MOJ SVIJET
Ovo je moj svijet...Svijet u kojem ne postoji ne mogu,neću u lošem smislu, svijet u kojem prihvačam različitosti ,svijet u kojem sam tek rođena,ali planiram dugo,dugo živjeti.Početak je najteži,tako kažu,ali tako i zbilja jest...Volim pisati,promišljati i biti svoja,jer tako me mama učila.Želim pokazati da mogu ,da hoću i da ne postoji predrasuda,jer ja sam je razbila...Predrasuda da nikad neću biti sretna,da je život samo jedna ogromna briga i na kraju smrt...Mislite li da je to tako? E pa ja mislim da nije ,postoji smisao života,no mi ga možda nikada ni ne nađemo,ali ima i onih koji ga nađu ,ali prekasno...Ja ne želim biti dio zakašnjele skupine...Svoj smisao tražim ovdja ,sada , u svakom postu , sa vama...Vašaaa Megicacerekcerekcerekcerekcerek:cerek

SVAŠTARA JEDNE PRIČOPISKINJE

subota, 07.04.2018.

Više neću objavljivati postove?

Kratko i jasno! Od danas sam na Bloggeru! Hvala svima koji su me podržavali! Novi blog je pod nazivom Megin brlog pa skoknite ,ako želite! Ne želim pisati zašto prestajem ovdje blogati i opravdavati se,ali nadam se da ćemo se čitati i dalje! Hvala još jednom na 457 ljudi koji su pogledali moj blog! Zaista ste divni!

- 20:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2018  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2018 (4)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Siječanj 2018 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS? Što napisati?
HMMMMM...Zapravo ni ja ne znam o čemu ću pisati na mom blogu,ali nadam se da će vam biti zanimljivo i da ćemo komentirati i razmjenjivati iskustva.Bit će ovo moja mala svaštara u kojoj vam želim lijep provod.....
Koliko nas ima?



Hvala na svoj podršci,čitanju,pregledu,komentaru...sretansretan