< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (8)
Srpanj 2006 (6)
Lipanj 2006 (10)
Svibanj 2006 (7)
Travanj 2006 (4)
Ožujak 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

na ovom blogu možete čitati o :

životu i djelima jedne psihopatice koja će ući u povijest ( samo trebam još smislit kako... )
o njenim prijateljima koji joj pomažu radit sranja , ukoliko je ne gnjave
o tragičnim ljubavima ( ni Shakespeare , ni sva trojica Grčkih tragičara mi nisu ravna =))
ma , o puno gluposti ;)


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


neke važne web staranice :

Bayern Munchen
FIFA WORL CUP
nogometni magazin
Stephanie Meyer - majka Sumraka , sve o knjigama









O meni …

Ime : Tijana
Prezime : koga briga…

Nickovi : Tiky . a za neke nogometašica,… ma , svakako me zovu , hehe

Mjesto : selendra u Baranji ( nemam čak ni adsl , susjedi imaju kravice, a skoro svi u selu pajceke, psi lutalice slobodno šeću po ulicama , kokoške trče po dvorištima … ah, prave li idile … ako je neko zainteresiran za seoski turizam i domaći kulen ( i rakijicu , dakako ;)) neka se samo javi , lol )

Rođena : jesam. U ljeto davne '91.
( 19.8. da budemo precizniji )

Škola : kuća strave … grr…
Osnovna – kooooma
Srednja – hotelijersko turistički tehničar, najbolji razred u školi -. 2.H ( poz ljudi ! )
Najviše volim ( dakako , nakon odmora i Mastera ) svoje frendice iz razreda , engleski i njemački , te zajebavati profesore


Hoby : spavanje , nogomet, pričanje o dečkima , dop se preko neta , pričati sa frendicama o dečkima , čitati , pisati , tračati dečke , jesti , i , da, spavati i pričati o dečkima :D

Hrana & piće : sve nezdravo , tj , fast food i sl sranja , a piće… pa čega se dokopam : može bilo vino , iako mi je draže crno i dakako , nezaboravan PAN da se osvježi dan ;)

Slušam : sigurno ne roditelje :D
ali , pravim se da ih slušam , hehe
naj grupe su mi :
no name
nevada tan
US5 ( nije me sram priznati )
Naj pjevači :
Toše Proeski
Dima Bilan
Marc Terenzi
Naj pjevačice :
A joj , ima ih , od Britney preko Sarah Connor do onih turbo folk diva poput Seke Aleksić


EUROSONG 2008

Armenija
Surisho
Qele Qele

Yes im hay hoghits eka berem
Hove sareri, luyse arevi

You wanna be with me,
You think and dream of me
Come qele, move qele.
Instead of watching me
You should be reaching me,
Come qele, move qele.

Qe-qe-qe-qe-le!

Qele, qele! Qele, qele! Qele, qele! Qe-le
Time is here tonight,
You should make it right,
To end our fight just hold me tight!
Hold me tight!
Hold me tight! Qele!

You wanna be with me,
You thinking dream of me
Come qele, move qele.
Instead of watching me
You should be reaching me,
Come qele, move qele.

Qele, qele! Qele, qele! Qele, qele! Qe-le
Time is here tonight,
You should make it right,
To end our fight just hold me tight!








Grčka
Kalomira
Secret combination


Can you see it?
Can you see it?
You have to discover me
What goes wrong when I am crying
Or what I want when I’m smiling

Can you feel it?
Can you feel it?
That I’m not a little girl
You’re misunderstanding my way
And all the roles that I like to play

My secret combination
It’s a mystery for you
Use your imagination
I’m not easy but I’m true
My secret combination
Boy you have to try it hard
To win a destination in the centre of my heart!

An open book,
An open book
Well, I’m sorry, I am not
Sometimes I’m acting like a lady
Sometimes woman, sometimes baby


Image Hosted by ImageShack.us





Winner : Rusija
Dima Bilan
Believe
Even when the thunder and storm begins
I’ll be standing strong like a tree in the wind
Nothing's gonna move this mountain
Or change my direction
I’m falling off that sky and I’m all alone
The courage that’s inside gonna break my fall
Nothing’s gonna deem my light within

But if I keep going on
It will never impossible, not today

Cause I’ve got something to believe in
As long as I’m breathing
There is not a limit to what I can dream
Cause I’ve got something to believe in
Mission to keep climbing
Nothing else can stop me if just believe
And I believe in me

Even when the world tries to pull me down
Tell me that I can, try to turn me around
I wont let them put my fire out, without no!

