.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

prijateljice


durica
nike
femme fatale
čudnovata squo

..

Image Hosted by ImageShack.us

- Talk to me some more
- It's hard, you know. I don't know what else to say. You're so far away.
- Tell me a story.
- A story? Do you now how it is- do you know what you're supposed to do, to meet a mermaid?
- No.
- You go down to the bottom of the sea, where the water isn't even blue anymore, where the sky is only a memory, and you float there, in the silence. And you stay there, and you decide, that you'll die for them. Only then do they start coming out. They come, and they greet you, and they judge the love you have for them. If it's sincere, if it's pure, they'll be with you, and take you away forever.
- I like that story

Grand Bleu, Le (1988)

..

Image Hosted by ImageShack.us

meet mr. zico

Image Hosted by ImageShack.us

and princess laura

..

p.i.t.a.

Image Hosted by ImageShack.us

ja jos cekam azurne zore, a ja jos zelim preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke...

hej ljepotice....

..

Image Hosted by ImageShack.us

hajde dođi mi djevojko djevojčice
i ukradi mi sve
oči veži mi ruke zaveži mi je
jer smo isti-zar ne?

..

Image Hosted by ImageShack.us

I'll help you carry on
For it won't be long
Till I'm gonna need
Somebody to lean on

Lean on me...

..

Image Hosted by ImageShack.us

je me demande comment, je me demande pourquoi
je m'assieds ici, je manque la puissance
et tout ce que je peux voir est juste un citronnier jaune

..

četvrtak, 29.01.2009.

258

Image Hosted by ImageShack.us


puno toga se može desiti u 258 dana. a i puno toga se mora desiti kako bi se imalo o čemu pisati osim ako niste u inspiraciji pisati o snijegu ili o ovoj hladnoj zimi, koja ove godine nije depresivna. aktualnih stvari začudo niti nema toliko, sve teče mirno i kreće se polako, baš onako kako bi trebalo. i nije dosadno, zaista nije dosadno.
upijam, učim, shvaćam i svjesna sam da se veselim. to mi je toliko bilo potrebno. novi posao, novi ljudi, ugodna okolina, ugodan ispravan osjećaj u meni, čiste misli povezane za čistim ciljevima, ništa isforsirano. sve na svom mjestu. skoro sve. ali ovo skoro i nije toliko bitno jer ne povezuje ljude koji te čine sretnim, ili bar nekome nije, vjerojatno nekome i je, kao i sve. možda mi je smiješno pisati o ničemu, a svemu, možda prekratko, možda neshvaćeno, ali toliko paše.. bitno mi je upoznati ljude i shvatiti s kim krenuti dalje, a koga ne ostaviti u zaboravu već ostaviti ovako kako je. možda će biti bolje, možda neće biti uopće, ali shvatila sam da to zaista ne ovisi samo o meni. i taj dio se mijenja samo na pozitivan način, ali ne poznato pozitivan, već olakšavajuće nepoznat ali ugodan. čudno za mene. ali znam da je ispravno budući traje. shvatila sam da je prijateljstvo kada umak od avokada radi tina, a tortiljice ja. i kada mi dio srca može konstantno visiti u dubrovniku. i kada ti netko u poruci napiše da nisi sama. a ljubav je kada laura ugrize tatu za nos i on se smije. i kada je dovoljan samo jedan slučajni dodir da bi ti srce počelo opet kucati kao ludo. konačno sam shvatila da neke stvari ne treba reći. i ne truditi se oko savršenog dana, već oko savršenog završetka.



| - 14:19 - ...waste your time.... (2) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.