Uskopaljske mažoretkinje

uskopaljske mazoretkinje

ponedjeljak, 07.06.2010.

NEOČEKIVANI REZULTATI DRŽAVNOG :)

Cure moje drage, jednostavno rečeno...OSTAVILE STE ME BEZ TEKSTA...cijeli dan se mislim što napisati, kako vas pohvaliti, što reći, kako reagirati...nonozujo

Bila sam toliko tužna što ne mogu ići s vama...to ste svi znali, suza i suza sam prolilacry dva dana prije, jer same znate koliko smo čekali to naše prvo državno prvenstvoyes koliko smo se veselile i obećale se zabaviti...sasvim neopterećene, jer smo si dale zadatak koje god bile...dogodine ćemo biti boljesretan NO SAD STE SI POSTAVILE VISOKO LETVICU...jer što je bolje od 4. mjesta...nut, Dok je situacija sa seniorima lakša, polako ali sigruno ćemo napredovati...sretanyes ali vi juniori moji dragi...
Ne znam što reći...opet kažem, ali da sam sve s vama proživljavala jučer, naravno da jesam, same znate da su mobiteli stalno zvonili, slušala sam vas, i u glavi zamišljala kako plešete, plakala...proživljavala svaki pad štapa...svaku dobro odrađenu koreografiju thumbupcerek no to nije bilo to...
ali da se mogu pouzdati u vas i da ste stvarno CURE NA NIVOU...pokazale ste i dokazale ste još jednom, jučer ste cure briljirale...ne samo u rankingu, nego što je meni puno važnije, u tome što ste posao odradili kako smo se dogovorili, ako ne i bolje!!! thumbupcerekkiss

a sad o rezultatima....krenut ćemo od naše SJAJNE MATEE....Matea...vjeruj mi, tvoja bronca mi je kao svjetsko zlato...SVAKA ČAST...čestitke od srca, no ne mogu ti opisati kako sam se osjećala kada sam skužila i čula preko mob. da je Matea Šekerija osvojila broncu...nut volimo te najviše na svijetu...čestitam od srca i sad samo ostaju pripreme za Europsko thumbupzubocerek

JUNIORI moji prekrasni...što vama reći...jednostavno ste me ŠOKIRALE...pa što ćemo sada za dogodine...hehhehehehhehehehe...kao što rekoh, ja sam mislila s vama polako, stepenicu po stepenicu, a vidi vas....vi odmah skočile jako visoko...sad nam ništa ne preostaje nego biti još bolje cerekzuboyeskiss Ljepotice moje, čestitam vam od srca, jer vi ste za mene apsolutni pobjednici...svi vi...jer prvo prvenstvo...a ovakvi rezultati...ja sam šokirana...

SENIORI...ma oni su se držali našega dogovora, stepenicu po stepenicu, polako ćemo napredovati, cure svaka čast na odrađenom poslu, jako se ponosim vama, vašim uspjehom, držanjem, osmijehom, svim onim što ste pokazale u Kiseljaku, jer ste očarale sve svojom pojavom, svojim napretkom, a to je najvažnije yesthumbupcerek

DUO moj...moje tremarošice Ana i Ivana...bit će bolje, naravno, polako ali sigurno...hehehhe...svaka čast, znam da ste imale jako jako tešku pjesmu..hehhe...tko još pleše na techno nutzubo i da ste to odradile savršeno! svaka čast ljubim i vas i volim vas puno kisscerek

još jednom, cure, od sveg srca vam se zahvaljujem što ste me učinile najponosnijom trenericom na svijetu, što moram slušati ovoliko pohvala na vaš račun, što ste bile prekrasne, najbolje!!! Hvala još jednom, uživajte u svemu, u plesu, u svijetu mažoretkinja, a onda polako ali sigurno spremamo se za Smotricu a onda i za Europsko thumbupsmokinparty

VOLIM VAS NAJVIŠE NA SVIJETU...VI STE MOJ PONOS I SVE MOJE...LJUBIM VAS kisscerek

- 16:12 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2012 (1)
Svibanj 2012 (2)
Travanj 2012 (4)
Prosinac 2011 (1)
Listopad 2011 (3)
Rujan 2011 (1)
Srpanj 2011 (2)
Lipanj 2011 (2)
Svibanj 2011 (3)
Travanj 2011 (5)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (2)
Prosinac 2010 (2)
Listopad 2010 (1)
Rujan 2010 (5)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (5)
Svibanj 2010 (5)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (4)
Veljača 2010 (4)
Siječanj 2010 (4)
Prosinac 2009 (4)
Studeni 2009 (7)
Listopad 2009 (17)

  • Članice smo Saveza mažoretkinja F BiH
    Image and video hosting by TinyPic

    Evo koliko vas je dosad posjetilo nas blog od 17.01.2010








    NAŠA HIMNA
    Jednom kad gledali nas to nećemo biti mi
    Ivana vježba nas najbolje što zna,
    samo vježbanje sad je ostalo,
    vježbanje redovno...
    Doći će i to prvenstvo, kad ćemo mi pobjediti
    Štap po štap prvenstvo sprema se,
    samo da znaš imat ćemo i mi odore,
    štap, štap, po štap stalno padat će,
    ako ne bude vježbe redovne.
    Ispočetka ste se vi nama smijali
    ali kad ste vidjeli da znamo vrtjeti,
    mišljenje ste promjeniliiiii...
    Štap po štap prvenstvo sprema se,
    samo da znaš imat ćemo i mi odore,
    štap, štap, po štap stalno padat će,
    ako ne bude vježbe redovne.




    slika sa našega prvoga državnog prvenstva, u Širokom Brijegu. Iako smo postojale svega 4 mj. uspjele smo nešto spremiti i pokazati da želimo biti dio mažoret svijeta :)

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us




    u uniformi..





    .










    moji juniori...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us




    seniorke na jednom od treninga

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us




    moji mali pačići :)

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us





    kadetići- b grupa

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us




    kadetići- a-grupa

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VAŽNE INFORMACIJE

  • mažoret klub USKOPLJANKE osnovan je u 2. mj. 2009. godine. Trenutno brojimo oko stotinjak članica raspoređenih u četiri skupine: dječiji sastav (pačići), kadeti, juniori i seniori.članovi smo Saveza FBiH. do sada su imale par nastupa, od kojih bi najprije izdvojila onaj u Širokom Brijegu, gdje se održavalo državno prvenstvo, a naše cure su nastupale kao gošće, jer za natjecanje još nismo bile spremne. tu je i prvi naš nastup koji je održan povodom DANA ŠKOLE, potom, samostalni koncert koji su organizirale i na kraju valja spomenuti da su nastupale i na finalnoj utakmici na ljetnom turniru.
    ono što nam slijedi jesu opet nastupi...sljedeći je u Banjaluci, potom kod nas na Uskopaljskim jesenima, a onda i na smotru u Kiseljak.
    jako smo sretne i ponosne radi toga, jer u ovako malo vremena uspjele smo se pokazati, iako još uvijek imamo malih problemčića oko skupljanja novaca za uniforme, mi se nadamo skorom rješenju i toga problema, a onda idemo u nove radne pobjede thumbup

    veliki pozdrav i velika hvala svim posjetiteljima ovoga našega bloga wave


    O TRENERICI
    Image and video hosting by TinyPic
    Ivana Rajić
    (trenerica i koreograf)
    Mažoret plesom aktivno se bavila 7 godina,
    a onda zbog studiranja prekida s treniranjem
    Dolazi u Uskoplje i osniva MK USKOPLJANKE.