31

nedjelja

svibanj

2009

Brdska trka Makarska - Vošac / Biokovo

30.05.09., subota, Start: 10:30, Makarska 1,5 n.v.
Cilj: Vošac 1.311n.v., planinski dom, 8,6km, 1.309m uspona


New Balance Planinski kup 2009 - 3. trka
PH u planinskom trčanju - pojedinačno


AK SLJEME:
Ženska ekipa: (Višnja, moja malenkost, Božena) - 1.mjesto


FOTKE - kljikaj
Report by DJ i rezultati -DOLJE - kljikaj!


Na startu 24 stupnjeva, sunčeko yes, do 3km sam se poštenski oznojila nut, a gore neznam jeli bilo sve skupa 6 stupnjeva Celziusa eek.
Došli smo jednim autom, 5 nas putnika. Janko vozi ko puž zubo, dakle u mraku smo tražili apartman sretan. Smjestili se po sobama otišli na pizzu njami.... i na spavanac. Ponoči je navodno bilo nevrjeme, no ja nisam ništa čula osim Bobby-inog vikanja u snu smijeh - naime koristim čepiće za uha thumbup/"spavam ko beba"....
Ujutro kava, prijave na rivi kod gradske vječnice, gdje je sve vrvilo od klinaca na biciklima jer se prije naše trke održavala "Makarska biciklijada". Što je po meni jako zgodno i interesantno thumbup, jer ineaće nas baš nitko nebi ispratio na naše 8,6km pentranje u "nebesa" zujo....
5 min prije starta sam si priuštila slanac njami smokin - što je izazvalo "zgražanje" eek i sveopće dobronamjerno prigovaranje nono...Međutim ja uvik po svom i točka wink.
Start na samoj rivi, malo trčkaranja "gori-doli" po promenadi i odmah trk gore prema Vošcu. Početak je žestok i asfaltiran nut, jedva sam čekala da dođemo na planinarsku stazu yes, di me ipak "neće biti sram" hodati zubo. Malo nas je zbunilo jedno križanje eek, jer nas nitko nije usmjeravao. No, hvala bogu, nakon par sekundi zbunjenog pogledavanja livo i desno, cura sa okrijepe nas je spasila dileme - u zadnji čas cool. Kod skretanja di su seniori imali lijevo od staze dionicu od cca 2km ravnog dodatka, sam taman uletila na žestoku trku istih. 5metara ispred Ivice Š., brzo nakon toga i Marin K....i tako redom ostatak ekipe....to mi je baš bilo zanimljivo thumbup, jer sam cijelo vrijeme imala uvid u mušku trku i njihovo natjeravanje burninmad.
A meni je nakon 30 minuta trke bilo tako ugodno i fino fino to brzo hodanje po kamenjaru thumbup. U trenutcima sam se sjetila Grintavca i razmišljala dali ću i ove godine tamo i završiti stazu ispod limita (2h30min)....
I tako, pentram se zujo, držim ritam pjeva, mičem se što više mogu desno mah, stajem, propuštam, navijam i bodrim seniore...malo sam i pogledavala naprijed neću li stič cure, koje su bile relativno blizu naughty. Negdje na sredini staze bila je još jedna okrijepa party, a dalje iako je stajao GSS i čini mi se da sam vidjela boce ledenog čaja eek- NIŠTA cry....Bila sam žedna ko graba smijeh
Konačno sam stigla do Ane D., koju sam i prestigla,a malo ispred jedina juniorka na trci - Lenora iz Osijeka. Malo je ubrzala, ali nisam se pretjerano trudila dostić ju, jer nisam poznavala stazu zijev. Kao uobičajno imala sam footpod, ali to je nekak nesigurno eek. Dali još ima 2km do kraja ili 1,5km, dali je to sve u brdo,....??? Nekak mi je više bilo logično po vremenu. Na kraju se ispostavilo, da sam prema osječajnom prosjeku brzine i satu dosta dobro ocijenila di, šta i kolikothumbup. Od jednom su se na nekom zaravnanju vidjeli GSS-ovci. Do te točke smo stigle relativno brzo. I onda iznenađenje eek, sve ravno i nizbrdo njami, AJME! Da sam to znala naughty, više bi se približila juniorki i probala ju prestič (ĆE BI - DA BI zijev.... nja, nja, nja, rolleyes... - NISAM i točka belj). Bila je predaleko i lijepo je odjurila nizbrdicu thumbup, koja je bila podosta zahtjevna eek, što zbog kamenjara što zbog zavoja....prije cilja je bio još neki hupser nut, e tam mi je pogotovo bilo jasno da nemam šanse smijeh...nakon par metara uletim u nešto što se zove cilj sretan, a nebi prepoznala, da na podu nije bio sat rofl - ja sva pametna još pitam:"Jel, to - to?" zubo....Mislim ono zubo, tamo je dom i muzika - logična slika....Međutim, ja sam se očito tek zagrijala rofl.....eto ti ga na sretan....Moj rez 1:36:11 - bez WC poteškoća i slično wink...Gore je bilo hladno za popizdit, pa smo se sve "hladnokrvne životinje" nabubale u prostor sa ognjištem, dok su neki čak polugoli sjedili vani za stolovima dead. Jako me iznenadila predobra pašta thumbup. Mislim ono eek, makaroni su bili aldente - za 10 smokin, a bolognesse za ove priliko isto tako njami. Definitivno, najbolja pašta na trkama ever! - do sada. Nakon proglašenja smo se brzo pokupili, malo naslikavali kod Vrata Biokova i odjurili - to jest "odpužili" zubo put Zagreba.

<< Arhiva >>