< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Kako i šta...

Myspace Graphics
<

život,razmišljanja ,događaji,ljudi...

LINKOVLJE

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Ellarofl
g€g€ & malakiss
vaterpolisti eek
Đurocool
Dianarolleyes
Ninekburninmad:
Petra & Ninanaughty
Katemah
Vranjeshparty
Mihaelazujo
Andreawink
Linčinemah
Udruga 193dead
Emilwave
Pakablabla
Tinasmijeh
Antonianut
Josipabelj
Gloriathumbup
JoPa rolleyes
Vedre i kompanija pjeva
red red winedead





O Ivani

MSN:
mahinalnoluda@hotmail.com


Image Hosted by ImageShack.us

Ime: Ivana
Razred: 3. L(uđaci)
Datum rođenja: 13.07. (petak 13.) 1990.
Hobbies: ležat,pit,izlazit,slušat mjuzik
Muzika:
kad san sama uvik neke balade al
vanka nenormalno počnen skakat kad mi ˝pogode˝ pismu
Mrzin:zelen,neiskrene,
umišljene,iznad granice glupe ljude
Volin:ekipu,
,izlaske,praznike,alkoholparty


MySpace images

MySpace images


Blog images

Blog images








I BOLJE DA SE
NE VIDIMO NIKAD
NE ŽIVIMO U ISTOM VREMENU
JA IMAM PROŠLOST
TI IMAŠ BUDUĆNOST
SNOVI SU IZMEĐU
I BOLJE DA SE NE VIDIMO
VIŠE
JER SHVATILI BI TAD U ISTI ČAS
DA SVE JE OVO
SVE JE OVO MOGLO
DA PROĐE I BEZ NAS


...............................................


Zar ne vidiš...
Kad bolje razmisliš
Što više gledaš me...
To manje vidiš me

Jer ja se pomaknem, od tebe odmaknem
Jer me nerviraš, kad me promatraš
Kad znam da gledaš me...

song by: VATROGASCI

..................................................................


Indexi - Predaj Se Srce

Volio sam njene oci
Njene ruke, njenu kosu
Volio sam cak i pjege
Na malenom, lijepom nosu.

Ni slutio nikad nisam da ce ljubav
dati drugom
Da ce ludo srce moje ispuniti tugom.


Predaj se srce, izgubili smo boj
Nikada vise ti ne pricaj o njoj
U mom zivotu sad nema vise nje
Predaj se srce, izgubili smo sve.

...........................................................
Ponovo
Natasa Bekvalac




Kriva sam pred Bogom
i pred ljudima
takva mi je sudbina
ne misli da ponosna sam na to
sto nisam andjeo

Kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zazalim
al samo tebi sanjam
da se vratim ponovo

Ref.
Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam

Voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
bas razlog za to nemas
ponovo, ponovo
pred tobom gresna stojim
ponovo, ponovo
za tvoju ljubav molim

Evo me slobodno mi kazi ne
zaboravi me ili se navikni
da nema krila
i nikad nisam bila andjeo

Kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zazalim
al samo tebi sanjam
da se vratim ponovo


...............................................
Alisa - Sanja



Nemoj Sanja da se menjas da se stidis lazi
Najlepsa si kakva jesi
Ne dozvoli da te iko kvari
Najgori su boziji cuvari


Necu Sanja da ti pricam one stare pesme
Zajedno smo goreli
U istoj peci se pekli
K'o dim se razbili meki


Dunavom brodovi plove
Da li se bar jedan zove Sanja Sanja Sanja
Maslacak sam vetar me nosi
Ima me u tvojoj kosi Sanja Sanja Sanja

Nemoj Sanja da se brines nisam onaj stari
Koji hoce sve da kvari
Ciju kicmu drze ideali
Koji mrzi osecaje plitke
I nikad ne gubi bitke

Obuci se k'o sto umes i isturi grudi
Neka tvoja gola noga krene
Nek polude ljudi
Nek se zudnja vojnika probudi



..............................................................

Još i danas......


Još i danas zamiriše trešnja
U proljeće kao davno prije
Jedna trešnja danima daleka
Tamo gdje me već odavno nije

Rekao sam kad poći sam morao
Spalite mi i kuću i njivu
Samo trešnju ostavite staru
Kad navratim da je vidim živu


Što to ima u ljudima tužno
Da ulaze u tuđe živote
Tko to živi u prošlosti mojoj
A još nije umro od sramote


Rekao sam u vjetar sam pričao
Nikog nije bilo da me čuje
Lijepu pjesmu ne voli baš svako
Neko baca kamen na slavuje



..........................................................

