MOJ SVIJET
Ovo je moj svijet...Svijet u kojem ne postoji ne mogu,neću u lošem smislu, svijet u kojem prihvačam različitosti ,svijet u kojem sam tek rođena,ali planiram dugo,dugo živjeti.Početak je najteži,tako kažu,ali tako i zbilja jest...Volim pisati,promišljati i biti svoja,jer tako me mama učila.Želim pokazati da mogu ,da hoću i da ne postoji predrasuda,jer ja sam je razbila...Predrasuda da nikad neću biti sretna,da je život samo jedna ogromna briga i na kraju smrt...Mislite li da je to tako? E pa ja mislim da nije ,postoji smisao života,no mi ga možda nikada ni ne nađemo,ali ima i onih koji ga nađu ,ali prekasno...Ja ne želim biti dio zakašnjele skupine...Svoj smisao tražim ovdja ,sada , u svakom postu , sa vama...Vašaaa Megicacerekcerekcerekcerekcerek:cerek

SVAŠTARA JEDNE PRIČOPISKINJE

petak, 05.01.2018.

HOBIJI...ČA VI RADITE U SVOJE SLOBODNO VRIJEME?


Heej ekipice! Evo me drugi put danas,pripremila sam za vas temicu o kojoj svi mi volimo proćakulati. Pogotovo na blogovima,jer to je mjesto dobre debate,komentara i ćakule. Šta vi radite u slobodno vrijeme? Imate li neki poseban hobi? Imate li uopće vremena za hobije? Sa dolaskom nove godine,je li došla i neka nova želja za nekim hobijem? U ovom postu spomenut ću svoje hobije,oni su zapravo nešto što me oblikuje i gradi u potpunosti,jer još se tražim što želim biti u životu. I naravno,dat ću vam savjet što možete raditi,kojim hobijem se baviti....Pa krenimo!winkwink

HHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOBBBBBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJIIIII!

1.KAZALIŠTE....Od svoje 9.godine glumim u kazalištu,to je nešto što me stvarno ispunjava,njemu se vraćam svaki put kad želim odustati,jer ne mogu.Kazališni ljudi su dio moje obitelji,oni su moja DRUGA obitelj .Svoju kreativu,svoj višak energije i svoje slobodno vrijeme dajem kazalištu,a zauzvrat dobivam sreću i osmijeh na licu.Volim skakati,lupati i derati se ,jer moje glasnice...Najčešće glumim negativku,ali nema veze...Glavno je da uživam,jer ako imaš neki hobi i ne uživaš u njemu ,to nema nikakvog smisla i tvoj hobi gubi svrhu zašto je tu. Zato ,ako imate neki hobi koji ne volite maknite se od njega što prije,jer bit je da budemo sretni,a ne da imamo knedlu u grlu svaki put kada se bavite njime.
2.ČITANJE....obožavam čitanje,nemam toliko slobodnog vremena za čitanje zbog škole i drugih obaveza,ali uvijek mu se vraćam na praznicima i ostalim Free tajmovima...roflroflrofl Kad čitaš upoznaješ neki novi i savršeni svijet , učiš nove stvari i obogačuješ vokabular , imaš veću potrebu za debatom i želiš i ti pisati.E , pa baš zato ja pišem ovaj blog ,jer imam potrebu za debatom i pisanjem.Volim ga i iskreno on će biti krivac ,ako u budućnosti napišem i koji roman,ali daleko je ta budućnost...
3. BLOG....Počela sam jučer,ali satvljam bloganje na svoju listu hobija.Na početku je teško,jer iskreno nemam formiranu publiku i ne znam što vam se sviđa,ali nadam se da ću za jedno 2 mjeseca znati na čemu sam.Jako me veseli pisanje postova i traženja tema,jer potičem maštu,još jedan razlog zašto je blog dobra sloucija za hobi.U njemu pišete iskreno i bez laganja i uljepšavanja ,možete biti anonimni i riješavati i svoje i tuđe probleme i to je stavrno super,jer pomžete i sebi i drugima i znat će te kako postupiti u različitim situacijama...Blog je zakon stvar ....Moj mali dnevnik i svaštarasmijehsmijeh
4.PJEVAM,PIŠEM DNEVNIK,PROVODIM VRIJEME SA OBITELJI,POMŽEM MAMI....Ljudeki kaj da vam kažem i sve je to jedan hobi života!!mahmah
KAJ VI MOŽETE RADITI U SVOJE SLOBODNO VRIJEME?
Ima mnogo ,mnogo hobija i sve je na vama da uzmete što vas zanima ,a ne da idete na to samo zato jer vaša frendica,kolega sa posla ili dečko idu na to...Reći ču vam neke hobije koji su stvarno zanimljivi
1.Učenje novih jezika(možete usavršiti i engleski ,ako vam šteka,ali tu su i drugi jezici)
2.Fotografiranje(treba vam za početak mobitel i dobra volja,a skupe kamere dolaze ,tek onda kada si veliki i strastveni zaljubljenik u kameru i dobru fotku
3.Kuhanje....MMMM..Što mislite da se upustite u pravljenje dobre spize i da malo više zavolite kuhinjski priborbang
4.PISANJE BLOGA.....Eto ljudeki,posatao je ovo moj hobi,pa zašto ne bi i vaš?
5.Čitanje knjiga: Eh, čitanje odmor za dušu i tijelo,otplovite jednostavno u neki drugi,čaroban svijet...Sve je na vama koje žanr volite..
6. Šivanje: Pa zašto se ne bi pozabavili sa šivanje i izrađivanjem rukotvorina...Bit će te ponosni na svoj uradak ,a i bit će korisni.Ljudeki mislim na šal,kape,džemepere...

7. Crtanje/ Izrađivanje umjetničkih djela....Umjetnsot,umjetnost i sako kreativa...Nema ništa bolje
I to bi bilo to,pišite u komentare neke vaše hobije i motivirajte drugeee... I birajte za hobije i svoje slobodno vrijeme nešto što volite ,jer priznajte nemamo svi dovoljno vremena za sebe.Vidimo se sutraaa!wavewavemahmah
VAŠA MEGICAAA

- 18:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2018 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2018 (4)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Siječanj 2018 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS? Što napisati?
HMMMMM...Zapravo ni ja ne znam o čemu ću pisati na mom blogu,ali nadam se da će vam biti zanimljivo i da ćemo komentirati i razmjenjivati iskustva.Bit će ovo moja mala svaštara u kojoj vam želim lijep provod.....
Koliko nas ima?



Hvala na svoj podršci,čitanju,pregledu,komentaru...sretansretan