< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (8)
Srpanj 2006 (6)
Lipanj 2006 (10)
Svibanj 2006 (7)
Travanj 2006 (4)
Ožujak 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

na ovom blogu možete čitati o :

životu i djelima jedne psihopatice koja će ući u povijest ( samo trebam još smislit kako... )
o njenim prijateljima koji joj pomažu radit sranja , ukoliko je ne gnjave
o tragičnim ljubavima ( ni Shakespeare , ni sva trojica Grčkih tragičara mi nisu ravna =))
ma , o puno gluposti ;)


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


neke važne web staranice :

Bayern Munchen
FIFA WORL CUP
nogometni magazin
Stephanie Meyer - majka Sumraka , sve o knjigama









O meni …

Ime : Tijana
Prezime : koga briga…

Nickovi : Tiky . a za neke nogometašica,… ma , svakako me zovu , hehe

Mjesto : selendra u Baranji ( nemam čak ni adsl , susjedi imaju kravice, a skoro svi u selu pajceke, psi lutalice slobodno šeću po ulicama , kokoške trče po dvorištima … ah, prave li idile … ako je neko zainteresiran za seoski turizam i domaći kulen ( i rakijicu , dakako ;)) neka se samo javi , lol )

Rođena : jesam. U ljeto davne '91.
( 19.8. da budemo precizniji )

Škola : kuća strave … grr…
Osnovna – kooooma
Srednja – hotelijersko turistički tehničar, najbolji razred u školi -. 2.H ( poz ljudi ! )
Najviše volim ( dakako , nakon odmora i Mastera ) svoje frendice iz razreda , engleski i njemački , te zajebavati profesore


Hoby : spavanje , nogomet, pričanje o dečkima , dop se preko neta , pričati sa frendicama o dečkima , čitati , pisati , tračati dečke , jesti , i , da, spavati i pričati o dečkima :D

Hrana & piće : sve nezdravo , tj , fast food i sl sranja , a piće… pa čega se dokopam : može bilo vino , iako mi je draže crno i dakako , nezaboravan PAN da se osvježi dan ;)

Slušam : sigurno ne roditelje :D
ali , pravim se da ih slušam , hehe
naj grupe su mi :
no name
nevada tan
US5 ( nije me sram priznati )
Naj pjevači :
Toše Proeski
Dima Bilan
Marc Terenzi
Naj pjevačice :
A joj , ima ih , od Britney preko Sarah Connor do onih turbo folk diva poput Seke Aleksić


EUROSONG 2008

Armenija
Surisho
Qele Qele

Yes im hay hoghits eka berem
Hove sareri, luyse arevi

You wanna be with me,
You think and dream of me
Come qele, move qele.
Instead of watching me
You should be reaching me,
Come qele, move qele.

Qe-qe-qe-qe-le!

Qele, qele! Qele, qele! Qele, qele! Qe-le
Time is here tonight,
You should make it right,
To end our fight just hold me tight!
Hold me tight!
Hold me tight! Qele!

You wanna be with me,
You thinking dream of me
Come qele, move qele.
Instead of watching me
You should be reaching me,
Come qele, move qele.

Qele, qele! Qele, qele! Qele, qele! Qe-le
Time is here tonight,
You should make it right,
To end our fight just hold me tight!








Grčka
Kalomira
Secret combination


Can you see it?
Can you see it?
You have to discover me
What goes wrong when I am crying
Or what I want when I’m smiling

Can you feel it?
Can you feel it?
That I’m not a little girl
You’re misunderstanding my way
And all the roles that I like to play

My secret combination
It’s a mystery for you
Use your imagination
I’m not easy but I’m true
My secret combination
Boy you have to try it hard
To win a destination in the centre of my heart!

