MOJ SVIJET
Ovo je moj svijet...Svijet u kojem ne postoji ne mogu,neću u lošem smislu, svijet u kojem prihvačam različitosti ,svijet u kojem sam tek rođena,ali planiram dugo,dugo živjeti.Početak je najteži,tako kažu,ali tako i zbilja jest...Volim pisati,promišljati i biti svoja,jer tako me mama učila.Želim pokazati da mogu ,da hoću i da ne postoji predrasuda,jer ja sam je razbila...Predrasuda da nikad neću biti sretna,da je život samo jedna ogromna briga i na kraju smrt...Mislite li da je to tako? E pa ja mislim da nije ,postoji smisao života,no mi ga možda nikada ni ne nađemo,ali ima i onih koji ga nađu ,ali prekasno...Ja ne želim biti dio zakašnjele skupine...Svoj smisao tražim ovdja ,sada , u svakom postu , sa vama...Vašaaa Megicacerekcerekcerekcerekcerek:cerek

SVAŠTARA JEDNE PRIČOPISKINJE

srijeda, 14.02.2018.

VALENTINOVOOOO!

Ljudi sretno vam Valentinovo! Puno ljubavi sa vašom ljubavi!cerekcerekcerekcerek
Mojoj najboljoj priji želim da osvoji tog malog kojeg dugo,dugo želi i da budu zajedno sretni! Ljudi moji, Miljenko i Dobrila su kaštelanski Romeo i Julija ,a vi znate da ja jako volim taj jedan Kaštel koji mi je srcu najdraži! Pročitajte tu knjigu, pogledajte predstavu ,ako ste u mogućnosti i javite dojmove....A, do tada evo malo valentinovskih fotki!cerekcerekcerekcerek
Nadam se da uživate i da cijenite tu osobu sa kojom dijelite ljubav...I da vam nešto kažem pokloni nisu bitni! Slavite ljubav svaki dan,a na ovaj dan proširimo je diljem svijeta! Ljubav prema bratu,sestri,mami, tati, baki, momku, priji... Sve je to ljubav i uživajmo u njoj...A, sada jedan mali citačić...cerekcerek i slikice ljubavi, srčeka...Danas neka bude dan za ovakve postove! Neka ,zapravo svaki dan pišemo ljubavne postove na bilo koji način, samo širimo ljubav!

LJUBAV, LOVE,LIEBE,AMOUR,AMORE....KAKO GOD ŽELITE!

- 16:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2018 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2018 (4)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Siječanj 2018 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS? Što napisati?
HMMMMM...Zapravo ni ja ne znam o čemu ću pisati na mom blogu,ali nadam se da će vam biti zanimljivo i da ćemo komentirati i razmjenjivati iskustva.Bit će ovo moja mala svaštara u kojoj vam želim lijep provod.....
Koliko nas ima?



Hvala na svoj podršci,čitanju,pregledu,komentaru...sretansretan