< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (8)
Srpanj 2006 (6)
Lipanj 2006 (10)
Svibanj 2006 (7)
Travanj 2006 (4)
Ožujak 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

na ovom blogu možete čitati o :

životu i djelima jedne psihopatice koja će ući u povijest ( samo trebam još smislit kako... )
o njenim prijateljima koji joj pomažu radit sranja , ukoliko je ne gnjave
o tragičnim ljubavima ( ni Shakespeare , ni sva trojica Grčkih tragičara mi nisu ravna =))
ma , o puno gluposti ;)


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


neke važne web staranice :

Bayern Munchen
FIFA WORL CUP
nogometni magazin
Stephanie Meyer - majka Sumraka , sve o knjigama









O meni …

Ime : Tijana
Prezime : koga briga…

Nickovi : Tiky . a za neke nogometašica,… ma , svakako me zovu , hehe

Mjesto : selendra u Baranji ( nemam čak ni adsl , susjedi imaju kravice, a skoro svi u selu pajceke, psi lutalice slobodno šeću po ulicama , kokoške trče po dvorištima … ah, prave li idile … ako je neko zainteresiran za seoski turizam i domaći kulen ( i rakijicu , dakako ;)) neka se samo javi , lol )

Rođena : jesam. U ljeto davne '91.
( 19.8. da budemo precizniji )

Škola : kuća strave … grr…
Osnovna – kooooma
Srednja – hotelijersko turistički tehničar, najbolji razred u školi -. 2.H ( poz ljudi ! )
Najviše volim ( dakako , nakon odmora i Mastera ) svoje frendice iz razreda , engleski i njemački , te zajebavati profesore


Hoby : spavanje , nogomet, pričanje o dečkima , dop se preko neta , pričati sa frendicama o dečkima , čitati , pisati , tračati dečke , jesti , i , da, spavati i pričati o dečkima :D

Hrana & piće : sve nezdravo , tj , fast food i sl sranja , a piće… pa čega se dokopam : može bilo vino , iako mi je draže crno i dakako , nezaboravan PAN da se osvježi dan ;)

Slušam : sigurno ne roditelje :D
ali , pravim se da ih slušam , hehe
naj grupe su mi :
no name
nevada tan
US5 ( nije me sram priznati )
Naj pjevači :
Toše Proeski
Dima Bilan
Marc Terenzi
Naj pjevačice :
A joj , ima ih , od Britney preko Sarah Connor do onih turbo folk diva poput Seke Aleksić


EUROSONG 2008

Armenija
Surisho
Qele Qele

Yes im hay hoghits eka berem
Hove sareri, luyse arevi

You wanna be with me,
You think and dream of me
Come qele, move qele.
Instead of watching me
You should be reaching me,
Come qele, move qele.

Qe-qe-qe-qe-le!

Qele, qele! Qele, qele! Qele, qele! Qe-le
Time is here tonight,
You should make it right,
To end our fight just hold me tight!
Hold me tight!
Hold me tight! Qele!

You wanna be with me,
You thinking dream of me
Come qele, move qele.
Instead of watching me
You should be reaching me,
Come qele, move qele.

Qele, qele! Qele, qele! Qele, qele! Qe-le
Time is here tonight,
You should make it right,
To end our fight just hold me tight!








Grčka
Kalomira
Secret combination


Can you see it?
Can you see it?
You have to discover me
What goes wrong when I am crying
Or what I want when I’m smiling

Can you feel it?
Can you feel it?
That I’m not a little girl
You’re misunderstanding my way
And all the roles that I like to play

My secret combination
It’s a mystery for you
Use your imagination
I’m not easy but I’m true
My secret combination
Boy you have to try it hard
To win a destination in the centre of my heart!

An open book,
An open book
Well, I’m sorry, I am not
Sometimes I’m acting like a lady
Sometimes woman, sometimes baby


Image Hosted by ImageShack.us





Winner : Rusija
Dima Bilan
Believe
Even when the thunder and storm begins
I’ll be standing strong like a tree in the wind
Nothing's gonna move this mountain
Or change my direction
I’m falling off that sky and I’m all alone
The courage that’s inside gonna break my fall
Nothing’s gonna deem my light within

But if I keep going on
It will never impossible, not today

Cause I’ve got something to believe in
As long as I’m breathing
There is not a limit to what I can dream
Cause I’ve got something to believe in
Mission to keep climbing
Nothing else can stop me if just believe
And I believe in me

Even when the world tries to pull me down
Tell me that I can, try to turn me around
I wont let them put my fire out, without no!

But if I keep going on
It will never impossible, not today

Cause I’ve got something to believe in
As long as I’m breathing
There is not a limit to what I can dream
Cause I’ve got something to believe in
Mission to keep climbing
Nothing else can stop me if just believe

And I believe:
I can do it all
Open every door
Turn unthinkable to reality
You’ll see - I can do it all and more

Believing
As long as I’m breathing
There is not a limit to what I can dream
Cause I’ve got something to believe in
Believing
Mission to keep climbing
Nothing else can stop me if just believe
And I believe me

petak, 18.01.2008.

filozofiranje ....



