< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (8)
Srpanj 2006 (6)
Lipanj 2006 (10)
Svibanj 2006 (7)
Travanj 2006 (4)
Ožujak 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

na ovom blogu možete čitati o :

životu i djelima jedne psihopatice koja će ući u povijest ( samo trebam još smislit kako... )
o njenim prijateljima koji joj pomažu radit sranja , ukoliko je ne gnjave
o tragičnim ljubavima ( ni Shakespeare , ni sva trojica Grčkih tragičara mi nisu ravna =))
ma , o puno gluposti ;)


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


neke važne web staranice :

Bayern Munchen
FIFA WORL CUP
nogometni magazin
Stephanie Meyer - majka Sumraka , sve o knjigama









O meni …

Ime : Tijana
Prezime : koga briga…

Nickovi : Tiky . a za neke nogometašica,… ma , svakako me zovu , hehe

Mjesto : selendra u Baranji ( nemam čak ni adsl , susjedi imaju kravice, a skoro svi u selu pajceke, psi lutalice slobodno šeću po ulicama , kokoške trče po dvorištima … ah, prave li idile … ako je neko zainteresiran za seoski turizam i domaći kulen ( i rakijicu , dakako ;)) neka se samo javi , lol )

Rođena : jesam. U ljeto davne '91.
( 19.8. da budemo precizniji )

Škola : kuća strave … grr…
Osnovna – kooooma
Srednja – hotelijersko turistički tehničar, najbolji razred u školi -. 2.H ( poz ljudi ! )
Najviše volim ( dakako , nakon odmora i Mastera ) svoje frendice iz razreda , engleski i njemački , te zajebavati profesore


Hoby : spavanje , nogomet, pričanje o dečkima , dop se preko neta , pričati sa frendicama o dečkima , čitati , pisati , tračati dečke , jesti , i , da, spavati i pričati o dečkima :D

Hrana & piće : sve nezdravo , tj , fast food i sl sranja , a piće… pa čega se dokopam : može bilo vino , iako mi je draže crno i dakako , nezaboravan PAN da se osvježi dan ;)

Slušam : sigurno ne roditelje :D
ali , pravim se da ih slušam , hehe
naj grupe su mi :
no name
nevada tan
US5 ( nije me sram priznati )
Naj pjevači :
Toše Proeski
Dima Bilan
Marc Terenzi
Naj pjevačice :
A joj , ima ih , od Britney preko Sarah Connor do onih turbo folk diva poput Seke Aleksić


EUROSONG 2008

Armenija
Surisho
Qele Qele

Yes im hay hoghits eka berem
Hove sareri, luyse arevi

You wanna be with me,
You think and dream of me
Come qele, move qele.
Instead of watching me
You should be reaching me,
Come qele, move qele.

Qe-qe-qe-qe-le!

Qele, qele! Qele, qele! Qele, qele! Qe-le
Time is here tonight,
You should make it right,
To end our fight just hold me tight!
Hold me tight!
Hold me tight! Qele!

You wanna be with me,
You thinking dream of me
Come qele, move qele.
Instead of watching me
You should be reaching me,
Come qele, move qele.

Qele, qele! Qele, qele! Qele, qele! Qe-le
Time is here tonight,
You should make it right,
To end our fight just hold me tight!








Grčka
Kalomira
Secret combination


Can you see it?
Can you see it?
You have to discover me
What goes wrong when I am crying
Or what I want when I’m smiling

Can you feel it?
Can you feel it?
That I’m not a little girl
You’re misunderstanding my way
And all the roles that I like to play

My secret combination
It’s a mystery for you
Use your imagination
I’m not easy but I’m true
My secret combination
Boy you have to try it hard
To win a destination in the centre of my heart!

An open book,
An open book
Well, I’m sorry, I am not
Sometimes I’m acting like a lady
Sometimes woman, sometimes baby


Image Hosted by ImageShack.us





Winner : Rusija
Dima Bilan
Believe
Even when the thunder and storm begins
I’ll be standing strong like a tree in the wind
Nothing's gonna move this mountain
Or change my direction
I’m falling off that sky and I’m all alone
The courage that’s inside gonna break my fall
Nothing’s gonna deem my light within

But if I keep going on
It will never impossible, not today

Cause I’ve got something to believe in
As long as I’m breathing
There is not a limit to what I can dream
Cause I’ve got something to believe in
Mission to keep climbing
Nothing else can stop me if just believe
And I believe in me

Even when the world tries to pull me down
Tell me that I can, try to turn me around
I wont let them put my fire out, without no!

