četvrtak, 13.03.2008.

...ZBOGOM...

Zbogom draga, govoriš mi ti...
Ostavljam te sada, zbogom ljubavi...
Grilim te govorim ti ne, nemoj ići ostani uz mene...

Ti ustaješ, ljubis me u čelo, kažeš žao mi je, ti ništa nisi kriva, sve je zbog mene...
Pitam te, sad iskreno kaži meni ti..
Zašto ovo radiš, odgovori mi..
Ne okreći mi leđa, ne budi kukavica ti, okreni se pogledaj me u oči i reci mi..
Nakon svega što sam tebi dala ja..ostavljaš me samu bez igdje ikoga...

Ma idi, gade jedan..Odlazi sad ti..
Kad si tako jadan, da još uvijek lažeš mi..
Kad snage nemaš u oči da pogledaš me, da mi iskreno kažeš ; žao mi je...

Love, Life, Meaning ... over

- 23:17 -

Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.