< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (8)
Srpanj 2006 (6)
Lipanj 2006 (10)
Svibanj 2006 (7)
Travanj 2006 (4)
Ožujak 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

na ovom blogu možete čitati o :

životu i djelima jedne psihopatice koja će ući u povijest ( samo trebam još smislit kako... )
o njenim prijateljima koji joj pomažu radit sranja , ukoliko je ne gnjave
o tragičnim ljubavima ( ni Shakespeare , ni sva trojica Grčkih tragičara mi nisu ravna =))
ma , o puno gluposti ;)


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


neke važne web staranice :

Bayern Munchen
FIFA WORL CUP
nogometni magazin
Stephanie Meyer - majka Sumraka , sve o knjigama









O meni …

Ime : Tijana
Prezime : koga briga…

Nickovi : Tiky . a za neke nogometašica,… ma , svakako me zovu , hehe

Mjesto : selendra u Baranji ( nemam čak ni adsl , susjedi imaju kravice, a skoro svi u selu pajceke, psi lutalice slobodno šeću po ulicama , kokoške trče po dvorištima … ah, prave li idile … ako je neko zainteresiran za seoski turizam i domaći kulen ( i rakijicu , dakako ;)) neka se samo javi , lol )

Rođena : jesam. U ljeto davne '91.
( 19.8. da budemo precizniji )

Škola : kuća strave … grr…
Osnovna – kooooma
Srednja – hotelijersko turistički tehničar, najbolji razred u školi -. 2.H ( poz ljudi ! )
Najviše volim ( dakako , nakon odmora i Mastera ) svoje frendice iz razreda , engleski i njemački , te zajebavati profesore


Hoby : spavanje , nogomet, pričanje o dečkima , dop se preko neta , pričati sa frendicama o dečkima , čitati , pisati , tračati dečke , jesti , i , da, spavati i pričati o dečkima :D

Hrana & piće : sve nezdravo , tj , fast food i sl sranja , a piće… pa čega se dokopam : može bilo vino , iako mi je draže crno i dakako , nezaboravan PAN da se osvježi dan ;)

Slušam : sigurno ne roditelje :D
ali , pravim se da ih slušam , hehe
naj grupe su mi :
no name
nevada tan
US5 ( nije me sram priznati )
Naj pjevači :
Toše Proeski
Dima Bilan
Marc Terenzi
Naj pjevačice :
A joj , ima ih , od Britney preko Sarah Connor do onih turbo folk diva poput Seke Aleksić


EUROSONG 2008

Armenija
Surisho
Qele Qele

Yes im hay hoghits eka berem
Hove sareri, luyse arevi

You wanna be with me,
You think and dream of me
Come qele, move qele.
Instead of watching me
You should be reaching me,
Come qele, move qele.

Qe-qe-qe-qe-le!

Qele, qele! Qele, qele! Qele, qele! Qe-le
Time is here tonight,
You should make it right,
To end our fight just hold me tight!
Hold me tight!
Hold me tight! Qele!

You wanna be with me,
You thinking dream of me
Come qele, move qele.
Instead of watching me
You should be reaching me,
Come qele, move qele.

Qele, qele! Qele, qele! Qele, qele! Qe-le
Time is here tonight,
You should make it right,
To end our fight just hold me tight!








Grčka
Kalomira
Secret combination


Can you see it?
Can you see it?
You have to discover me
What goes wrong when I am crying
Or what I want when I’m smiling

Can you feel it?
Can you feel it?
That I’m not a little girl
You’re misunderstanding my way
And all the roles that I like to play

My secret combination
It’s a mystery for you
Use your imagination
I’m not easy but I’m true
My secret combination
Boy you have to try it hard
To win a destination in the centre of my heart!

An open book,
An open book
Well, I’m sorry, I am not
Sometimes I’m acting like a lady
Sometimes woman, sometimes baby


Image Hosted by ImageShack.us





Winner : Rusija
Dima Bilan
Believe
Even when the thunder and storm begins
I’ll be standing strong like a tree in the wind
Nothing's gonna move this mountain
Or change my direction
I’m falling off that sky and I’m all alone
The courage that’s inside gonna break my fall
Nothing’s gonna deem my light within

But if I keep going on
It will never impossible, not today

Cause I’ve got something to believe in
As long as I’m breathing
There is not a limit to what I can dream
Cause I’ve got something to believe in
Mission to keep climbing
Nothing else can stop me if just believe
And I believe in me

Even when the world tries to pull me down
Tell me that I can, try to turn me around
I wont let them put my fire out, without no!

