17

srijeda

kolovoz

2011

Velebit 100 - 5. kolo treking lige

ULTRA TREK= 110km, cca 6.300 uspona i isto spusta, moj rez: 22h31min06sec 1. mjesto ŽU, 6. ukupno


REZE I FOTKE Velebit treking 2011

I tak ne.....opet isto ko sa onim buzetskim naušnicama wink. Odprilike odmah kad sam prvi put vidjela najavu za "Trek-kinga" Hrvatske, postavilo mi se pitanje:"Kak bi bilo ak bi ja bila trek queen???". I naravno odluka je pala....naravno da je za Velebit 100 pala već davno prije. Na početku godine si uvijek zabilježim glavne trke na koje ću ić (čitaj maratone i slično sretan) i bez ikakve vizije ili plana sam si zabilježila i tu trku and the restt is history hahahahaha....

U Paklenicu smo došli dan i pol ranije. Dve noči prije trke smo se spustili sa Baških oštarija u Karlobag, ajme koja razlika u temperaturi.... okupali pese i otišli tražit kamp di ćempo moč parkirat čudo od Kampera.
Nekak smo se uparkirali

<< Arhiva >>