MOJ SVIJET
Ovo je moj svijet...Svijet u kojem ne postoji ne mogu,neću u lošem smislu, svijet u kojem prihvačam različitosti ,svijet u kojem sam tek rođena,ali planiram dugo,dugo živjeti.Početak je najteži,tako kažu,ali tako i zbilja jest...Volim pisati,promišljati i biti svoja,jer tako me mama učila.Želim pokazati da mogu ,da hoću i da ne postoji predrasuda,jer ja sam je razbila...Predrasuda da nikad neću biti sretna,da je život samo jedna ogromna briga i na kraju smrt...Mislite li da je to tako? E pa ja mislim da nije ,postoji smisao života,no mi ga možda nikada ni ne nađemo,ali ima i onih koji ga nađu ,ali prekasno...Ja ne želim biti dio zakašnjele skupine...Svoj smisao tražim ovdja ,sada , u svakom postu , sa vama...Vašaaa Megicacerekcerekcerekcerekcerek:cerek

SVAŠTARA JEDNE PRIČOPISKINJE

utorak, 09.01.2018.

Sentimentalne stvari .....Od sada i na mom blogu

Heeeej ekipa! Evo me sa novim postom. Danas sam za vas pripremila svoje fotkice . Po prvi put ih ne skidam sa pinteresta i jako,jako sam sretna. Nadam se da vam se svidio moj prošli post, drugačiji je i inovativniji. Također, danas sam za vas pripremila nešto novo i inovativno po meni,ali vi sami prosudite kako hoćete i ostavite mi komentar kako vam se svidio ovaj post,jer bi mogla u budućnosti raditi slične postove.I da vas obavijestim prešli smo 100 pregleda ,sada u ovom trenutku kada ja pišem mi smo na 112 pregleda i 66 posjeta.Jako ,jako sam sretna ! Hvala Vam!yesyessretanfinofino
Za danas sam pripremila jednu zanimljivu temu.Pisat ću o stvarima i predmetima za koje sam posebno vezana i oni imaju za mene sentimentalnu vrijednost. Pa možemo krenuti i slobodno mi dolje napišite za koje ste vi predmeti iz svog života posebno i sentimentalon vezani, bilo bi mi jako drago da podijelite svoje komentare.

1.STVAR: Jastuk
Puno vas će misliti da nisam normalna ,ali za ovaj jastuk sam jako ,jako vezana. Spavam sa njim od malena i ne mogu zamisliti ni jednu noć ,a da ga ne zagrlim . Znam , za to služe plišanci,ali kod mene je u potpunosti drugačija priča.Ovaj jastuk mi je poklonila mama kada sam imala , možda svega 5 godina ,ali ga jako,jako volim. Nosim ga sa sobom na većine mjesta na koje idem,kada sam izvan moje sobe više od tjedan dana,jer postao je dio mene i mog putnog kovčega. Šta da vam kažem? Znam nisam normalna ,ali....Nije ni ovo toliko ludo, na što sve ljudi imaju "FETIŠE" JA SAM JOŠ SUPER....thumbupthumbup
2. STVAR: Bilježnica iz četvrtog razreda osnovne škole

Ovu bilježnicu obožavam! U četvrtom razredu osnovne škole počela sam se baviti pisanjem ,mislim pisala sam ja sastavke i pjesme koje je učiteljica zadala ,ali to je bilo na razini ...To je dovoljno dobro za tvoj uzrast.U četvrtom razredu učiteljica je primijetila da sam ozbiljan ekspert za priče, da mi mašta radi svašta. I tako ja vam od četvrtog razreda pišem, maštam , odletim negdje daleko, dobivam čudne poglede na moje tekstove od vršnjaka ,a od starijih osoba većinom divljenje. Jako sam sretna kad netko pohvali ono što ja radim i kaže da je izvan prosjeka za moje godište. I , ova bilježnica mi je jako , jako lijepa ,još i sad ,a kada sam bila četvrtašica odožavala sam je...Uvijek sam najljepše bilježnice čuvala za najbolje predmete ,a to je naravno bio hrvatski. I da , u njoj se nalaze možda najbolje priče i pjesme iz nižih razreda,a što je sa višima razredima ...Viša razina , natjecanja...I veće divljenje i ne shvaćanje moje pismene umjetnosti,ali nema veze...yesyeswink
3. STVAR: Moja slavna neprijateljica

