Uskopaljske mažoretkinje

uskopaljske mazoretkinje

utorak, 08.03.2011.

PROŠLO JE...PROŠLO JE...SAVRŠENO JE BILO

I tako ljubice moje drage...prođoše i ova naša dva nastupa. Nisam imala vremena zijev za pisati dva posta posebno, ali eto, šta bi, stvarno ću si morati nekoga zaposliti kao tajnicu..Alvirušu možda.. thumbup

Nego, krenimo mi putem našega susjednog grada...Bugojna yes
iako su nas malo kasno zvali za taj nastup, nisu nas mogli uhvatiti nespremneno Tako da se vaša želja da i ove godine budemo dio bugojanskog maskembala, ispunila. Naravno, kao i prošle godine išli smo redovnom linijom, što nam je posebno ZABAVNO jer je super gledati ljude kada upadnu u bus pun maskiranih ljepotica, nikome ništa nije jasno...roflzubo baš kao ni onima koji su u prolazu, a moje cure se toliko potrude svima mahatimah pa su i ostali ljudi zbunjeni...hahhaha...a da ne pričam vozač, kojemu kad kažem cifru...MOLIM VAS 36 KARATA....hahahhahaha...ne preveze cijeli dan toliko ljudi...hahahhahah....PRE ZAKON NAM JE TAJ DIO PUTA

U Bugojnu, mnoštvo ljudi, svi su sretni što nas opet vide, što smo i ove godine najbolje namaskirane, a o tome, kako smo najzgodnije neću niti pričati cereklaze hehhehe... Ove godine smo vodili i naše kadetiće...tako da nam je bilo još zanimljivije jer nas je bilo više i imali smo osjećaj, da smo svoj na svome....

Ne trebam niti pričati kako smo bili glavni podizači atmosfere, da smo se i na tom polju pokazale kao jedinstvene, kako su aparati blicali sa svih strana, kamere su bile uperene u nas...a bilo je i kojih razbijenih kamera, dok su moje cure u žaru glazbe plesale i ne obazirući se na ljude oko sebe, malke su "piknule" čiku sa kamerom...ludrofl naravno da se čiko nije mogao naljutiti na nas, kad mu se naša Nelica nasmijala...hehhehe...sve joj je bilo oprošteno thumbupfino
Kući se opet vraćamo redovnom linijom, opet ljudima ništa nije jasno...stižemo u naš gradić, budući da smo se smrzli...idemo svi na čajiić...mmmmmmmm....party



Danas, pak, maskembal se održao u našem gradu, pod našom organizacijom. budući da nam je ovo TEK druga godina, da sve to organiziramo, još uvijek je to u povojima, ali je bilo prelijepo vidjeti sve one roditelje koji su doveli svoju malu dječicu namaskirane, ekipicu iz vrtića...naše cvjetiće...moje SVE cure koje su se pojavile namaskirane, moje pčelice....ljubice moje.... parada kroz grad je bila šarena, vesela, nasmijana, glasna, ali nam je falilo malo glazbice, ali to budemo dogodine riješili yescool
onda smo malo palili krnju, malo skakali, malo plesali, malo pjevali, malo svašta....pa otišli kući...pa eto...netko je sada u gradu, dok trenerica ovdje piskara....hehehhehehe...
samo vi meni uživajte ljepote moje, imat ćete kada sjediti kod kuće deadroflzubobelj

slike budem stavila u sljedećem postu, a on će biti..pa nezz...budem vidila s Alvirušom...hahhahahazujorofl

ljubice moje drage
volim ja vas najviše na svijetu cerek
ljubim isto takokiss

- 22:29 - Komentari (11) - Isprintaj - #

petak, 04.03.2011.

IZNENADNI NASTUP

LJUBICE MOJE GAGE zubo
budući da smo se prošle godine pokazale kao jako jako lijepe i zgodne maskice, i ove godine smo pozvani u naš susjedni gradić Bugojno, da i ove godine pokažemo što znamo....hehehehh...naughtynut
tako da je raspored sljedeći :
NEDJELJA, 12:00 SATI JE MIMOHOD KROZ GRAD
SASTANAK NA AUTOBUSNOM KOLODVORU JE U 10:20 JER JE BUS U 10:30
NAMASKIRANE DOĆI TAMO, FULL OPREMA
U BUGOJNU IMAMO SENDVIĆE I SOKIĆE
KARTU NE PLAĆATE thumbup

CURE MOJE, VIDIMO SE TAMO

MASKE SREDITE, FINE MI BUDITE I VIDIMO SE...

voli ja vas najviše cerek
ljubimkiss

- 21:03 - Komentari (6) - Isprintaj - #

utorak, 01.03.2011.