An open book,
An open book
Well, I’m sorry, I am not
Sometimes I’m acting like a lady
Sometimes woman, sometimes baby


Image Hosted by ImageShack.us





Winner : Rusija
Dima Bilan
Believe
Even when the thunder and storm begins
I’ll be standing strong like a tree in the wind
Nothing's gonna move this mountain
Or change my direction
I’m falling off that sky and I’m all alone
The courage that’s inside gonna break my fall
Nothing’s gonna deem my light within

But if I keep going on
It will never impossible, not today

Cause I’ve got something to believe in
As long as I’m breathing
There is not a limit to what I can dream
Cause I’ve got something to believe in
Mission to keep climbing
Nothing else can stop me if just believe
And I believe in me

Even when the world tries to pull me down
Tell me that I can, try to turn me around
I wont let them put my fire out, without no!

But if I keep going on
It will never impossible, not today

Cause I’ve got something to believe in
As long as I’m breathing
There is not a limit to what I can dream
Cause I’ve got something to believe in
Mission to keep climbing
Nothing else can stop me if just believe

And I believe:
I can do it all
Open every door
Turn unthinkable to reality
You’ll see - I can do it all and more

Believing
As long as I’m breathing
There is not a limit to what I can dream
Cause I’ve got something to believe in
Believing
Mission to keep climbing
Nothing else can stop me if just believe
And I believe me

nedjelja, 07.10.2007.

istina

Prošlo je već mjesec dana od mog zadnjeg posta. Iskreno , poprilično sam se uljenila. fino

Ne mogu sve prebaciti na školu , jer, ruku na srce , još se nisam ni pošteno knjige latila. naughtywink
Kao i većini vas, u školi je koma ! stari i novi profači su se ujedinili da bi nam što bolje zagorčali život pod isprikom da nas nauče nečemu.sretan Ma, ko tu koga laže ? rofl

No , pustimo mi sad školu. To nije pravi razlog zašto pišem ovaj post. party
Pravi razlog je moja tzv, „pozitivna depresija“ . to sam sama izmislila. zubo
To je izraz koji koristim kad sam tužna, ali , u pozitivnom smislu jer tu tugu koristim za pisanje. lud
I , da, Mrki , možda je glupo , ali , jbg. Mislim , zapravo , znam da ćete svi ostati puf do sve ne pročitate.

No ,vratimo se mi na pozitivnu depresiju. Nju mi je izazvala jedna knjiga. Pogađate koja ? MLADI MJESECgreedy , nastavak SUMRAKa . ostala su mi samo još 2 poglavlja do kraja, ali , morala sam napraviti pauzu , jer jednostavno , da ovo ne pišem sad , imam osjećaj da bih pukla.

Radnju Sumraka koliko-toliko znate.

Image Hosted by ImageShack.us


Obična , prosječna, i pomalo dosadna Bella se zaljubi u vampira Edwrda. Kad nju počnu loviti drugi vampiri , tj ,oni koji se hrane krvlju ( Cullenovi su iznimka , jer se oni ne hrane ljudskom krvlju , nego životinjskom ) , nastaje utrka u kojoj Bella skoro postaje vampir. Uglavnom , veći dio se svodi na činjenicu da se njih dvoje bezuvjetno i bezgranično vole , i da baš zbog toga pate, jer , uvijek postoji mogućnost da Edward izgubi samokontrolu i da ju napadne. On želi da ona ostane „normalan čovjek“ ( ali , kako se uspostavlja, ona je pravi magnet za katastrofe i čudovišta ) , zato što joj ne želi oduzeti dušu i pravo na normalan život.


