU SE NAŠE ZASTAVE I NAŠI ŠALOVI
BAD BLUE BOYSI SU NAJAČI TO ĆE UVIJEK OSTATI

AJMO SVI PURGERI MOJI
OVU PJESMU ZAPJEVAJMO
SA SJEVERA NEK SE ORI
JER NAJBOLJI JE DINAMO!

NOĆAS BIT ĆE NEREDA
NOĆAS BIT ĆE LUDNICA
EVO IDU HOOLIGANI
ZAGREBAČKIH ULICA

VOLIM SAMO DINAMO,
ALKOHOL I ŽENE
NIŠTA VIŠE U ŽIVOTU
NEZANIMA MENE

IMA NAS PURGERA
VIŠE OD KINEZA
PJEVAMO NAVIJAMO
BOLJE OD ENGLEZA!

ZAGREBAČKI MALIŠANI
HEJ!HEJ!HEJ!

IZ ZAGREBA
GRUPA CIJELA
I KRV NAM JE
PLAVO-BIJELA
HRVATSKE SMO
MI SINOVI
ODANI SMO
PLAVOJ BOJI!
HRVATSKE SMO
MI SINOVI
ODANI SMO
PLAVOJ BOJI
UZ DINAMO I UZ BOGA
BIĆEMO SVE DO GROBA!

GAZIMO SVE,
PRED SOBOM MI,
JER SMO JEDNOSTAVNO NAJJAČI,
A TO SMO VEĆ DOKAZALI,
STOPUT SMO VAM PIČKU RAZBILI!

MI SMO BAD BLUE BOYSI,
MEĐU NAMA VLADA LUDILO,
RAZBIT ĆEMO PIČKU,
SVAKOM 'KO NE VOLI DINAMO!

ISUS!
MARIJA!
DINAMOVA ARMIJA!

BBB BBB BBB SAM JA
PIŠAM U GOVORNICE
I NISAM NORMALAN
BBB BBB BBB STE VI
SMRDITE PO MOKRAĆI
I NISTE NORMALNI!

IGRAJ IGRAJ DINAMO!!
ZABIJ ZABIJ GOLOVE!!
IGRAJ IGRAJ DINAMO!!
PURGERI TE VOLE!!

VEĆ DUGO PANDURI, UPRAVA NAS MRZE,
SAMO ZATO JER VOLIMO, ZAGREB I DINAMO,
MI SMO BAD BLUE BOYSI, ČUVARI ZAGREBAČKE ČASTI,
KATOLIČKE CRKVE I HRVATSKE!


euro DINAMO:


MUKU MUČE DA NAS SPRIJEČE
SPRIJEČITI NAS NIKAD NEĆE
EURO DINAMO EURO DINAMO!

RUŽE SU CRVENE
BAKLJE SU SKRIVENE
SLATKA JE MUZIKA
AL NIJEDNA KAO
EUROPSKI DINAMOOOOOO...

I BEZ OBZIRA NA KAZNU
MI ĆEMO UVIJEK BITI S NJIM,
CIJELA EUROPA SADA DRHTI,
JER MI SMO NEZADRŽIVI!


ajmo cijeli stadion,ajmo cijeli stadion!


DINAMO!!!!
ZAGREB!!!!
TOVARSKE!!!
PIČKE!!!!
MI SMO PURERI!!!
NAJJAČI SMO NAJJAČI!!!

DINAMO ZAGREB!!!
DINAMO ZAGREB!!!


i zato nebu mene Niko zajebaval:

BJEŽI NIKO KO TE JEBE!
MOŽEMO MI I BEZ TEBE!
NIKO PEDERU!
NIKO PEDERU!

SVINJO DEBELA!
SVINJO DEBELA!
SVINJO DEBELA!
SVINJO DEBELA!
NEMA OPROSTA!

NIKO PIZDO!
PURGERE SI IZDAO!


i KOLCEM i LANCEM i BOKSEROM u GLAVU:

UBIJ DROTOVE
UBIJ DROTOVE
UBIJ DROTOVE
UBIJ DROTOVE
PASJE SKOTOVE

OJ RJEČANI, KOMUNISTI,
SVE SE MIJENJA VI STE ISTI!

KRUMPIRA!!!
ZELJA!!!
LUKA!!!
KAKO BUTE KUĆI?
TRAKTOROM!!!....

ŠUGAVA RIJEKO, SMRDLJIVI GRADE,
POBIT ĆU POLA TVOJE ARMADE,
ŠUGAVA RIJEKO, PUNA SI SRBA,
NE BRINI RIJEKO, IMA JOŠ VRBA!

NEKA NEKA NEK SE ZNA SJEBALI SMO HAJDUKA
NAJEBAT ĆE I ARMADA
TA RIJEČKA ŠAKA JADA
NEKA NEKA NEK SE ZNA!

