četvrtak | 11.05.2006.

Kako je Dete postalo WC školjka... i kako je WC školjka izumila... šta je izumila? pa,izum...

Pametna sam ko kombajn…Smislila sam novi izum…
Opet ja stojim pred ogledalom i razmišljam…Moja stara kad je bila mlada (zanimljivo) bila je tak super zgodna i lijepa… Dobro sad serem ko da ima 150 godina… Aj kad usporedim s roditeljima mojih frendova,još uvijek može proć pod mlada… Uglavnom… Moj stari isto!Dakle,imamo dva komada… Koji naprave zajedničko derište… Slatko malo dijete… Bila sam preslatka… Okice veličine CD-a (aj to se nije promijenilo),onak mala,sićušna, slatka, lijepa duga smeđa kosica… A onda je to dijete postalo…ovaj…Ja.Da objasnim kak se to dogodilo…. Jednog lijepog sunčanog jesenjeg dana kada je padao snijeg ,sjedila sam i heklala… Zmajevi su mirno kružili nebom, sunce je sjalo i bilo je hladno, divan dan… Onda mi je kalić pao na glavu…Kasnije mi se ispričao,ali šteta je već bila učinjena..Od tog trena,postala sam druga osoba…Zmajevi više ne lete iznad moje kuće… Jegulje više ne žele dijeliti kadu samnom…Više ne igram Čovječe s ciglama… I jednostavno se ne mogu opustiti u društvu kalića… Jadna ja…I tako je Dete postalo WC školjka… Da ja nastavim sa svojom pričom… Dakle,ogledalo… Znate ono što sam napisala o svojoj guzici? Tamo sa strane u boxu…Eh…Znate ono „Maca popapala jezik…“? E,maca popapala guzu… Da,maaalo sam mršava. Al nije mi cilj imat dupe ko padobran… Al ono… Maaalo da je veće…i savršeno… I tako sam smislila taj moj genijalni izum…Pazite sad… Tablete (ili čaj,ili… nešto…) za debljanje/mršavljenje koje djeluju samo na određene dijelove tijela!zamislite,neko to napravi (hihihi,da, naravno…) i ja to konzumiram,i eto guzice…A čula sam od puno cura kako su,npr. Zadovoljne s nogama ili rukama ( ma ,glavom…),a htjele bi malo manje cm u guzi ( ne znate šta imate…) ili struku… Ili tak nešt..Uglavnom, razmislite i recite,jel nije odlična ideja?!

- 10:46 - Komentari (69) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>