Evo mene opet. mah
Opet imam svoje žute minute ili napade depresije , tako da , pripremite se za teško filozofiranje ! nonoyessmokinblabla

Po ko zna koji put ću pričati o svojem bivšem. ZAŠTO ?!?!?! madheadbangmadheadbangmadheadbang
To nije normalno kako je Bog ironičan… danas kad sam se stvarno pripremila i mislila pričati sa njim , njega ni prije ni poslije škole nema u masteru.puknucu Trebam li reći da sam popizdila ?headbang a kad nisam mislila, ili nisam mogla, evo ga, uvjek se pojavi. Ko neki dan , idem sa frendicama iz pekare , i na koga ću naletati : na njega headbang…. Idemo maja , mrki i ja na kolodvor , na koga naletimo : na njega i majinog bivšeg.headbang Trebam li naglasiti da smo se nas dvije počele derati i kreveljiti ko zadnje budale ?


Jučer ona bila dežurna , i sad , stojimo isto nas 3 vani , ide on ona mu vikne „bok ++++++ “ , on pogleda prema nama i isto kaže !“bok“ .
Ko će mi objasniti zašto sam ja spustila pogled dolje i ostala šutjeti ? cry
Sama sebi se čudim što sam ga danas pozdravila, dakako , on je prvi morao. burninmad
A u pon , samo sam čekala da njega vidim ( ok ok i tebe bube ;) ) . i to je još sjedio na stolu do našeg… grrrr…… jednom sam se okrenula i pogledi su nam se sreli. Oboje smo ih brzo bacili dalje … najgore je bilo to što smo se pogledali u oči a zapravo nismo jer mu je pogled bio prazan , tužan , ljut , prestrašen i šta ti ja znam kakav još… mad

Image Hosted by ImageShack.us


Neki mi govore da krenem dalje , da mogu bolje , da me on ne voli i da napokon dignem ruke od njega . ja to ne mogu i ne želim. blablaPriznajem : glupača samyesyesyesyesyesyesyes , mazohist koji će uvjek raditi po svom i kad dođu posljedici slomiti se belj. opet ima i drugih , koje još više mrzim , jer mi govore da me on možda još uvjek voli ( tj , da mu je stalo) . još jedan problem je u tome što mi uvjek to ponavljaju baš kad se ja , tobože , odlučim da ću ga probati zaboraviti. burninmad
Ja to ne želim. Zaboraviti njega znači zaboraviti sve : njegov lik ( ok , nemoguće jer se svaki dan vidimo u školi , a još kad se uzme u obzir koliki je , haha ) , njegov osmijeh, njegove oči , riječi , sve što sam ikad proživjela sa njim , svaku jebenu sekundu.
Ne želim to . ma koliko god velika bila želja da zaboravim svu bol , neću si to dopustiti , jer bi to značilo da zaboravim i one ljepe trenutke . to fakat ne želim. crynotuzan
Ma , šta me i slušate, samo serem i pričam sama sa sobom…

Image Hosted by ImageShack.us


Dakako , da bi sranje bilo veće : u igru se uključilo još nekoliko njih. dead
Mislim da su čak 2 moja stara prijatelja zaljubljena u mene . samo , ne želim ja njih!
Pogotovo jer su mi oni poput braće , a incest- ne hvala …. rofl
I šlag na kraju : još jedan novi dečko. Super je . dosta smo slični po osobinama , a ako se doda i činjenica da je prejebeno sladak , fakat je teško išta za reći. cerek


Do prije neki dan ( jučer sam promjenila mišljenje ) sam ozbiljno razmišljala o nju . zaliven
Koliko god ja htjela pokušati sa njim , početi iznova i možda biti sretna , toliko i ne želim , jer se osjećam kao da bih ovog prevarila , i na kraju samog novog lagala . zujo
Stvarno nisam sama sa sobom na čisto što osjećam…. yes


Heh… sad slušam balade , i imam osjećaj da me samo minute djele od proloma suza… a nije ga dugo bilo… osim toga što OPET nisam pričala sa ovim starim , dodatno su me rastužile i barokne pjesme koje smo danas radili pod hrvatskim.
Sad sigurno mislite da sam prolupala , haha yesyesludludlud
Ona od Fran Krste Frankopana , joj , kak joj ime …. Ugl , uspoređuje ljudski život sa cvijetom – na početku ga još kupa rosa ,a do kraja dana ga je već sunce spržilo.. kasnije priča i o svom životu , kako ispada da sve što je ikad dobio , je dobio samo da bi to kasnije mogao izgubiti. Možda zvuči poremećeno , ali , osjećala sam da je bio jako tužan kad je to pisao. Jer , ipak , to je bilo u tamnici , kada je za njega trebalo zaći sunce i kad su ga trebali baciti kao uvenuli cvjetak kojeg je sunce ubilo još prije noći , prije sumraka života.eek
Sad se i ja pitam : kad ću ja uvenuti ? koliko će mi još trebati ? nisam dogurala ni do podneva , sunce još nije ni zasjalo u svom punom sjaju , nije mi počelo pržiti latice kako treba, a ja imam osjećaj da će mi sljedeći put čim pirne vjetar otpasti sve latice pune ožiljaka , i da će samo ostati stapka koja će se osušiti do sljedećeg jutra , da će biti zaboravljena , kao da nikad nije ni postojala …
Dakako , ne možemo se sjećati svih cvjetova zauvijek … nekoliko dana i to je to.. dobro , oni bliži malo duže , možda koji mjesec.. da li bi me se neko sjetio nakon 10 , 20 , ili više godina ? rolleyes


