Image Hosted by ImageShack.us

,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" />
,blog.dnevnik.hr/misterijumumi" />

Misterijumumi

utorak, 25.11.2008.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Primili smo i pismo. Riječ je o očajničkom vapaju Rikše Začučnja zvanog Ilija koji moli redakciju Misterijumuma da u cijelosti objavi njegovo pismo i tako mu pomogne u pronalaženju.

Image Hosted by ImageShack.us


Pa evo :
« Zovem se Rikša Začučanj, a svi me znaju kao Iliju. Odlutao sam 18. prosinca pretprošle godine od kuće u svjetlosmeđoj dolčeviti i zelenim japankama i još se nisam vratio. Trenutačno na sebi imam tamnosmeđu dolčevitu, japanke i gaće. Zadnjiputa sam se vidio na tržnici kod štanda sa zrcalima.

Image Hosted by ImageShack.us


Molim sve vidjelice, rašljare, viskare, vidovite osobe, gatare, osobe sa šestim čulom te Arenu da mi pomognu u mom slučaju da se sigurno vratim ženi. Žena mi je Đurđa. Đurđa, ako si uvela Internet i čitaš ovo, znaj da sam živ i da mi nije ništa. Ujedno nudim nagradu od 500 kuna onome ko mi izradi fotorobot. Lijep pozdrav, vaš Ilija»

Image Hosted by ImageShack.us


( Za Misterijumume-Osejotina Klecmerklamfa-Čičin Šajn)Image Hosted by ImageShack.us

- 21:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.