Knjiga koja je postala dio mog prvog desetljeća,knjiga koju sam obožavala sa svojih deset godina . Kada sam ušla u svoje prvo desetljeće , tragala sam za prvom teen knjigom , jer sam se osjećala veliko ...tada sam se osjećala dovoljno velikom....Hahahahah...Bila je to knjiga koja u meni još i danas budi snažnu poruku o prijateljstvu, naučila me je što je to prijateljstvo i kakao se brzo lomi ono koje nije pravo,i hvala dragom Bogu što je bila tu pa me je to sve naučila...A nešto i mama ,koja kaže da su prijatelji prava rijetkost i da ih se treba čuvati...Istina! Slažem se mama u potpunosti sa tobom i tvojim stavovima, iako se ponekad svađamo. Ali,to je normalno. Volim ovu knjigu,jako jako,obilježila je moje prvo desetljeće , naučila me mnogim dobrim stvarima...Knjige uče samo o dobrim stvarima i kako riješiti one loše i nikad ne pasti u takve loše situacije...Moja slavna neprijateljica...yesyesyes
4 . STVAR: Želje i snovi za tebe( hvala kumi na ovoj maloj,ali vrijednoj knjižici)

Ovu malenu,ali zaista vrijednu knjižicu dobila sam od svoje kume za moj 13. rođendan! I hvala joj na tome ,jer me naučila nekim stvarno bitnim činjenicama u životu i kako ih sagledati sa vedrije i pozitivnije strane. Kupite si jednu ovakvu knjižicu ili kupite nekome ovakvu knjižicu i neka ona bude vaš ili njihov suputnik u svemu što radite. Kada je otvorite naći ćete odgovore ne pitanja , na koja ste mislili da nema odgovora. To je knjižica koja je poput biblije,puno jednostanija i sažetija,ali daje odgovore o životu, o vama samima ...Zar to nije super? Ako, vam se sviđa mogu u sljedećem postu napraviti što sve sadrži ta mala knjižica. Naučila me puno,puno stvari i znam da ću je zauvijek nositi sa sobom kao uspomenu na osobu koja mi ju je poklonila i kao podsjetnik na prave stvari u životu koje zaista znače i vrijedi ih poštivati i ne kršiti njihova pravila.
5. STVAR: Dnevnik Pauline P.

HMMMMM....Sigurno se pitate zašto treća knjiga po redu? Živim u knjigama , što da vam kažem....HAHAHAHAAHHA...I to je istina ,ali ne u potpunosti,ponekad se treba vratiti na planetu Žemlju i živjeti ovaj život. Ovu knjigu, Dnevnik Pauline P. t o je moja prva knjiga koju sam ikad dobila i spremila je u moju malu , sobnu biblioteku,jer sve svoje knjigice držim u svojoj sobi i ponosna sam na to koliko ih ima i koje su. Prvu knjigu kupila mi je ujna ,koja je isto knjiški moljac kao ja , moja mama , moja sestrična... Samo nam još fali muška ekipa ,ali oni su više za nogomet , telku i to,ali moram pohvaliti mog tatu koji zna pročitati knjige , što znači da je i on pridonio mom knjiškom i spisateljskom mozgu...HAHAHAH. Hvala tata i cila moja femila. Voli tu knjigu ,jer je prva u mojoj biblioteci i zbog nje počela sam dobivati poveču hrpu i svih ostalih. Zanima li vas kako izgleda moj knjiški kutak? Ako da, onda mi dolje napišite ,pa ću i njega pokazati....Sve što je vezano za knjige...može! Uvijek zaaa!bangbang Luda ,ali jednostavno ja!!!!

I to bi bilo to, ekipice nadam se da vam se svidio ovaj moj post,ove moje sentimentalne stvari...MALKO su čudne ,ali nema veze! Vidimo se sutra sa nekim novim postičem...Nadam se zanimljivim!yesyeswink

VAŠAAA MEGICAAAAAAAcerekcerek





- 11:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2018 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2018 (4)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Siječanj 2018 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS? Što napisati?
HMMMMM...Zapravo ni ja ne znam o čemu ću pisati na mom blogu,ali nadam se da će vam biti zanimljivo i da ćemo komentirati i razmjenjivati iskustva.Bit će ovo moja mala svaštara u kojoj vam želim lijep provod.....
Koliko nas ima?



Hvala na svoj podršci,čitanju,pregledu,komentaru...sretansretan