Dnevnik jedne vec pomalo ispizd.... mamice

05.02.2005., subota

Još malo o kući

Popodne sam vodila svoju prijateljicu Danijelu da vidi moju «novu» kuću.
Ona je oduševljena isto kao i ja.
Jedino se nije navikla na sve one stepenice, ali naviknut će se već ona. I meni je trebalo da ih sve prijeđem jedno desetak puta da se naviknem na njih.
Svatko tko zna kako kuće na Gorici izgledaju, zna o čemu govorim.

No, to i nije neka bitna stavka. Treba se malo naviknuti na njih, a poslije ne možeš a da kuću jednostavno NE OBOŽAVAŠ.

I ja sam danas tek nakon desetak dana bila ponovo u njoj.
To mi je bila prilika da vidim kako je to moj dragi sredio. Sve je sam radio (dobro, bilo je malo pomoći muške strane obitelji, ali to se ne računa) i mogu vam reći da je sve izuzetno dobro napravio.

Jedna od posebnosti kuće je ta da niti jedna prstorija nije pravokutna. Dnevni boravak, kuhinja, sobe, hodnik, pa čak i WC, sve prostorije imaju neke čudne kuteve i sve se mora posebno krojiti.

Moj Rade je sve to sam napravio. Tapet u dnevnom boravku, topli pod u kuhinji iz jednog komada (prije je bilo 8 komada), u hodniku topli pod, u WC-u I sobi Slim ormariće (da, da, oni iz Bestsellera, vjerujte, SUPER SU, pa čak i jako kvalitetni s obzirom da platite dva 660kn s dostavom), ogledalo, regal za vješanje odjeće,.. ma sve.
Znala sam ja da moj Rade ima zlatne ruke, ali nisam znala da su zlatne i za to.
Nema šta, pravi je meštar.
Jedva čekam tih još 15tak dana do našeg konačnog preseljenja.

Fu*k, a baš se sad potrefilo da opet u utorak ide na Ugljan potapati cijevi i vraća se vjerojatno tek u petak.
To znači da ovaj cijeli tjedan ništa neće bit preneseno tamo. Ja sam već napunila, a on prenio, pazite sad,– 9 kartonskih kutija stvarima iz dnevnog boravka, kuhinje i hodnika, ali kad uđeš kod nas doma, čini se da NIŠTA NE FALI!
Bože, Bože, koliko će mi još kutija trebati dok nas ne spakiram?!?

Ma lako je to sve spakirati, ali to treba netko i posložiti na svoje mjesto.
Sve mi se nekako čini da će mi trebati dva mjeseca dok ja to ponovo složim na svoje mjesto.
Nema veze, to su slatke muke, jer ih slažem U SVOM DOMU!
SVOM, SVOM, SVOM, SVOM, SVOM, SVOM, SVOM,................
- 22:36 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Meni dragi, svaki dan sam s njima