MOJ SVIJET
Ovo je moj svijet...Svijet u kojem ne postoji ne mogu,neću u lošem smislu, svijet u kojem prihvačam različitosti ,svijet u kojem sam tek rođena,ali planiram dugo,dugo živjeti.Početak je najteži,tako kažu,ali tako i zbilja jest...Volim pisati,promišljati i biti svoja,jer tako me mama učila.Želim pokazati da mogu ,da hoću i da ne postoji predrasuda,jer ja sam je razbila...Predrasuda da nikad neću biti sretna,da je život samo jedna ogromna briga i na kraju smrt...Mislite li da je to tako? E pa ja mislim da nije ,postoji smisao života,no mi ga možda nikada ni ne nađemo,ali ima i onih koji ga nađu ,ali prekasno...Ja ne želim biti dio zakašnjele skupine...Svoj smisao tražim ovdja ,sada , u svakom postu , sa vama...Vašaaa Megicacerekcerekcerekcerekcerek:cerek

SVAŠTARA JEDNE PRIČOPISKINJE

ponedjeljak, 02.04.2018.

PROLJEĆE....SPRING TAG

Heej! Pozdrav svima! Dobrodošli na moj blog, u moj novi post! Za danas sam pripremila odgovore na pitanja iz SPRING TAGA. Svima koji slave Uskrs , želim vam sretan Uskrs sa malim zakašnjenjem,ali želje su uvijek dobrodošle!wink
Krenimo na odgovore na pitanja iz ovog taga! Uživajte!wave



1.Omiljeni proljetni lak,
Definitivno je to ovaj. Inače, jako volim farmsasi lakove. Ova nijansa mi je jako lijepa ,jer je baš nježna i blaga.Ali, naravno volim i staviti poneku šareniju varijantu ili puno veseliju boju.Ovaj lak mi se jako sviđa,jer se zaista uklapa uz sve.
2.Omiljena proljetna kombinacija.
Definitivno su to traperice, neka vestica i neka majica kratkih rukava sa dodatkom sata ili neizostavnih naušnica.
3.Omiljeni cvijet.
Omiljeni cvijet mi je općenito orhideja ,ali nemam ništa protiv bijele ili roze ruže. Ali, što se tiče proljetnog cvijeća najdraži mi je narcisa.
4.Omiljeni dodatak.
Iako, rijetko nosim volim marame sa cvijećem koje su dobre upasirane u kosu . Uz neku punđicu ili jednostavno na ravnoj kosi.

5.Omiljeni dezodorans .
Uvijek Nivea. Što se tiče parfema, ne koristim ih.Ali, volim ovakve lagane mistove.

6.Kakvo je proljeće tamo gdje živiš?
Proljeće je standarno. Sunčano, ponekad padne i kiša ,ali sve u svemu nema prevelike anomalije od onoga kakvo bi trebalo biti.Živim na kontinentu u Bjelovaru, tako da je klima sasvim oke.sretan
7.Omiljena stvar u vezi proljeća.
Volim proljeće jer se sve budi, nije hladno, tu je sunce, priroda je predivna. U proljetne večeri su najbolja druženja sa prijateljima.Ali, i u ljetna! Volim proljeće ponajprije zbog predivnog vremena i priroda, a tek onda dolaze modne kombinacije koje su predivne!
8.Planovi za proljetni odmor.
Sada sam na praznicima.Vrijeme je jako lijepo tako da planiram sa prijateljicama u šetnje i na kolače u parku.Pisanje proljetnih priča vezanih uz proljetne ljubavi, čitanje dobre tematike,a možda padne i nova drama.I naravno dobre fotke prirode za blog. Pokušat ću ovog proljeća biti aktivnija na blogu nego zimi.sretan
9. Proljetno čišćenje?
Uvijek pokušam barem malo sobu dovesti u red, barem za vrijeme Uskrsa. Proljeće me nekako potiče da više čistim,ali lijena sam....maloooo!

To je tooo! Ekipa, vidimo se u nekom novom postu!sretansretan
Slobodno i vi odgovorite na pitanja na svojim blogovima, pa ostavite komentare dolje da pogledam vaše odgovore!sretansretanwinkyes
BAJJJJ!

- 20:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2018  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2018 (4)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Siječanj 2018 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS? Što napisati?
HMMMMM...Zapravo ni ja ne znam o čemu ću pisati na mom blogu,ali nadam se da će vam biti zanimljivo i da ćemo komentirati i razmjenjivati iskustva.Bit će ovo moja mala svaštara u kojoj vam želim lijep provod.....
Koliko nas ima?



Hvala na svoj podršci,čitanju,pregledu,komentaru...sretansretan