.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

prijateljice


durica
nike
femme fatale
čudnovata squo

..

Image Hosted by ImageShack.us

- Talk to me some more
- It's hard, you know. I don't know what else to say. You're so far away.
- Tell me a story.
- A story? Do you now how it is- do you know what you're supposed to do, to meet a mermaid?
- No.
- You go down to the bottom of the sea, where the water isn't even blue anymore, where the sky is only a memory, and you float there, in the silence. And you stay there, and you decide, that you'll die for them. Only then do they start coming out. They come, and they greet you, and they judge the love you have for them. If it's sincere, if it's pure, they'll be with you, and take you away forever.
- I like that story

Grand Bleu, Le (1988)

..

Image Hosted by ImageShack.us

meet mr. zico

Image Hosted by ImageShack.us

and princess laura

..

p.i.t.a.

Image Hosted by ImageShack.us

ja jos cekam azurne zore, a ja jos zelim preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke...

hej ljepotice....

..

Image Hosted by ImageShack.us

hajde dođi mi djevojko djevojčice
i ukradi mi sve
oči veži mi ruke zaveži mi je
jer smo isti-zar ne?

..

Image Hosted by ImageShack.us

I'll help you carry on
For it won't be long
Till I'm gonna need
Somebody to lean on

Lean on me...

..

Image Hosted by ImageShack.us

je me demande comment, je me demande pourquoi
je m'assieds ici, je manque la puissance
et tout ce que je peux voir est juste un citronnier jaune

..

utorak, 05.06.2007.