But if I keep going on
It will never impossible, not today

Cause I’ve got something to believe in
As long as I’m breathing
There is not a limit to what I can dream
Cause I’ve got something to believe in
Mission to keep climbing
Nothing else can stop me if just believe

And I believe:
I can do it all
Open every door
Turn unthinkable to reality
You’ll see - I can do it all and more

Believing
As long as I’m breathing
There is not a limit to what I can dream
Cause I’ve got something to believe in
Believing
Mission to keep climbing
Nothing else can stop me if just believe
And I believe me

subota, 23.06.2007.

gotova je škola !!!

NAPOKON! GOTOVO JE!!! partyDakako , govorim o školi. Nema više mučenja , učenja ( ok , toga i nije bilo , lol) i ostalih gluposti. njami
Ali , nema više ni druženja sa najboljim razredom na svijetu =) greedy

Svi su se nalili zadnji dan , ali , ja nisam.party Ah , tako je to kad si good girl. Ja to nisam , to samo svi misle, hehezujo

Kako je škola završavala, tako sam ja sve više i više praznila svoju 3. , 2. i 1. ligu. I rezultat : ostala je totalno prazna.cerek Već sam mislila da je gotovo , da se trebam pomiriti da u ovoj tekmi nisam zabila gol ( iako je bilo nekoliko prilika, hehe ) . headbang

Istina je da je taj život lud. Evo , sad, zadnji tjedan , možda sam i zabila gol?? lud

Danas idem kod bake i djede, pa , što bude bude. yesnoyes

Mogu je živjeti i sa porazom , neriješenim , ali , zašto da živim sa tim , kad mogu živjeti sa pobjedom ???smijeh

Držite mi fige! Iako , kad budete ovo već pročitali , ja ću se sramotiti do bola. blabla


Za kraj , obećavam vam da ću češće pisati. I , dakako , komentirati vam =)

I , da, evo još tex jedne odlične pjesme : HEUL DOCH od Lafee . ako je netko ima, molim vas da mi se javi. Btw, imam MSN . a on je lahmgirl@hotmail.com mah

Lafee - "Heul Doch"
Album: "Jetzt Erst Recht" (2007)

Ich schrieb dieses Lied für dich,
und sing es in dein gesicht,
hast du wirklich geglaubt,
ja liebe macht dumm und blind?

Dann hab ichs kapiert
sag mal hast du da was verpasst?
Denn was hast du von mir?
Sag was wilst du noch hier?
Deine augen sind ja ganz nass!
na komm schon!

[Refrain:]
Heul doch , Heul doch!
wenn du damit fertig bist
dann bitte geh doch
Heul doch, heul doch
wenn das nicht reicht verdammt
dann bitte fleh doch
Heul doch , Heul doch!
Wenn du damit fertig bist
dann bitte geh doch
Was, was, was, was wilst du noch?

Das spiel ist vorbei
ich zähle nicht mal bis drei
dann will ich dich nicht mehr sehn!
Oder bleib bei mir sitzen
und fang an zu schwitzen
wenn ich dir deinen hals umdreh

Ich... kann nicht mehr
Denn du bist es nicht wert
Denn es geht mir so gut ohne dich
Bitte geh endlich weg
denn es hat keinen zweck
Nochmal verarscht du mich nicht!
na komm schon

[Refrain:]
Heul doch , Heul doch!
wenn du damit fertig bist
dann bitte geh doch
Heul doch, heul doch
wenn das nicht reicht verdammt
dann bitte fleh doch
Heul doch , Heul doch!
Wenn du damit fertig bist
dann bitte geh doch
Was, was, was, was wilst du noch?

Mein Herz brennt wie feuer
mein magen kocht über
es ist lange her
da bin ich längst rüber
hau ab mit ner andern
dan ists eben die da
ich werd dich vergessen
nur wann?

[Refrain:]
Heul doch , Heul doch!
wenn du damit fertig bist
dann bitte geh doch
Heul doch, heul doch
wenn das nicht reicht verdammt
dann bitte fleh doch
Heul doch , Heul doch!
Wenn du damit fertig bist
dann bitte geh doch
Was, was, was, was wilst du noch?

Heul doch , Heul doch!
wenn du damit fertig bist
dann bitte geh doch
Heul doch, heul doch
wenn das nicht reicht verdammt
dann bitte fleh doch
Heul doch , Heul doch!
Wenn du damit fertig bist
dann bitte geh doch
Arschloch!