But if I keep going on
It will never impossible, not today

Cause I’ve got something to believe in
As long as I’m breathing
There is not a limit to what I can dream
Cause I’ve got something to believe in
Mission to keep climbing
Nothing else can stop me if just believe

And I believe:
I can do it all
Open every door
Turn unthinkable to reality
You’ll see - I can do it all and more

Believing
As long as I’m breathing
There is not a limit to what I can dream
Cause I’ve got something to believe in
Believing
Mission to keep climbing
Nothing else can stop me if just believe
And I believe me

subota, 25.11.2006.

Mirna sretan rođendan ! , Bayern - HSV 2:1 =)

Hej! cool
Evo , ja opet pišem post… ako se dobro sjećam ovo je moj 50.eek post… ha,ha,ha , još malo pa 100…eek a , shit, ovo mi je tek 48. poludbangst...ah , dobro...

Kao što ste čuli , štrajk je gotov…nonononomadheadbang ah , šta ćeš , sve što je dobro kratko traje…yes opet u škole …headbangheadbangheadbang dobro , to meni nije problem , jer me motivira ljubav …wink

Da vam malo pišem i o današnjoj utakmici između BAYERN MUNCHENcerek – HSV HAMBURG .
Bojala sam se zato što sve ekipe iz podrma tablice pobijede Bayern… tako je i ovaj put počelo… u 15 ili 16 min je Demichelis dobro bubnuo nekog iz HSV , i to odmah kraj gola… i dakako , sudac dosudio 11-erac . i Rafael van de Vart je zabio kuglu u mrežu Olivera Kahna. To je bio rezultat prvog poluvremena. Kasnije su Makaay i Pizzaro zabili golove HSVu , a sve im je dodao Deisler koji se vratio na igralište nakon dužeg vremena oporavljana od operacije… i da , žuti kartoni su padali kao ludi... 3 iz HSVa su ih dobili , a iz Munchena su to bili Lahm cerekeek , Sagniol , Kahn , a ostalih se ne sjećam...

I , za kraj želim još čestitati M I R N I rođenda :

MIRNA SRETAN ROĐENDAN!party!!thumbupthumbupthumbupthumbuppartypartyparty

Image Hosted by ImageShack.us


Obavezno mi javi kako je bilo , i ako bude fotkica , šalji ili objavi na blogunaughtysmijeh.wink

Sada sam gledala svoju poštu i vidjela sam mail od jedne moje bivše nastavnice koja mi je u osnovnoj predavala hrvatski , ali je otišla kad smo bili 7. raz jer se udala. Poslala mi je ovaj mail , a kako mi je priča dobra , stavljam je da je svi pročitate… ono dolje da šaljete dalje , nije bitno jer to nije neki lanac sreće ili sl. ako shvatite tu poruku , sigurna sam da će te je dalje proslijediti i sami… mahkiss