But if I keep going on
It will never impossible, not today

Cause I’ve got something to believe in
As long as I’m breathing
There is not a limit to what I can dream
Cause I’ve got something to believe in
Mission to keep climbing
Nothing else can stop me if just believe

And I believe:
I can do it all
Open every door
Turn unthinkable to reality
You’ll see - I can do it all and more

Believing
As long as I’m breathing
There is not a limit to what I can dream
Cause I’ve got something to believe in
Believing
Mission to keep climbing
Nothing else can stop me if just believe
And I believe me

subota, 08.04.2006.

NO NAME -> THE HISTORY

Hej!zujo
Tko je gledao prošle godine Eurosong u Kijevu? Kladim se da vam je za oko zapela super slatka podgorička grupa NO NAME koja je bila predstavnik SCG sa kompozicijom «ZAUVIJEK MOJA».
Grupa je osnovana 19.11.2003. u Podgorici. Tada su svi dečki još išli u muzičku školu «Vasa Pavić». Frontmen grupe je Marko Perić, sin velikog ex-yu textopisca Milana Perića, koji i dalje piše textove, ali samo za grupu svog sina.dead
Prvi nastup su imali na festivalu «SUNČANE SKALE 2004. » sa pjesmom «ZA TEBE I MENE». Osvojili su 2. mjesto.rolleyes
Iste godine su nastupali i na Beogradskom radijskom festivalu sa pjesmom «ZAKUNI SE »(jedina pjesma koju ja nemam) ,ali nisu otišli u finale.rolleyes
Početkom 2005-te su se prijavili na MONTEVOZIJU (izbor pjesme za Eurosong na prosturu CG, pa se onda sastaju sa prvih 10 ili 12 prvoplasiranih sa beovizije. Na finalnoj večeri , tj. Festivalu EUROP(J)ESMA gdje se donosi konačna odluka tko će predstavljati SCG na Eurosongu) sa pjesmom ZAUVIJEK MOJA za koju je text napisao Milan Perić , a muziku Slaven Knezović. Dečki su lagano pobjedili, ali u finalu ih je čekala teška konkurencije -> Jelena Tomašević – pobjednica Beovizije sa pjesmom «JUTRO» za koju je text napisao Željko Joksimović.yesnoyes
Kao i prve godine, odluku je donosio žiri od 9 članova – 4 sa RTSa, 4 sa RTCGa , a 9ti član je bila publika. Svi članovi crnogorskog žirija nisu dali ni 1 bod srpskim izvođačima, a svi su NO NAMEu davali 12 bodova, dok su im ovi sa RTSa davali , većinom , po 5 bodova. Najviše se očekivalo glasanje publike. Jelena je dobila 10 bodova sa 16 000 glasova, a NO NAME svih 12 sa 32 000 glasova!!! thumbupthumbupthumbupthumbup
Par dana kasnije se nezadovoljni Srbi slali vrhovnim facama za Eurosong mailove u kojima su iskazivali svoje nezadovoljstvo. Čak su rekli da je «ZAUVIJEK MOJA» plagijat, a NO NAME prozvali malim pokvarenim plagijatorima. Čak su slali i pjesmu iz koje su bili «ukradeni» stihovi. Bila je to Crnogorska narodna «Poljem se vije». Ja nemam prava da osuđujem jer nisam čula tu pjesmu. Zapravo, u to vrijeme , nisam ni znala za NO NAME… greedy
Prvi put sam ih vidjela na Euroviziji, a kasnije i zaboravila na njih. Sve do jednog dana kad sam sa starom gledala tv. Kad smo prebacile na BHT1 naišle smo na njihov spot. Nakon tog događaja ta pjesma mi je stalno bila u glavi pa sam odlučila da je proneđem na netu, za mene i za mamu. Prvo sam otišla na sajt od Eurosonga 2005te, pa kad sam našla link , otišla sa na njihovu stranicu i skinila pjesmu. To veče sam je najmanje 50 puta čula. A nakon toga , svaki dan , pa sve do danas po 1000000 puta na dan. Malo sam pogledala i članove iz grupe… totalno sam se oduševila!cerekcerekcerekcerek Svi su bili (a i sad su) tako slatki! Kao šopingoholičarka(ja nisam kupovala nego skidala slike), sam počela da skupljam i skidam sve slike , i nisam prestajala dok nisam imala sve slike sa njihove stranice. Sutra sam otišla kod naj frendice i počela da joj pričam o tim slatkicama… kad sam srela i druge frendice , i njima sam počela pričati o njima. Onda sam im prepržila pjesmu , pokazala slike i… sve sam ih zarazila NO NAME VIRUSOMmouthwash od kojeg bolujemo još i danas. Moji starci su naučili napamet sve njihove pjesme koje imam(zauvijek moja- 3 verzije,među kojima je i ona na engleskom i za tebe i mene ). Tata me proglasio yugo-nostalgičarom smokin, a mama je razvila posebnu taktiku mad-> kad ih slušam , i ona počne pjevati(čitaj derati se,zavijati) pa mi odmah prođe želja za njimaburninmad(moja sreća što još nije naučila «moja ljubavi»).rofl