Image Hosted by ImageShack.us


Sad, u drugom djelu , na Bellinoj proslavi rođendana , ona se poreže i Edwardov „brat“ Jasper dolazi u iskušenje da je napadne. Kad je Edward shvatio kakva joj opasnost i dalje prijeti , i to od njih samih, on joj govori da je ne voli i napušta je. Bella pada u duuuuboku depresiju . iz nje je izvlači stari prijatelj Jacob ( sin 0biteljskog prijatelja Billyja ) . kad Jacob shvati da mu je sudbina da se pretvara u vukodlaka i da se bori protiv vampira, Bella shvaća da je opet izgubila dio sebe, ovaj put najboljeg prijatelja. Jacob je i zaljubljen u Bellu i ona se koleba treba li stvarno zaboraviti Edwarda i pokušati sa Jacobom iako zna da ga nikada neće voljeti ni malo kao ovog prethodnog . na kraju , kad Edward pomisli da je Bella mrtva, on više ne želi živjeti te odlazi Volturima u Italiju da ga ubiju. Bella i Alice ( Edwardova sestra ) ga još uspiju spasiti . kad se vrate u Forks , Edward prizna Belli da je on njoj lagao , da je jošš uvijek voli , i da ju je napustio samo zato što je mislio da će je tako zaštiti , a na kraju se uspostavilo da ju je još više uvalio u opasnost. Kako je i dalje odbija pretvoriti u vampira ( iako je to obećao Volturima, s obzirom da Bella zna da postoje i njihova vrsta ) , Bella je odlučila da če otići u kuću Cullenovih i da će im predložiti da drže glasanje o njenoj smrtnosti , tj , besmrtnosti .



kako sam tu stala , to je to što se sadržaja te odlične knjige tiče. Sad ću prijeći na ono glavno, tj , ovo je na neki način samo za osobe čija imena će se spominjati , ali , stvarno me briga ako i vi svi to pročitate, jer , moje tajenje osjećaja i misli me već drugi put skupo koštalo.

Image Hosted by ImageShack.us


Ajd da počnem , sa svojim , sada već bivšim , dečkom. Nikola , ti si super osoba, i , da smo se upoznali u drugačijim okolnostima ( pod tim ne mislim kod doktora ) , sigurno bi bili super par ili legendarni frendovi. Da mi je stalo do tebe ,je , ali , ni sama nemam pojma na koji način. Pravi razlog zašto smo prekinuli je u tome što ja nisam zaljubljena u tebe. Ok , ok , ko i može biti zaljubljen za tjedan dana, ali , bojim se da se ja ni tako skoro neću u tebe. Razlog je što je moje srce toliko izlomljeno da je skoro nemoguće da se i od tih krhotina razvije nešto ni slično ljubavi. No , neću lagati , bilo mi je i super sa tobom.
Hvala ti , i žao mi je ako sam te povrijedila , no nadam se da ćemo ostati prijatelji



Sad Milica.
Čuj , hvala ti što si stalno uz mene. Ni sama nemam pojma kako me samo toliko možeš izdržati. I , da , molim te, nemoj me uvjeravati da još ima nade i da će sve biti dobro , jer neće. Opet sam prokockala šansu da budem sa super dečkom kao i prije par godina ( onaj o kojem govorim zna da je o njemu ;) ) . jednostavno , ovaj će biti moj sk8er boy broj 2.
Pusti me da se isplačem , jer , ipak , jednom će i suze presušiti i srce će nastaviti kucati . pa makar i oni komadići. Kad budem patila, molim te, budi dobra i pusti me nekad malo i samu , jer , ono , valjda ja znam što je najbolje za mene :-)



Kad smo kod mojih prijatelja koji će me trpjeti sljedećih nekoliko dana , tjedana , a koji su me i puno prije toga trpjeli , želim se još zahvaliti i Ivani i Momi.
Vanny , ot tebe očekujem samo riječi potpore i ništa više. Sretna si, i neka tako ostane , ne želim ti kvariti raspoloženje. Ipak , jake smo mi lavice ;)
Kad smo kod lavova , mislim da bi bilo lijepo od mene kad bih se još i Vedranu zahvalila što je proveo dosta minuta, pa , čak i sati slušajući mene i moje gluposti . ;)
Ali , ako se neko naslušao mojih gluposti , to si onda definitivno ti Momo. Hvala što si mi pomogao svojim riječima i što me nisi osuđivao nego mi pružao podršku.
Ajd , da se zahvalim i ostalim frendovima ( Gogy i Maminjo sa MSNa ) i frendicama ( Ballackica i ostali ) , pogotovo ovima iz razreda koji su morali trpjeti moje promjene raspoloženja . ljudi , fakat ste ludi što me trpite.