Jedna je uciteljica jednog dana zamolila svoje ucenike da na jednom papiru napisu imena svih drugih ucenika u razredu i da ostave malo mjesta k raj svakog imena. Tada je rekla ucenicima da razmisle sto je najljepse sto mogu reci o svojim razrednim drugovima, te da to napisu kraj svakog imena. Cijeli sat je potrajalo dok su svi bili gotovi, a prije izlaska iz razreda, papire su predali uciteljici. Preko vikenda, uciteljica je napisala svako ime ucenika na jedan list papira i navela sve lijepe primjedbe koje su ucenici napisali o svakom pojedinacno. U ponedjeljak je svakom uceniku dala papir s njegovim imenom. Ubrzo su se svi smijesili. "Zaista?", culi su se sapati...
"Nisam imao pojma da nekom nesto znacim!" te "Nisam znala, da se tako svidam drugima," bili su komentari. Liste se kasnije nisu vise spominjale. Uciteljica nije znala jesu li ucenici diskutirali o tome medusobno ili sa svojim roditeljima, ali to i nije bilo vazno. Vjezba je ispunila svoj cilj.
Ucenici su bili sretni sobom i drugima. Godinama kasnije je jedan od ucenika poginuo u Vijetnamu i uciteljica je otisla na njegov pogreb. Crkva je bila prepuna njegovih prijatelja. Jedni za drugim, oni koju su poznavali mladica, prilazili su kovcegu da bi mu odali posljednju pocast. Uciteljica je prisla posljednja. Dok je tamo stajala, jedan od vojnika koji je nosio kovceg pitao ju je, "Jeste li vi Markova uciteljica iz matematike?" Kimnula je potvrdno glavom. Tada je rekao, "Mark je vrlo cesto pricao o vama." Nakon pogreba, skupila se vecina Markovih prijatelja iz razreda. Markovi roditelji su takoder tamo bili i nestrpljivo su cekali da razgovaraju s uciteljicom. "Htjeli bismo vam nesto pokazati," rekao je otac i izvukao novcanik. "Ovo su pronasli kad je Mark poginuo. Vjerujemo da cete to prepoznati." Iz novcanika je izvukao vrlo istroseni komad papira, koji je ocito bio slijepljen, mnogo puta savinut i rastvaran. Uciteljica je bez gledanja znala da je to papir s lijepim rijecima Markovih razrednih drugova. "Htjeli bismo vam se zaista zahvaliti sto ste to napravili," rekla je majka. "Kao sto mozete vidjeti, Mark je ovo vrlo cijenio." Svi bivsi ucenici su se skupili oko uciteljice. Charlie se nasmijesio i rekao, "Ja svoju listu takoder jos imam. U najgornjoj je ladici mog radnog stola." Chuckova zena je rekla, "Chuck me zamolio da listu zalijepim u nas vjencani album." "I ja svoj jos uvijek imam," rekla je Marilyn. "U mom dnevniku je." Vicki je izvukla svoj rokovnik i pokazala svima svoju istrosenu listu. "Uvijek ju nosim sa sobom," rekla je Vicki i primijetila, "Vjerujem da smo svi sacuvali liste:" Uciteljica je bila toliko dirnuta, da je morala sjesti i zaplakala. Zaplakala je za Markom i zbog svih njegovih prijatelja koji ga vise nece vidjeti.

U zajednickom zivotu s ljudima cesto zaboravljamo da ce svaki zivot jednog dana zavrsiti i da nikada ne znamo kada ce taj dan biti. Zbog toga bismo osobama koje volimo i o njima brinemo trebali reci da su nam nesto posebno i vazno. Reci im to prije no sto bude kasno. To mozes napraviti i tako sto ces proslijediti ovu poruku. Ukoliko to ne ucinis, propustit ces jos jednu prekrasnu priliku da ucinis nesto lijepo.
Ako si dobio ovaj mail, to je zbog toga sto netko brine o tome i znaci da postoji barem jedna osoba kojoj nesto znacis. Ako si prezaposlen potrositi par minuta za proslijediti poruku, je li to mozda prvi put da nisi nista ucinio za srecu ljudi oko sebe? Razmisli malo, Zanjes sto posijes. Sto drugima pridoneses, vratit ce ti se. Ovaj dan bi trebao biti poseban kao sto si ti. Ne pitaj nista, jednostavno sudjeluj! Posalji ovo na deset osoba, UKLJUCUJUCI osobu koja je poslala tebi.

ok , hvala na komentarima

pusa i poooz

|Komentiraj 56| Printaj| #|

petak, 24.11.2006.

Mertesacker je potopio Chealzea sa 1:0 , sve se odlučuje u Barceloni , te još neke zanimljivosti

waveHej! Da i ja napišem novi post…smijeh
Daš je super ovaj štrajksmijeh… ako još bude i sljedeći tjedanthumbup… ah , prekrasno !thumbuplud

Da , jeste li gledali LIGU PRVAKA ? madbangcoolrofl


Žao mi je što je Bayern igrao SAMOeek 2:2 sa Špartakom iz Moskve… možda zato što su bili u Moskvi pa im bilo hladno nut

Ali zato sam totalno happy za Werder party! Mertesackerov gol je bio O D L I Č A N ! party! ! a slični je zabio i u subotu… vidi se zašto dečku služi glava, ha,ha,ha…ludbang

on je sada sve zakomplicirao... sve će se odlučiti u Barceloni... da li će proći Werder ili će se ipak div iz Katalonije vratiti... baš bi bilo fora da Werder ode dalje... mora, kladila sam se u veliku čokoladu... ludlud

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Mertesacker cerek i Fritz cerek

