< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (8)
Srpanj 2006 (6)
Lipanj 2006 (10)
Svibanj 2006 (7)
Travanj 2006 (4)
Ožujak 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

na ovom blogu možete čitati o :

životu i djelima jedne psihopatice koja će ući u povijest ( samo trebam još smislit kako... )
o njenim prijateljima koji joj pomažu radit sranja , ukoliko je ne gnjave
o tragičnim ljubavima ( ni Shakespeare , ni sva trojica Grčkih tragičara mi nisu ravna =))
ma , o puno gluposti ;)


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


neke važne web staranice :

Bayern Munchen
FIFA WORL CUP
nogometni magazin
Stephanie Meyer - majka Sumraka , sve o knjigama









O meni …

Ime : Tijana
Prezime : koga briga…

Nickovi : Tiky . a za neke nogometašica,… ma , svakako me zovu , hehe

Mjesto : selendra u Baranji ( nemam čak ni adsl , susjedi imaju kravice, a skoro svi u selu pajceke, psi lutalice slobodno šeću po ulicama , kokoške trče po dvorištima … ah, prave li idile … ako je neko zainteresiran za seoski turizam i domaći kulen ( i rakijicu , dakako ;)) neka se samo javi , lol )

Rođena : jesam. U ljeto davne '91.
( 19.8. da budemo precizniji )

Škola : kuća strave … grr…
Osnovna – kooooma
Srednja – hotelijersko turistički tehničar, najbolji razred u školi -. 2.H ( poz ljudi ! )
Najviše volim ( dakako , nakon odmora i Mastera ) svoje frendice iz razreda , engleski i njemački , te zajebavati profesore


Hoby : spavanje , nogomet, pričanje o dečkima , dop se preko neta , pričati sa frendicama o dečkima , čitati , pisati , tračati dečke , jesti , i , da, spavati i pričati o dečkima :D

Hrana & piće : sve nezdravo , tj , fast food i sl sranja , a piće… pa čega se dokopam : može bilo vino , iako mi je draže crno i dakako , nezaboravan PAN da se osvježi dan ;)

Slušam : sigurno ne roditelje :D
ali , pravim se da ih slušam , hehe
naj grupe su mi :
no name
nevada tan
US5 ( nije me sram priznati )
Naj pjevači :
Toše Proeski
Dima Bilan
Marc Terenzi
Naj pjevačice :
A joj , ima ih , od Britney preko Sarah Connor do onih turbo folk diva poput Seke Aleksić


EUROSONG 2008

Armenija
Surisho
Qele Qele

Yes im hay hoghits eka berem
Hove sareri, luyse arevi

You wanna be with me,
You think and dream of me
Come qele, move qele.
Instead of watching me
You should be reaching me,
Come qele, move qele.

Qe-qe-qe-qe-le!

Qele, qele! Qele, qele! Qele, qele! Qe-le
Time is here tonight,
You should make it right,
To end our fight just hold me tight!
Hold me tight!
Hold me tight! Qele!

You wanna be with me,
You thinking dream of me
Come qele, move qele.
Instead of watching me
You should be reaching me,
Come qele, move qele.

Qele, qele! Qele, qele! Qele, qele! Qe-le
Time is here tonight,
You should make it right,
To end our fight just hold me tight!








Grčka
Kalomira
Secret combination


Can you see it?
Can you see it?
You have to discover me
What goes wrong when I am crying
Or what I want when I’m smiling

Can you feel it?
Can you feel it?
That I’m not a little girl
You’re misunderstanding my way
And all the roles that I like to play

My secret combination
It’s a mystery for you
Use your imagination
I’m not easy but I’m true
My secret combination
Boy you have to try it hard
To win a destination in the centre of my heart!

An open book,
An open book
Well, I’m sorry, I am not
Sometimes I’m acting like a lady
Sometimes woman, sometimes baby


Image Hosted by ImageShack.us





Winner : Rusija
Dima Bilan
Believe
Even when the thunder and storm begins
I’ll be standing strong like a tree in the wind
Nothing's gonna move this mountain
Or change my direction
I’m falling off that sky and I’m all alone
The courage that’s inside gonna break my fall
Nothing’s gonna deem my light within

But if I keep going on
It will never impossible, not today

Cause I’ve got something to believe in
As long as I’m breathing
There is not a limit to what I can dream
Cause I’ve got something to believe in
Mission to keep climbing
Nothing else can stop me if just believe
And I believe in me

Even when the world tries to pull me down
Tell me that I can, try to turn me around
I wont let them put my fire out, without no!