kava

Image Hosted by ImageShack.us


ne znam kako da počnem i ne znam o čemu da pišem. mislim da ne znam na koji bi drugi način provodila slobodno vrijeme pa evo ovo je izlaz.
bila sam s mamom u jednomjesečom shoppingu za kuću, toliko mi se nije dalo. ona je cijelo vrijeme nešto pokušavala pričati ali meni se tako nije dalo, i da, bila sam opet namrgođena. to mi je valjda jedna od stvari koje ti se uvuku pod kožu, isto kao i umjetni smješak sa strankama pa pređe na lice i izvan radnog vremena.. al nije to tak često. samo u ovakve neke neodređene dane. na neki način mi trenutno baš paše ovo bljeskanje i kiša, zatvorila sam prozor nakon dugo vremena. čekam dobre serije na tv-u uz kavu. da, nekako sam u zadnje vrijeme počela pit kavu, dobro - nes. baš mi paše. danas mi je jedna simpa gospođa ušla u poslovnicu i rekla: a joj, pa budem se ja vratila kad popijete kavu barem.. kao da pijem svako jutro kavu za dobro raspoloženje, kao da imam ritual kao većina ljudi na ovom svijetu. i baš mi odgovara imati takav ritual, osjećam se kao da mi tada nitko ništa ne može i da ljudi poštuju to moje vrijeme.
bilo je užasno puno posla, bila sama do 11 sati, nisam se stigla ni presvući do kraja radnog vremena tako da sam radila u trapericama - i osjećala se baš super. živciraju me oni ljudi koji kupuju neki bijesni aranžman sa hrpom nadoplata i toplom vodom + katastrofa kompliciranim načinom plaćanja, a jaaaako im se žuri.. prije sam se znala čak i žuriti jer takvi su ipak - face. sada mi je takav gušt kada mi takvi dođu, sa smiješkom ih držim u poslovnici ni više ni manje vremena od potrebnog, dobiti će sve što traže ali ako žele da im bude sve savršeno to će i pričekati.. curka koja nam je na zamjeni je malo spora pa i ne prima baš stranke niti se javlja na telefon, imam osjećaj da je stalno na mailu ili puši ili razgovara privatno na telefon, ali ne smeta me to, baš iz razloga da se meni nigdje ne žuri. inače je skroz ok, mislim da nije jedna od bitch kao većina cura u firmi..
bero je danas opet šutljiv.. jako je čudan nešto u zadnje vrijeme. par puta mi je čak palo na pamet da me vara, barem u mislima, imam čak i predodžbu s kim. i znam čak i razlog. tipično za ženu: postala sam predebela, živčana, trošim previše novaca, ne šminkam se i ne sređujem toliko često. kao ona recimo.. koja uvijek izgleda mrak, taman za njega, još je i mlada k tome.. u subotu je bio vani gledat tekmu i u pivnici s dečkima s hokeja. ja sam ostala doma i kasnije mi je bilo jako žao jer su me zvale i cure i vjenci i pogra na cugu. dobro, s pogrom nebi ni otišla, ali s vjencijem i curama s mora bi! ne znam zašto nisam, bila sam prelijena, a istovremeno se bezveze osjećala da je on vani, a ja doma. i tako negdje oko ponoći su mi došla 2 mms-a sa nepoznatog broja - bero sa nekom hostesom.. na jednoj slici pričaju, na drugoj se zagrljeni slikaju.. odmah potom sam s tog broja odbijala pozive sigurno 40 minuta. poslala sam beri poruku da kaže dečkima da mi ne šalju takve poruke, da nisu nimalo smiješni. tada je on poslao poruku da me zove već 40 minuta i da se javim. javila sam se i tada su počela objašnjenja na što sam ja reagirala - svejedno mi je. valjda je to najgore što sam mu mogla reći, nisam bila očajna i plakala i slično već samo ljuta, prvenstveno na njegove prijatelje, jer kakvo imaju mišljenje o mene i na što su mislili, sigurno ne na beru, kada su mi to slali. znam se i ja zafrkavat, ali ovo mi nije sjelo nikako. zvali su me i oni i ispričavali se sto puta, a ja sam samo odgovarala da mi je svejedno. to očito nije bila dobra reakcija jer su se stvorili pred mojom kućom usred noći, klečali i molili za oprost. nisam bila previše ljubazna. bero je upadao još par puta sa objašnjenjima na koja sam ja uvijek imala isti odgovor. nije se mogao pomiriti s tim da je meni svejedno, njemu nikada nebi bilo itd.. s moje strane je bilo sve ok, baš sve ok.. slijedeće jutro smo otišli na čevape i izdržali da smo si super pa sve do jučer čak. dogovorili smo se da ću doći po njega u 8. rekao je da će najkasnije pola 8, 8 biti doma. čekala sam ga do pola 9 i tada mu poslala poruku. dojurio je za 5 minuta i opet su počela objašnjenja.. nije mi se dalo slušat.. izašla sam na terasu čekajući njega da se istušira. došao je za mnom i tada sam rekla: opet si popio pivu? bez ikakve loše namjere, normalna konstatacija, bezveze. no njemu je to diglo tlak. i cijelu večer ništa od razgovora.. ujutro preko telefona je bio slatkica slatka, no čim je došao na posao nije me ni pozdravio. nakon nekog vremena došla sam do njega, zagrlila ga i pitala šta mu je. odmaknuo se, tipa pusti me, i preokrenuo očima. na izlasku sam mu poslala mail jer mi se nije dalo raspravljati pred anom. od tada me zvao 5 puta ali sve vezano uz posao. i ništa spomenuo za mail.. užasno, užasno je čudan. ne mogu doprijeti do njega nikako, to me s jedne strane živcira, ali s druge strane mi je svejedno. neka se tako ponaša do kada hoće, više ga neću ništa pitati. nabrojao mi je sve planove vezano uz slijedećih par mjeseci. sada krajem 6og mjeseca ide sa repkom u budimpeštu, pa u 9om u rusiju. super, baš mi je drago zbog njega, bar će nešto vidjeti i zabaviti se. za vikend 22og kada smo se dogovorili da idemo na more ipak ide na momačku od frenda s hokeja, zamolila sam ga da upozori prijatelje da ne želim nikakve fotke u zagrljaju sa striptizetom i sl. i sve ok, on si je sve isplanirao. sada je red na meni. ja sam rekla: ok, ja onda idem s irenom na krk, baš super! ili bi mogla do lene u dubrovnik! na kaj je on zafrknuo nosom i sad se kao ljuti!! mislim stvarno je baba! ma sve je to ok, ali ja bi htjela da ako već ima neki problem da mi kaže pa ćemo ga riješiti, a ne ovako kao neki frajer, a u stvari papak. ne znam u čemu je problem. imam 2 varijante. ili mu je dosta mene iz razloga koje sam navela gore + radimo skupa, često prespavamo skupa i nema ništa vremena za sebe osim tog hokeja. ili mu je baš nešto totalno drugačije vezano uz mene i neke moje postupke kojih nisam ni svjesna, recimo jako mu smeta što mu nisam prvom pokazala slike sa broda i pričala mu detalje o ljudima koji su bili sa mnom. uglavnom jako se čudno osjećam. prije kad bi se posvađali ili kada bi bila takva nedefinirana situacija, ja bi plakala pa bi ga zvala i nebi mogla zaspati dok to ne sredim. sada, sada razmišljam o tome ali mi je nekako svejedno i neda mi se trčati oko njega koliko god mi je to užasno glupo i užasno smiješno. jer ne vidi prave razloge za takve ponašanje, iili ako i vidi ne priča o njima.
meni je kod mene problem jedino to što bi stvarno htjela smršaviti jer se ne osjećam uopće sexy i ne uživam kada se sexamo jer si nisam lijepa i ne sviđa mi se moja boja kose ni frizura ni garderoba ni ništa. mama mi stalno govori da izgledam ko da mi je 35.. i to je 'jedino' problem. mislim da sam postala malo sarkastična prema samoj sebi. onak, imam 25 godina, prošla sam puno toga, ali nekako sve na pola. i taj fax i ti ljubavni jadi i prijateljstva i sad i taj posao, sve nekako puca i mijenja se i ne izgleda najbolje. čak se ni ne želim vratiti i živjeti prošlost, samo bih htjela biti normalna cura mirne savjesti i puna ljubavi i razumijevanja.
čula sam se s lenom, već prvi dan je našla posao, slika za neku dubrovačku galeriju. već smišlja gdje da smjesti beru i mene kad dođemo i jedva čeka da mi pokaže taj svoj dubrovnik, nikada nisam bila i jaaako bi htjela, pogotovo sada kad je ona tamo.
idem skinuti lak s noktiju, ne vjerujem da će mi se dati nalakirati novi :) možda sutra, ipak je to težak fizički posao :)



| - 20:41 - ...waste your time.... (9) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.