MASKEMBAL

Cure moje drage, i svi oni koji posjetite ovaj blog, a i oni koji to ne učine, prenesite im vi koji nas posjetite, moje drage cure su odlučile i ove godine biti aktivne na taj ludi danzubonut...dan maski i plesa. iako ja i baš nisam bila za to, nagovorile su me, pa vam samo mogu reći,
08.03. 2011. točno u podne, maskirana povorka će krenuti iz dvorišta osnovne škole, pa onom poznatom rutom, onim "krugom" korz grad, maskirane, rasplesane ići ćemo i pozivati naše građane da nam se pridruže. zatim ćemo na Rudarevom igralištu, spaliti glavnog krivca za sve nedaće u prošloj godini, gospodina Krnju, a onda ćemo malo i zapjevati i zaplesati!!!
Zato vas iskreno pozivam, molim isto tako, da nam se pridružite, da nas bude više nego prošle godine, sa što luđim maskama, pa eto, sad znate što vam je činit, što orginalnija maska, što veseliji duh i provod je zagarantiran.

vidimo se u toj našoj maloj, šarenoj, rasplesanoj povorci!!!

voli vas i ljubi vaša trenerica koja još uvijek ne zna u što će se maskirati nocry

- 22:56 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2012 (1)
Svibanj 2012 (2)
Travanj 2012 (4)
Prosinac 2011 (1)
Listopad 2011 (3)
Rujan 2011 (1)
Srpanj 2011 (2)
Lipanj 2011 (2)
Svibanj 2011 (3)
Travanj 2011 (5)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (2)
Prosinac 2010 (2)
Listopad 2010 (1)
Rujan 2010 (5)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (5)
Svibanj 2010 (5)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (4)
Veljača 2010 (4)
Siječanj 2010 (4)
Prosinac 2009 (4)
Studeni 2009 (7)
Listopad 2009 (17)

  • Članice smo Saveza mažoretkinja F BiH
    Image and video hosting by TinyPic

    Evo koliko vas je dosad posjetilo nas blog od 17.01.2010








    NAŠA HIMNA
    Jednom kad gledali nas to nećemo biti mi
    Ivana vježba nas najbolje što zna,
    samo vježbanje sad je ostalo,
    vježbanje redovno...
    Doći će i to prvenstvo, kad ćemo mi pobjediti
    Štap po štap prvenstvo sprema se,
    samo da znaš imat ćemo i mi odore,
    štap, štap, po štap stalno padat će,
    ako ne bude vježbe redovne.
    Ispočetka ste se vi nama smijali
    ali kad ste vidjeli da znamo vrtjeti,
    mišljenje ste promjeniliiiii...
    Štap po štap prvenstvo sprema se,
    samo da znaš imat ćemo i mi odore,
    štap, štap, po štap stalno padat će,
    ako ne bude vježbe redovne.




    slika sa našega prvoga državnog prvenstva, u Širokom Brijegu. Iako smo postojale svega 4 mj. uspjele smo nešto spremiti i pokazati da želimo biti dio mažoret svijeta :)

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us




    u uniformi..





    .










    moji juniori...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us




    seniorke na jednom od treninga

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us




    moji mali pačići :)

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us





    kadetići- b grupa

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us




    kadetići- a-grupa

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VAŽNE INFORMACIJE

  • mažoret klub USKOPLJANKE osnovan je u 2. mj. 2009. godine. Trenutno brojimo oko stotinjak članica raspoređenih u četiri skupine: dječiji sastav (pačići), kadeti, juniori i seniori.članovi smo Saveza FBiH. do sada su imale par nastupa, od kojih bi najprije izdvojila onaj u Širokom Brijegu, gdje se održavalo državno prvenstvo, a naše cure su nastupale kao gošće, jer za natjecanje još nismo bile spremne. tu je i prvi naš nastup koji je održan povodom DANA ŠKOLE, potom, samostalni koncert koji su organizirale i na kraju valja spomenuti da su nastupale i na finalnoj utakmici na ljetnom turniru.
    ono što nam slijedi jesu opet nastupi...sljedeći je u Banjaluci, potom kod nas na Uskopaljskim jesenima, a onda i na smotru u Kiseljak.
    jako smo sretne i ponosne radi toga, jer u ovako malo vremena uspjele smo se pokazati, iako još uvijek imamo malih problemčića oko skupljanja novaca za uniforme, mi se nadamo skorom rješenju i toga problema, a onda idemo u nove radne pobjede thumbup

    veliki pozdrav i velika hvala svim posjetiteljima ovoga našega bloga wave


    O TRENERICI
    Image and video hosting by TinyPic
    Ivana Rajić
    (trenerica i koreograf)
    Mažoret plesom aktivno se bavila 7 godina,
    a onda zbog studiranja prekida s treniranjem
    Dolazi u Uskoplje i osniva MK USKOPLJANKE.