Dnevnik jedne vec pomalo ispizd.... mamice

13.11.2004., subota

Stigao moj dragi danas
Bouquet
Ne, nije mi donio buket, donio mi Milka cokoladu, onu s keksima koju obozavam. Molila sam Boga da bude danas ruzno vrime, da ne mogu raditi pa da dodje doma. I uslisio dragi Bog moju molitvu.
Oko ure isla ja uspavat Simuna, Ivan je bio izmedju nas, cikio je, i taman da ce oboje zapat - kad cujemo - otkljucavaju se vrata.
Kaze meni Sime - dosa je tata, aj ti ca, neka dodje on.
(Ma sta on, pi*da ti materina)
Usao dragi polako, polako a Sime se dere: SKINI SE I DOLAZIIIIIII.
Sta ce jadan, ostavio stvari u hodniku i dosao lec kraj malog. Mene poljubio i rekao da ga probudim ako slucajno zaspe (???)
Nije zaspao. I bolje mu je

.........................................

Zvao popodne svekar da vidi kako su djeca (on i RAde rade skupa i skupa su bili na Ugljanu) i usput rekao da ce doci sutra malo kod nas da vidi svoje unuke, da ih se zazelio.

E da mi je bar svekar svekrva.Cannonball

E da na vrbi VISE NARASTE GROZDJE
- 23:14 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Meni dragi, svaki dan sam s njima