Image Hosted by ImageShack.us


I , evo , došli smo do glavne osobe .
Istina je kad kažu da te najbolje , najlakše i najviše može slomiti osoba kojoj si dao srce i povjerenje.
Gorane, znam da je kasno , i da je prilika prokockana , no , briga me.
Bolje da sam se i ja pravila mutava i da ti nisam priznala da mi se još sviđaš . iskreno , kad smo se upoznali , to mi je bio skriven motiv. Pokušala sam to sakriti negdje duboko u sebi i sama sam sebe lagala. Evo ,sad mi se to vratilo i obilo o glavu. Kao da su svi znali , samo ne ja, hehe.
No , nije više važno,kad sam sve zajebala. Ne želim da mi išta govoriš kako nisam ja kriva, jer jesam .
A šta mi sad drugo preostaje nego povući se i prihvatiti poraz . i to ne samo da sam izgubila mogućnost da budem sa tako super dečkom nego i fenomenalnog frenda.
Ipak , nisam tako glupa. Otkad sam ti to priznala ,osjećam kako si se distancirao od mene. Pa, ipak , nisam ništa bolje ni zaslužila kad sam takvo sranje napravila.
Bilo mi je super sa tobom , i , ma koliko me puta razljutile tvoje šale i zajebancije , uvijek sam ti opraštala. Jednostavno , biti će mi čudno kada sada više ne budeš dio mog života.
No , hajde, možda je tako najbolje. I sama sam već naučila da hepy ending ne može postojati u mojoj životnoj tragediji , jer , na kraju , onda to ne bi bila tragedija.
I , moram ti se zahvaliti i pohvaliti , da sam napokon shvatila da sam preboljela Švajneka , nakon puno dugih mjeseci ispunjenih tugom , suzama i lažnog nadanja.

Hvala što si mi bio prijatelj.




Ostala sam bez riječi. Mislim da sam rekla samo mali dio onoga što osjećam , jer onaj veći dio se ne može reći jer nemam riječi za te osjećaje.



Za kraj , imam tex jedne super pjesme. TE BUSQUE . ( kad smo kod toga, Dami , kad eš mi opet probati poslati onu pjesmu ??? )


I've been high
I've been low
I've been fast
I've been slow
I've had nowhere to go
Missed the bus missed the show
I've been down on my luck
I've felt like givin' up
My life lost in the trunk
When it hurt way too much
I needed a reason to live
Some love inside me to give
I couldn't rest I had to
Keep on searchin'


(CHORUS)
Te busqué
Debajo de las piedras y no te encontré
En la mańana fria y en la noche
Te busqué
Hasta enloquecer
Pero tú
Llegaste a mi vida como una luz
Sanando las heridas de mi corazón
Y haciéndome sentir
Vivo otra vez

(TRANSLATION OF CHORUS)
I looked for you
Under the rocks and couldn't find you
I looked for you in the cold morning and at night


Until I became crazy
But you came into my life like a light
Healing the wounds of my heart
Making me feel
Alive again


I've been too sad to speak
And too tired to eat
I've been too lonely to sing
The devil cut off my wings
I've been hurt by my past
But I feel a future in my dreams
And at last I wake up
I'm not sure
I wanted to find a light
Somethin' just didn't feel right
I needed an answer to end
All my searchin'

(CHORUS)

I look in the mirror the picture's getting clearer
I wanna be myself but does the world really need her
I ache for the earth I stop goin' to church
See God in the trees makes me fall to my knees
My depression keeps buildin', my cup overfillin'
My heart's so rigid I keep it in the fridge
It hurts so bad that I can't dry my eyes
'Cause they keep on refillin' with the tears that I cry

(CHORUS) x4


Image Hosted by ImageShack.us



Ako ste imali živce sve ovo čitati , svaka čast ;) thumbup

Odužit ću vam se komentarima. wink

Pusa od Tiky kiss


|Komentiraj 13| Printaj| #|

<< Arhiva >>