( možda ste primijetili da je tex pun pogrešaka, no , nisam ga ja pisala. To je sve što imam reći, heheh )



P.S. kako post nisam objavila prije nego što sam otišla, sve što mogu reći je : BILO JE OK!

Jedino što se mogu pitati je : DA LI DA SE SMIJEM ŠTO SMO PRIJATELJI ILI D PLAČEM ŠTO SMO SAMO PRIJATELJI ???cerekbang

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with unknown at 1969-12-31

|Komentiraj 8| Printaj| #|

subota, 02.06.2007.

hej....

hm... nemam baš živaca , a ni volje da pišem što ima kod mene, jer sve što ima je negativno...

evo , samo za žicu , neke moje pjesme :

bajka

Nemoj sad plakati!
Kao da mi nije i ovako teško,
Što tu stojim pred tobom i
Pokušavam ti reći kako mi više ništa ne značiš,
Dok me ti gledaš tim svojim toplim smeđim očima.

Žao mi je što sam te toliko zavlačila,
Što nisam bila iskrena prema tebi
I objasnila ti, anđele moj,
Da moje srce ne može voljeti,
Ako je to nekad i moglo , da je prestalo
Ili , bolje da kažem , zaboravilo.

Kad sam bila mala,
Slušala sam bajke, u kojima
Je prekrasan princ uvijek spasio
Nevinu i naivnu princezu,
Te kako ih je do kraja života pratila
Vječna i sretna ljubav.

Kad sam te prvi put vidjela , mislila sam
Da si ti moj princ, osoba uz koju
Ću provesti ostatak života,
Onaj koji će mi pokazati što je prava ljubav.
A da sam ja , tvoja mala princeza.

Osjećala sam se odlično ,
Ono vrijeme dok smo živjeli u našoj maloj bajci,
Sve dok , sve dok…
Pa , nisam otkrila da ti, moj dragi anđele,
Ne možeš spasiti anđela koji je,
Odlutavši iz raja , doživio patnju i bol,
I iz silnog straha od toga , da više ne trpi tako,
Zaledio svoje srce , i ogradio ga
Debelim zidovima od laži, leda i straha.

Žao mi je , što sam te povrijedila.
Žao mi je, što sam ti pustila da mi se približiš,
Da dođeš do zida mog zaleđenog srca, no ,
Shvatila sam, da je taj sjaj ,
U tvojim očima kad si me gledao ,
Počeo topiti led koji je ,
Godinama štio moje srce.
Nisam te mogla pustiti,
Nisam mogla riskirati,
Da preživim sve ono,
Pa sam, misleći samo na sebe,
Povrijedila jednog čovjeka,
Do kojeg mi je bilo stalo.

Žao mi je , što sam ti
Morala pokazati da bajke ne postoje,
Te da , ja nisam tvoja princeza uz
Koju ćeš provesti ostatak života.





+ + +

Ljudi, zašto se pravite ludi?
Zar ne vidite da padam,
Da tonem u beskrajnom crnom krugu
Tuge ?

Ne vidite li,
Kako iz mojih očiju,
Koje su nekada tako veselo sjale,
Ozarene srećom života,
Sada teku krvave suze?

Zašto ste takvi,
Zašto mi nitko ne želi obrisati suze,
Uzeti moju ruku izvući me iz ovog pakla?

Aha..
Sad znam zašto se svi vi tako ponašate!
Pa vi ni ne vidite!

Ne vidite kako patim,
Ne vidite te suze,
Tu patnju, tu tugu , tu bol…

Zar sam ja za to kriva?
Zar sam kriva što sam
Uvijek sakrivala osjećaje od svih vas?
Da na vas ostavim dojam snažne osobe
Koja kontrolira svoje osjećaje?

Ili ste vi možda pomislili ,
Kad sam tako hladna,
Da i nemam osjećaje?
Da imam srce od kamena?

Iskreno , i ja to počinjem misliti!

I dalje sam sama u tom paklu,
Osjećam se kako svaki dan sve
Dublje i dublje tonem,
Kako suze , iz dana u dan ,
Postaju sve veće i sve teže.
I više se ne nadam
Da ćete doći po mene,
Jer, ipak ,
Ja to nisam ni zaslužila!




žica, pogodi za koga je to ????

ok , ljudi , hvala vam na komentarima, pooozzzz
Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 11| Printaj| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>