A sad da se vratim njihovoj priči – ipak, sve je ispalo dobro i oni su otišli u Kijev, a o njihovom nastupu na Euroviziji sigurno nešta znate. Osvojili su 7. mjesto, a od Hrvatske, Švice i Austrije su dobili po 12 bodova. wavezijev
I nakon toga, pali su u zaborav ,ali u mom društvu ne! Ali, moram priznati da sam zaboravila na njih kad sam ušla u US5 i TH fazu(u kojoj sam još i sada, ali o tome drugi put.) njami
Jedno veče, dok je stari gledao šta ima na programima država iz ex yu, na RTCGu je naišao na MONTEVIZIJU 2006. kako je bilo jako kasno, sutra sam otišla pogledati tko je tamo bio i tko pobjedio. Iznenadila sam se kad sam ugledala ime Stevana Fadyja, koji je i prošle god bio učesnik sa pjesmom «Utjeha», a ove god. pobjedenik sa «Cipele» koja meni i nije baš nešto. Zamalo sam dobila srčani kad sam ugledala NO NAME – MOJA LJUBAVI! Morala sam gledati EUROP(J)ESMU 2006, čak sam i snimala jedan deo. rolleyes
Pjesma je SUPER!!!!!!!! I opet se ponovila situacija od prošle godine – što se tiče žirija. Publika je počela izlaziti iz Sava Centra nakon glasanja drugog člana Crnogorskog žirija, jer su shvatili da se ista priča ponavlja. Publika je NO NAMEu dala samop 8 bodova sa 3000 glasova, a glupi Flamengosi i Louis su dobili 12 bodova sa 11 000 glasova. NO NAME je izašao na pozornicu, a Perić se pripremao da drži govor,ali ga je zviždanje publike i vikanje «lopovi,lopovi» pogodilo kao i druge članove banda. On je zadnji otišao sa pozornice, zapravo, Bojan ga je morao «odvući». Publika je počela da viče «Hoćemo Flamingose» pa su one budale istrčale na binu i počele izvoditi svoje djelo. Kad su drugi put počeli izvoditi pjesmu, većina Srpskih izvođača im se pridružila na pozornici. Nije da ja mrzim Flamingose, ja mrzim samo Ognjena, a Marinko mi je ok(on je normalan, a i crnogorac je , pa je znao suosjećati sa svojim poznanicima). Kako je već bila prošla ponoć , morala sam poslati poruke ostatku svojeg društva, a na kraju sam ih sve probudila pa su svi bili jako ljuti. headbangburninmadpuknucu
Kad su se sastajali ovi sa RTSa i RTCGa sa Aleksandrom Tijanićem (direktor javnih televizija SCG čije je prezime slično mom imenu) nadala sam se da će poslati NO NAME. Članovi RTSa su govorili da se opet održi glasanje, ali da glada samo publika. RTCG se nije slagao jer za njih (a i za mene) su NO NAME bili pobjednici! Na kraju je, nakon nekoliko sati ragovora, iz kojeg nisu mogli izvući neko rješenje, Tijanić je potpisao neki dokument , i tako je «sam» odlučio da NITKO NEĆE PREDSTAVLjATI SCG NA EUROSONGU U ATENI. headbangheadbangheadbangheadbangnamcor Posljedica toga je četverogodišnja zabrana nastupa na Eurosongu za SCG.
U nekim novinama sam pročitala da su se ovi sa RTSa bojali da se NO NAME ne bi pojavio na pozornici u Ateni, 21.5.2006. u majicama «recite da na referendumu» ili «slobodna crna gora». Razlog: 22.5. je referendum u CG, pa da dečki ne bi koristili muziku u političke svrhe (iako je to bio slučaj na Europ(j)esmi)! Razlog za sumnju je bila izjava koju su dali prošle godine u Kijevu kad su ih pitali odakle dolaze. Njihov odgovor je bio iz CG!zaliven
Iako je NO NAME jako zanimljiv, prestajem pisati, jer me već bole prsti, a još moram objaviti postove o US5u i TOKIO HOTELu. yeswink
PUSAcerek

Tijana

NO NAME EVER & EVER kiss

|Komentiraj 2| Printaj| #|

<< Arhiva >>