NezaposleniTata

28.07.2008., ponedjeljak

Godišnji i Crna Kronika

Proša mi je godišnji odmor za koji san čak dobija i Regres. Dva tjedna. Toliko me Gazda pustija.

U pizdu materinu sve.

Bez novina, televizije i kompjutera.
Samo uz more, brodove šta se gingolaju. Prominili su se brodovi. Došli su veći, s jačin motorima. Šetajuć uz Rivu sad vidin oni gliiser sa velikin motoron. Jedan je od advokata koji nan prodaje Otok na fete, a drugi od poduzetnika šta radi plastičnu galanteriju za nove apartmane.

Ipak, ništa čovika ne veseli više nego kad vidi propadanje okolo sebe.

Zato san ja svoju jedinu slobodnu večer posvetija ribarsko-nogometnoj birtiji u kojoj se skuplja uvik ista ekipa propalih ljudi sa margine. Ljudi krezubih, privarenih, slabo plaćenih. Judi s propalin brakovima iza sebe, isfrižanih pustin udarcima usuda za koje su sami krivi. A ko bi bija kriv? Ima raznih objašnjenja u birtiji. Kriva je vlast, nepravedni, bahati, korumpirani ljudi, oni neki tamo, drugi. Kurbini sinovi.

Ima i filozofija koju san čuja tu večer: najgore ti se opirat: samo se izranjavaš, a na kraju opet završiš ulovljen, u mriži sredine koja te je odbacila na rub.

Bevanda za bevandon……raspoloženje se znatno popravlja. Ima smija, ima pisme. Poneki turist zaluta popišat se.

Mogli smo mi bit ovi turisti, a oni domaći svit. Sve je u glavi. Svit se može izvrnit i naopako.

Oču prominit birtiju. Oću društvo žena, oću avanturu i ples.

U renomiranomu kafiću već padan s nogu kad ulaze manekenke s Broda Lipote kojega je nevera zadržala u Portu. Evo i Stefani Hohnjec. Di si Stefani, smije se od uva do uva. Lipa je Stefani. I Antimon je tu: Antimone čestitan ti na pobjedi u Koleđici. Hvala. crn je ka mrak i ne vidin ga tu za rubon šanka.

Šta će mi novine: ovdi iman sve Spektakle, Crnu kroniku, Sport i nešto malo pameti lokalnoga filozofa-sitnoga ribara, nešto ka tema broja, rič urednika. Još uživo.

Ma ja san sritan čovik.

Samo Ona se najidila kad san doša doma u tri ujutro. Govori da san samo vika: mlado meso, mlado meso.

Jebeš ga, još me muče paklenske želje puti.

Uh
Brrrr
Grrr
Mijao
Vao
Mijao


Biž, biž ča, još bi moga završit u Crnu Kroniku.
- 21:22 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>