O ZVEZDO ZVEZDANA
TI KURVO JEBENA
JEBO TE HAJDUK
JEBALI TE SVI
A NAJVIŠE PURGERI!

JA IMAM SIFILIS,
JA IMAM SIDU,
NEMAM KONDOMA
JEBEM TORCIDU!

SPLITE ZAŠTO PLAČEŠ
ZAR SU TI O NAMA PRIČALI
NOĆAS BIT ČE
SAMO MALI NEREDI
SPLITE ZAŠTO PLAČEŠ
RECI MI!

DOŠO JE I TAJ DAN
UMRO JE PARTIZAN
UMRO JE UMRO
UMRO JE ON
NEĆE BITI ŠAMPION!

ZORA RUDI DAN SE BIJELI
ZVEZDU JEBO ZAGREB CIJELI!
A TI ZVEZDO NISI SAMA
JEBEMO I PARTIZANA!

JEDNA ĆE TORCIDA
PLAKATI OVU NOĆ
JEBI SE JEBI SPLITE
DINAMO ŠAMPION

TOVARI TOVARI
NISTE OVDJE ROĐENI
MARŠ IZ ZAGREBA
MARŠ IZ ZAGREBA

BACILI SMO
SUHO GRANJE
DOŠ'O HAJDUK
NA ORANJE.
ŠTO STE DOŠLI
KAD STE ZNALI
DA STE OVDJE
NAJEBALI!

DUBRAVKO NOVAK
PANDURSKA SVINJA JE
ZAKOLJI MU DJETE
ALE ALE ALE!

dedina pjesma
KO NEVOLI JOJ KO NEVOLI
DINAMO SA SAVE
TAJ ĆE OTIĆ JOJ TAJ ĆE OTIĆ
RAZBIJENE GLAVE!
deda kaže:IGRAJ IGRAJ!

JA IMAM SIFILIS
JA IMAM SIDU
JA JEBEM HAJDUK
JEBEM TORCIDU

PUŠI ZADRE KO TE JEBE
HRVATSKA SE SRAMI TEBE
ZADAR BEŽIGRAD!
ZADAR BEŽIGRAD!

UBI SRBINA!
UBI TOVARA!
UBI RIJEČANA!
UBI SVAKOGA!
KO MRZI DINAMA!

OJ SUZANA
JEBEŠ PARTIZANA
JEBEŠ ZVEZDU
JEBEŠ RADA
JEBEŠ SLOBODANA!!

NEKA ŽIVI LJUBAV
NEK SE BUDI DAN
NEKA SVAKO DJETE
MRZI PARTIZAN!

O BOŽE ZNAŠ LI KAKO JAKO
MRZIM PARTIZAN
O BOŽE ZNAŠ LI KAKO
JAKO MRZIM PARTIZAN
JA MRZIM PARTIZAN
JA MRZIM PARTIZAN
ZNAŠ LI KAKO MRZIM PARTIZAN!!!

SRBIJO ZNAJ SVEMU JE KRAJ
ZBOGOM I VIŠE SE NE VRAĆAJ!


BALADE:

Plava balada:
Pričao mi jednom stari, o Zagrebu kojeg nema
O ljudima što su bili pa ostali uspomena.
Kad je Sava bila čista, neki su ju kaže pili
o curama sa gornje grada i o nekupljenoj vili.
Tješio se jer u meni, nije vidio dječaka
koji pazi kako gazi kao oni s Pantovčaka.
Sve se tako brzo mjenja, pa na svijetu ništa novo.
a o svega što je prič'o zapamtio sam i ovo.
Ja zbog žena nisam htio a zbog Dinama sam pio,
zbog Dinama kad je gubio.
I okrenu tada glavu, zagleda se u daljinu
kao plave voljeli smo jedino još Domovinu.
A Sava i noćas teče, tko zna od kud stari gleda
Kao Zagreb on je bio lomiš ga a on se neda
Zato pustite dječake, nek pjevaju što ih volja
neće ova lijepa naša, bez Dinama biti bolja.

Košulja plava:
U najdaljem kutu moje sobe
Uvijek me srce tiho zazebe
Kada u moru čudnih stvari
Nađem jedan dio tebe.
U najdaljem kutu moje sobe
Miješam san i miješam javu
Čuvam jednu košulju tvoju
Najdražu košulju plavu.
Tvoja košulja plava nek' me sjeti, nek' miriše
Košulja plava nek' umjesto tebe diše
Sad kad te nema, neka uz mene spava
Jedino tvoje što imam, najdraža košulja plava
Ona čuva sne i riječi
Ljeto, zimu, sva ona jutra
Traje, traje u tom kutu
Kao jučer, kao sutra.
Ponekad dugo, dugo je ljubim
Ponekad čvrsto, čvrsto je stisnem
Mjesto tebe, mjesto tebe
Ponekad samo, samo vrisnem.