Image Hosted by ImageShack.us


evo još nešta o njemuzujo :

prva riječ koju sam izgovorio bila je…
mama

što nikada ne bih mogao jesti…
kupus

zadnji put sam se jako bojao :
kad sam gledao horor film

kad sam polagao vozački :
bio sam jako nervozan , ali sam lako položio

najbolje se opuštam :
kad sjedim ispred TVa

kada bih mogao glumiti u jednom filmu , to bi bio lik :
definitivno lik Williama Wallaca u «Hrabrom srcu»

najveća sramota koja mi se dogodila bila je :
kad sam dao autogol protiv Shalkea u sezoni 2003/2004

zadnji put kad sam bio pijan:
za doček Nove godine

nikada više ne želim :
pušiti

ne mogu reći ne:
kada se radi o čokoladi



Dalje i nema baš dobrih vijesti… no

Odonkor , njemački reprezentativac , koji je ovo ljeto prešao iz Borrusie Dortmund u Bertis Selvia (ili nešto slično…) je ozlijeđen još od utakmice sa Ciprom. Klub mu je dopustio da dođe u Njemačku na operaciju koja se treba obaviti sljedećeg tjedna. zijev

Ništa bolje sa Podolskimrolleyes… trebao se vratiti ovaj tjedan , ali neće . tek je na jučerašnjem Bayernovom treningu počeo lagano trčati… sigurno neće ući u igru sa HSVom. Ta utakmica se igra u subotu. Nadam se da će Bayern pobijediti , jer svi iz podruma tablice su ih pobijedili , a i HSV se nalazi među zadnjima. blabla

I da, Ballack cerek je morao izaći u Bremenu jer ga je netko dobro udariono… kasnije , kad je skinuo čarape i štitnike , vidjelo se da mu curila krv…namcor

Image Hosted by ImageShack.us

ok , hvala na komentarima…smijehsmijehsmijeh

pusa i pppoooooozzzzzzzz


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 3| Printaj| #|

četvrtak, 16.11.2006.

Njemačka - Cipar 1:1 , Heinke , Frings... =)

Ljudi…

Nisam baš raspoložena… istina , H R V A T S K A je sinoć rastavila Izrael , ali mi je Njemačka sa Ciprom odigrala SAMO 1:1 .

Ovih dana sam čula par zanimljivosti… evo neke:

1.

Mike Hainke će postati tata!

Image Hosted by ImageShack.us

članak iz novina , koji pokazuje njegovu djevojku što tu stoji kraj Lahmove Nicole. Mislim da je ona trudna , a možda i nije… ta slika je sa SPa , a možda je u međuvremenu našao novu curku…

kad već pričamo o ženama i djevojkama nogometaša… evo , sve žene na okupu…

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

to sam sinoć čula u BA … gledao je tamo bodyje za bebe sa Wolfsburgovim znakom… ludo , ha?

Image Hosted by ImageShack.us

2.

ovo sam čula danas. Tu glupost je izjavio Torsten Frings . i prije ga nisam nešta podnosila , a sad ga tek ne podnosim.. on je nedavno blatio Bayern Munchen u nekom časopisu (mislim da je KICKER ). Kao , kad je Lukas (Podolski , normalno) trebao preći u Bayern , Torsten mu je govorio da dođe Bremen ili negdje drugdje , jer kad je on bio u Bayernu (uh , mož si mislit) , osjećao se odbačeno , kao višak… gospodin Frings malo previše sere, neka malo povuče vodu…

Image Hosted by ImageShack.us

3.

Nakon katastrofalne utakmice sa Ciprom , Low kritizira , a najviše Timu Hildebranda , koji je stajao na golu. Pa , iskreno , totalno je s----o stvar…

Image Hosted by ImageShack.us

Princ Poldy nije bio na igralištu , baš kao i Metesacker.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


i za kraj…

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 28| Printaj| #|

ponedjeljak, 13.11.2006.