But if I keep going on
It will never impossible, not today

Cause I’ve got something to believe in
As long as I’m breathing
There is not a limit to what I can dream
Cause I’ve got something to believe in
Mission to keep climbing
Nothing else can stop me if just believe

And I believe:
I can do it all
Open every door
Turn unthinkable to reality
You’ll see - I can do it all and more

Believing
As long as I’m breathing
There is not a limit to what I can dream
Cause I’ve got something to believe in
Believing
Mission to keep climbing
Nothing else can stop me if just believe
And I believe me

srijeda, 21.06.2006.

test

Ne da mi se pisati neki veliki post, pa ću vam prepisati 1 test iz novog OK!a. u fan info pošta ima o Dimi Bilanu i Killerpilze , o Tošetu, a poklon je privjesak u koji staviš sliku svoje naj zvijezde. Evo test :



1. Jesi li ikada na ulici pronašla neku veću novčanicu?
DA (idi na 4) NE(idi na 2)
2. U nagradnim igrama barem jednom si nešto osvojila?
DA(idi na 7) NE(idi na 3)
3. Frendica je za cijelu ekipu kupovala karte za super koncert, no ti si dobila najgore mjesto : na vrhu tribine odakle se ništa ne vidi!
DA(idi na 9) NE(idi na 7)
4. Kada si u nekoj koma situaciji, uvijek se izvučeš bez problema?
DA(idi na 7) NE(idi na 5)
5. Iako svi žele sresti neku slavnu facu, tebi se jedinoj posrećilo da dobiješ autogram i fotkaš se s nekom poznatom zvijezdom, i to ne samo jednom!
DA(idi na 10) NE(idi na 6)
6. Starci su ti odredili do kada naveče smiješ biti vani. Iako često dođeš puno kasnije, još te nikada nisu ulovili!
DA(idi na 13) NE(idi na 8)
7. Na rasprodajama, nasuprot svojim frendicama ti redovito pronađeš odjeću odgovarajućeg broja koja ti se sviđa!
DA(idi na 6) NE(idi na 9)
8. Profa vas često zbog discipline razmješta po razredu. A tebe baš uvijek smjesti pokraj tvoje simpe!
DA(idi na 13) NE(idi na 14)
9. Užasno si praznovjerna. Kada crna mačka prođe ispred tebe, uvijek pljuneš tri puta da izbjegneš nesreću!
DA(idi na 5) NE(idi na 8)
10. Već ti se nekoliko puta dogodilo da se ne pripremiš za najavljeni test i baš onda profesor odluči da bi bolje bilo da ga pišete idući tjedan!
DA (idi na 11) NE(idi na 13)
11. Misliš li da uopće nemaš sreće u životu?
DA(idi na 12) NE(idi na rješenje A)
12. S frendicama si izašla van. Juriš kući jer počinje tvoja omiljena serija. Svaki put kad zakasniš, i serija počne kasnije nego inače?
DA(idi na 15) NE(idi na rješenje B)
13. Profesorica te baš uvijek prozove da odgovaraš na pitanja na koja ne znaš odgovor!
DA(idi na 14) NE(idi na 12)
14. Ti si kraljica šarma i u kritičnim situacijama uvijek izvučeš neodoljivim osmijehom i treptanjem očima?
DA (idi na 12) NE(idi na 15)
15. Uvijek kasniš! Jednostavno ti se svaki put dogodi neka nepredviđena situacija!
DA(idi na rješenje C) NE(idi na rješenje B)


RJEŠENjA:

A – TI SI STOPOSTOTNA SRETNICA
Rođena si pod sretnom zvijezdom. Tebi baš sve što zamisliš ide kako treba!iako si neprestano pod zaštitom božice sreće, u nekim životnim trenutcima te i zaboravi!


B- KATKAD SRETNA
Ne možeš reći da ti je sreća uvijek naklonjena. Katkad ti se poklope sve karte , a nekad ti sve ide naopako.


C-SREĆA I TI STE U SVAĐI
Frendovi ti govore : «koji peh, zašto se to uvijek događa baš tebi?» iako ti se čini kako tvojoj nesreći nema kraja, stri se još malo. Kad-tad i tebi će i tebi će se sreća osmjehnuti i tada ćeš nadoknaditi sve propušteno.



To bi bilo to. Odoh je , a drugi put čitajte :
Zašto je Richie završio u bolnici u Rusiji?
Nešto o Tošetu
Veliki ljubavni horoskop asteka

A do tada vas sve pozdravljam i zahvaljujem se na komentarima. Kiss

P.S. evo vam još ovo iz CHICE :


10 STVARI PO KOJIMA SU PSI I DEČKI SLIČNI…

I JEDNI I DRUGI OZNAČAVAJU SVOJ TERITORIJ.

I JEDNI I DRUGI LOŠI SU U POSTAVLjANjU PITANjA.

I JEDNI I DRUGI FASCINIRANI SU ŽENSKIM PREPONAMA.

I JEDNI I DRUGI BEZSRAMNO PRDE.

I JEDNI I DRUGI OSJEĆAJU SE UGROŽENO OD VLASTITE VRSTE.

I JEDNI I DRUGI ZAUZIMAJU PREVIŠE MJESTA U KREVETU.

NI JEDNI NI DRUGI NE PERU SUĐE.

NI JEDNI NI DRUGI NE PRIMJETE KAD PROMJENIŠ FRIZURU.

NI JEDNI NI DRUGI NE KUŽE ŠTO VIDIŠ U MAČKAMA.

NI JEDNI NI DRUGI NE ZNAJU PRIČATI TELEFONOM.

|Komentiraj 5| Printaj| #|

<< Arhiva >>