Za ona dobra stara vremena:
Bilo je osam na trgu cvijeca
Ja sam te cekao na kraju price.
Kada si rekla, mi necemo vise
Odmahnuh rukom, ma sta me se tice.
A ne bih ni Bogu priznao tada
Da sve je moje u vodu palo,
Sad mirno kazem lagati necu
Onoga dana vrijeme je stalo.
Kako je dobro vidjeti te opet
Staviti ruke na tvoja ramena
I kao nekad poljubi me njezno
Za ona dobra, dobra, dobra stara vremena
Stvarno sam htio vidjeti te opet
Sa istim smijehom na usnama tvojim.
Pricaj o kisi, o bilo cemu,
Ne pricaj o sebi, jos toga se bojim.
Neka sam proklet ako i danas
Postoji nacin da objasnim sebe
Ne zelim nista i sve mi se cini
Da citav sam zivot volio tebe.

Mi smo Bad Blue Boys:
U JUTRO NEDJELJNO KAD SUNCE NAMA SVRATI
ZAGREBAČKE KROVOVE I ZAGREB POZLATI
OTAC SINA ZA RUKU UHVATI
SINE OVAJ DAN ĆEŠ DUGO PAMTITI
LAGANA ŠETNJA DO TRGA STAROM VLAŠKOM
MIRIS RUČKA NEDJELJNOG PANDUR SA MODROM ZNAČKOM
OTAC SINA ZA RUKU UHVATI SINE DANAS ĆEMO POBJEDITI
MI SMO BAD BLUE BOYS MI SMO
MI SMO DINAMO
KO SLJEME VELIKO,VELIKO
SRCE IMAMO!
ULICE SU MODRE SVE DO MAKSIMIRA,
NASMIJANA LICA ISTA PJESMA SVIRA
OTAC SINA ZA RUKU UHVATI
SINE DANAS ĆEMO SKUPA PJEVATI
MI SMO BAD BLUE BOYS
MI SMO MI SMO DINAMO
KO SLJEME VELIKO,VELIKO
SRCE IMAMO!

< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Šta kažu drugi?

Opis bloga
Moj blog... zafrkancija,slike,ja,moje mišljenje :)
Pa evo nešto o meni...
Osnove o meni...:
Ja sam...
Moana
Nadimci...Mo,Moky,Moanyca
Datum rođenja...19.ožujak.1995
Živim u...Zagrebu
Najfrendice.... Matea B;Valentina i Lea
Najfrendovi...(bez nekog reda,svi su super)
Lenči,Zlajo,Raič
Naj klub...DINAMO

Od dana 10.05.2006-15:30minuta vas
I ti si jedan od njih :)
je posjetilo moj blog

Dobri blogovi
Blogove koje morate posjetiti...

Ljudi koje poznajem


Lulyca

Ana
Fabos
Zvone
Valen

Kada pogledaš na sat...
00.00~voli te
01.01~prati te ljubav
02.02~srest ćete se
03.03 ~jako te voli
04.04~nikad te neće zaboraviti
05.05~ozbiljno će se zaljubiti u tebe
06.06~pomirit ćete se
07.07~vara te
08.08~ljubomora
09.09~telefonski poziv
10.10~plavi dečko te želi vidjeti
11.11~jedan dečko te voli
12.12~sex
13.13~crni dečko te voli
14.14~želi tvoj poljubac
15.15~želi te opet
16.16~dogodit će se nešto loše
17.17~poljubit će te
18.18~dugo će te voljeti
19.19~netko koga neznaš te voli
20.20~čeka te
21.21~sviđaš se onom na kojeg misliš
22.22~vidjet ćete se
23.23~predložit će ti ...



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

09.03.2008., nedjelja

Eyy!!

Hey....Dugo me nije bilo....Znam...NIsam dugo pisala i malo kome sam odg.....
Post sam napisala za valentinovo....I imam samo 32 komicha....Malo tko više i
posječuje moj blog,ali....Žao mi ga je obrisati....Mislim....Htjela sam ga obrisati
već 1000 puta,ali opet....Žao mi je....Sad mi je drago kaj ga nisam obrisala....
Danas bi žalila....Jer nije isto kad imaš jedan blog 1 godinu ili kad ih promjeniš
nekoliko....Mislim,kaj mi ne paše mogu promjeniti....Ne mogu promjeniti broj
koma,ali....Koliko je blogova obrisano....Drago mi je kaj ja svoj blog još pišem...
Mislim....tu i tamo... :P ... Ugl.Ovaj post pišem....Kako ja ne bih zaboravila na ovaj
blog,a nadam se i neki od vas! =) Evo sad onog boljeg djela.... =)





Pusa&poz...

- 22:15 - Reci nešto.... (28) - #