MOJ SVIJET
Ovo je moj svijet...Svijet u kojem ne postoji ne mogu,neću u lošem smislu, svijet u kojem prihvačam različitosti ,svijet u kojem sam tek rođena,ali planiram dugo,dugo živjeti.Početak je najteži,tako kažu,ali tako i zbilja jest...Volim pisati,promišljati i biti svoja,jer tako me mama učila.Želim pokazati da mogu ,da hoću i da ne postoji predrasuda,jer ja sam je razbila...Predrasuda da nikad neću biti sretna,da je život samo jedna ogromna briga i na kraju smrt...Mislite li da je to tako? E pa ja mislim da nije ,postoji smisao života,no mi ga možda nikada ni ne nađemo,ali ima i onih koji ga nađu ,ali prekasno...Ja ne želim biti dio zakašnjele skupine...Svoj smisao tražim ovdja ,sada , u svakom postu , sa vama...Vašaaa Megicacerekcerekcerekcerekcerek:cerek

SVAŠTARA JEDNE PRIČOPISKINJE

srijeda, 28.03.2018.

MODA? Pogled na modu iz života jedne tinejđericee

Heeeej! Nije me bilo jako, jako dugo, škola, kazalište, natjecanja , Lidrano i još tisuće i tisuće popratnih događaja koji su me sputavali da pišem, slikam, radim na ovom blogu,tako da sam ga zapustila, što je žalosno.Počeli su uskrsni praznici, holiday napokon...Treba mi malo odmora, želim dići sve četiri noge u zrak , čitati i pisati! Što ste vi radili otkada me nije bilo? Slobodno pišite u komentare, baš me zanima! Današnja tema koju sam izabrala je komentiranje modnih trendova koji će zaluditi poznate modne blogerice i ostale koji se bave modom na bilo koji način ovoga proljeća...Pa krenimo!sretansretanwinkeek

Sve trendove koje ću danas komentirati pronašla sam na stranici ELLE.HR., tako da ako vas nešto više zanima skoknite na tu stranicu.

1. RUŽIČASTA BOJA
Ovaj trend mi je sasvim uredu. Jako volim rozu boju, pogotovo onu baby pink. Volim te girly kombinacije sa puno rozih i nježnih tonova koje prikazuju ženstvenost. Ako, netko zna lijepo složiti "STAJLING" mislim da sve boje mogu lijepo stajati. Roza boja mi je jako,jako lijepa i mislim da je zaista , primjerena za moje godine.
Mislim da bi kombinacija mogla biti malo bolje sklopljena.
2. PRINT LICA
Hmmmm, ovo mi je dosta zanimljivo. Što se tiče ovog modnog trenda jako mi se sviđa,ali bi ga u kombinaciji spojila kao više malih detaljčića ili kao jedan glavni komad, nositelj kombinacije. Ne bih cijelu kombinaciju utopila u print lica.
3. ŠLJOKICE
Šljokice mi se jako,jako sviđaju na odjevnim predmetima i još ako su jako,jako dobro sklopljene nemam ništa protiv njih kao modnih trendova. Ova haljina je meni osobno jako,jako lijepa , mislim da su šljokice baš maldenačke ,ali mogu zaista predivno izgledati na svim ženama , neovisno o broju godina.

- 17:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2018 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2018 (4)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Siječanj 2018 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS? Što napisati?
HMMMMM...Zapravo ni ja ne znam o čemu ću pisati na mom blogu,ali nadam se da će vam biti zanimljivo i da ćemo komentirati i razmjenjivati iskustva.Bit će ovo moja mala svaštara u kojoj vam želim lijep provod.....
Koliko nas ima?



Hvala na svoj podršci,čitanju,pregledu,komentaru...sretansretan