Stuttgart je 1. , Werder 2. , Shalke 3. , a Bayern 4. =)

hej.smijeh.. kod mene nema (ima nut) novosti ...

evo vam neke slike...njami

Podolski cerek i njegova Monika nono

Image Hosted by ImageShack.us

evo i ona sama… bang

Image Hosted by ImageShack.us


tu je i naša slatkica koja je prije par dana slavila rođendanparty… dakako ,to je Philipp Lahmcereksmijehcerek

Image Hosted by ImageShack.us

Lahmov kompić iz nacionalke : Per Mertesacker cerek

Image Hosted by ImageShack.us

ajme , vidi garofl… kao da mu je 5 god… zujobang

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

kaj je početkom sezone prešao u Werder iz Hannovera 96 , borio se sa suzama… kako slatko , ha? smijeh

Image Hosted by ImageShack.us

zanimljivo je da je on visok 198 cm… pa , vidi se…lud

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

evo ih , Werderi… wavemahwave

Image Hosted by ImageShack.us

ah , VfB Stuttgart ih je prešao , oni su sad prvi… pa , iskreno , zaslužili su… ali , na kraju će BAYERN biti Nummer 1.cerekcerekcerekcerekcerekcerek
Evo ga i slatki Timo Hildebrand , koji je bio odličan u ned.

Image Hosted by ImageShack.us

pričala sam o Werderu , pa hajde da stavim i koju fotkicu od Diega… on je dobio onu nagradu za najboljeg nogometaša mjeseca…

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ok , to bi bilo to…

hvala na komentarima , pusa i pooozkiss


P.S. tko zna kad će Kaka postati tata?zaliven

Image Hosted by ImageShack.us


cerek

|Komentiraj 12| Printaj| #|

subota, 11.11.2006.

Philipp Lahm -> alles liebe und alles gute fur deinen 23. geburtstag !!! =)

hej... evo , vidite da je Lahmu danas rođ.cerek ah , ta slatkica je već 23. godine...wink nadam se da će Bayern danas rasturiti Bayer , jer im baš i ne ide u Bundesligi..

ok , evo još nekoliko fotkica današnjeg slavljenika...cerek

Image Hosted by ImageShack.us

Ballack I Lahm
Image Hosted by ImageShack.us

Lahm I Klose…
Image Hosted by ImageShack.us


VfB Stuttgart

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

razno , razno…

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


pusa i pooz kiss

|Komentiraj 11| Printaj| #|

subota, 04.11.2006.

opet fotke...

Hej ljudovi! Evo da i ja napišem novi post…

Kod mene nema nekih novosti ovih dana… zapravo , ima… postajem bolesna…

I da , jeste gledali utakmicu Barcelona – Chealzea ? Bila je odlična , mislim , toliko prekršaja , baš originalno. Ja se nadam da će Werder proć dalje a ne Barca…

Ok , za kraj evo vam još fotke :

Basti i njegova Danijela… pa , oni su definitivno bolji par od Lahma i one Nicole.

Image Hosted by ImageShack.us

ali njih 2 su ipak , najbolji par!

Image Hosted by ImageShack.us

a baš me zanima kako bi Basti ovo mogao objasniti?!?

Image Hosted by ImageShack.us
koliko sam ja skontala , to je Makaay… ili možda nije..

i sad Philipp sa onom svojom , ako to čudo možemo tako nazvati , curom…

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Sjećate se da sam ja govorila da se Lahmova cura zove Nevena…pa , imala sam pravo , tako mu se bivša zvala , pa evo da i nju vidite…

Image Hosted by ImageShack.us

Koliko sam ja skontala , on za svaki Okoberfest ima drugu djevojku…


Moram još napisati da je Philipp osvojio i neku nagradu . kao , Jetix što biraju djeca , za najboljeg nogometaša… pa , čestitam mu…
Image Hosted by ImageShack.us

uskoro će mu i rođendan , pa ću objavit puno puno njegovih fotkica…

Image Hosted by ImageShack.us

malo sam zaboravila svoje ostale naj nogometaše…
pa , evo ga i Ballack… mislim da je ovo bilo poslije utakmice sa Italijom…

Image Hosted by ImageShack.us

i Owen Heagreaves , koji je ozljeđen… i da , čula sam da Man.U. još želi Owena , ali da od toga neće biti ništa ni preko zime…ha,ha, Owen ostaje u Munchenu…

Image Hosted by ImageShack.us


Evo ga i Diego..
Image Hosted by ImageShack.us
tako da je fenomenalan! 5 golova sam zabio , a 9 pripremio.. i dobio je poziv da opet , nakon 2.5 god igra u brazilskoj repki…


Timo Hildebrand i Philipp Lahm

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Klose
Image Hosted by ImageShack.us

I kraj

Image Hosted by ImageShack.us

Pusa i hvala na komentarima…

|Komentiraj 15| Printaj| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>