Danas gledam : svi su sa nekim. Cure i dečki , u grupicama sa svojim prijateljima kak ose smiju , zajebavaju i uživaju. I ja to nekad radim sa svojim prijateljima . samo , na kraju dana , kad sam u krevetu i premotavam film , shvaćam da je izbljedilo to zadovoljstvo , da je taj osjećaj sreće nestao u roku od nano sekunde. ( postoji li tako šta ? ili izmišljam riječi , hehe ) namcor

A kad tek vidim curu i dečka , zagrljene , sretne , kako se smiju i ljubakaju. namcor
Iskreno , tada mi dođe da puknem od ljubomore .mad ( ne zbog dečkiju , iako ima slatkih primjeraka )
Nije li nepravedno što one kuje imaju dečke ? što one su drolje kao u vezi ( iako varaju stalno dečka ) ? a mi „dobre“ ? mi koje smo drugačije , koje ne cjenimo samo vanjštinu nego i unutarnju ljepotu. Zašto uvjek mi izvisimo? no
Dobro , ima i dosta mojih prijateljica koje imaju dečke koje obožavaju kao i oni njih.
Zaslužile su … drago mi je zbog njih…wink
Samo , zašto ja nikako da nađem onog pravog? tuzan
Da, da , sad će neki počet srat : pa nemoj tražiti čekaj da te nađu. Ali , dajte , nisam ja tip koji će ostati miran i čekati … moram tražiti . … tražiti i uvjek se iznova razočaravati.
A štaš , rođen si kao budala , živiš kao budala , i umireš kao budala … thumbup

Neću reći , t , lagati da mi je sad stvarno dosta muškog roda i da neću više gledati ( loviti ,lol) dečke , jer i sama znam da ću možda sutra kad ovo sve prespavam , opet biti ona vrckasta glupača.
Bilo kako bilo , glupača sam uvjek….

Izgubila sam nit, imate sreće…partypartyparty
Najbolje da prekinem sa pisanjem , jer ako nastavim , jao si ga vama ….namcor

Ako ste pročitali , hvala …
Sve mi recite u komentarima , jer ako mi sad neko dođe i počne me gnjaviti na msnu , ima da popizdim …
Hmm , čini se da sam ja veći luđak i od britney…. Kak su rekli da se zove ona njena bolest promjene raspoloženja ?

Image Hosted by ImageShack.us



Ok , ok , dosta je !

Pusa & pooz kiss

|Komentiraj 50| Printaj| #|

nedjelja, 06.01.2008.

prvi post u 2008 :D :D :D =) =) ;) :) :)

ejjjjj !!!!wavemah

evo mene ! prvi pu se čujemo u 2008 !!!thumbup

sa malim zakašnjenjem SRETNA VAM NOVA GODINA !!! thumbupparty

kako vam je bilo na dočeku ? yesrofl


Moja frendica Nena i ja smo išle u Beli na korzo.naughtynutwink prvo smo "plesale " uz šokačku granu
a kasnije divljale uz onu drugu grupu... ajme , što sam se naplesala, hehe ... namcorsmijehpjeva

ali , moj buraz mi dao prije toga pive , tako da ... :D ludludludludparty

prije nego što smo otišle van , Nena i ja smo bile kod moje sestrične na rođendanu. finoparty
ajme ,moja mala ima već 11 god , kako vrijeme brzlo leti , hehe ludblablazijev
bilo je fora zajebavati se sa klincima ... ludfinobangzubo



hmm... o čemu da pišem ....
samo se dosađujem doma , visim na netu i tak...
sad se baš tu dosađujem ( čitaj gnjavim ) sa denijem,alenom i markom ( pusa dečki ;) kiss )
sjetila sam se , p.s. volim te cerek . morate pročitati tu knjigu. odlična je !cerek i snimili su film njamiparty koji će u naša kina doći tek za valentinovo crybelj

e , da ... ovo sam danas našla na jednoj stranici : jedna curka je napravila naslovnicu za 4. knjigu ( sumrakovog serijala, dakako ;) yesnaughtymouthwash) . meni je suuuuper , pogldajte sami thumbup


Image Hosted by ImageShack.us




nemam pametnijeg posla , tako da, dosta pisanja !
hvala na komentarima , cujemo se , pusa & poooz

p.s. bube , volim te ,lol cerekgreedy


|Komentiraj 21| Printaj| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>