JUGO 45


Kazu da su cuda svijeta
piramide Africke
kazu da su cuda svijeta
velike rijeke Indije

Al' nijedno cudo nije
bilo ravno onome
kad je stari uparkir'o
u bascu Jugu 45

Skupio se sav komsiluk
i pola rodbine
ono pola nije moglo
nije moglo od muke

Stara napravila mezu
ispekla 'urmasice
stari otis'o u granap
po jos logistike

Ref.
Bilo je to dobro vrijeme
sve na kredit, sve za raju, jarane
u auto naspi corbe
pa u Trst po farmerke

Bilo je to dobro vrijeme
te na izlet, te malo na more
u kuci puno smijeha
u basci Jugo 45

Vozio komsija Franjo
da proda jabuke
vozio komsija Momo
da mu zenu porode

Vozio ga dajdza Mirso
kad je is'o u kurvaluke
vozio ga malo i ja
kad bi mazn'o kljuceve

Ref.

Virio sam jedno vece
iz basce cuo glasove
Momo, Franjo, dajdza Mirso
nesto tiho govore, onda pruzise si ruke

Na komsiju se ne moze
onda popise po jednu i razgulise
izgledao je bas mali to vece
nas Jugo 45

Pobjegli smo jednog jutra
s dvije kese najlonske
prvo malo Lenjinovom
pa preko Ljubljanske

Danas nam je mnogo bolje
novi grad i novi stan
stari nam je postao fora
kantonalni ministar

Ali meni je u glavi
uvijek ista slika, isti fles
stara kuca, mala basca
i u njoj Jugo 45

Ali meni je u glavi
uvijek ista slika, isti fles
stara kuca, mala basca
i Jugo 45


................................................

Missy Elliott - Work It

[Scratching]DJ please
Pick up your phone
I'm on the request line[Scratching]
This is a Missy Elliott one time exclusive


Is it worth it, let me work it
I put my thing down, flip it and reverse it
It's (I put thing down, flip and reverse it)
If you got a big [elephant], let me search it
To find out how hard I gotta work ya
It's (I put thing down, flip and reverse it)


I'd like to get to know ya, so I can show ya
Put the pussy on ya, like I told ya
Gimme all your numbers so I can phone ya
Your girl acting stank than call me ova
Not on the bed, lay me on your sofa
Call before you come,
I need to shave my chocha
You do or you don't or you
will or you won't cha
Go downtown and eat it like a vulcha
See my hips and my tips don't cha
See my ass and my lips don't cha
Lost a few pounds in my whiffs for ya
This the kinda beat that go bha ta ta
Ra ta ta ta ta ta ta ta ta
Sex me so good I say blah blah blah
Work it, I need a glass of wata
Boy oh boy its good to know ya




If you're a fly gyal, then get your nails done
Get a pedicure, get your hair did
Boy lift it up, lets make a toasta
Lets get drunk, its gon bring us closa
Don't I look like a HalleBerry posta?
See dem Belvedere playin tricks on ya
Girlfriend wanna be like me neva
You won't find a bitch that's even betta
I make it hot as Las Vegas weatha
Listen up close while I take you backwards
(Watch the way Missy like to take it backwards)
I'm not a prostitute but I can give you whatchu want
I love your braids and your mouth full of fonts
Love the way my ass
bump bump bump bump bump bump
Keep your eyes on my
bump bump bump bump bump
And think you can handle this
ga-dunk ga-dunk dunk
Take my thong off and my ass go boom
Cut the lights off so you see what I can do




Boys, boys, all type of boys
Black, white, Puerto Rican, Chinese boys
???? thanga thang, ???? thanga thang
Girls, girls, get that cash
If its not a foul shakin that ass
Ain't no shame ladies, do your thang
Just make sure you ahead of tha game

Just cuz I got a lot of fame supa
Prince couldn't get me change
my name howpa
Kunta Kinte, enslave a game, no se
Picture black sayin oh yesa massa
Picture Lil' Kim dating a pastor
Minute man big red can outlast ya
Who is the best, I don't have to ask ya
When I come out, you won't even matta
Why you act dumb like ughhh, duh
So you act dumb like ughhh, duh
And the drummer boy go pa
rum pum pum pum
Give ya some some,
some of this in a bun


To my fellas, ooooh
Good God, I like the way you work that

To my ladies, woo
You sure know how to work that,
good God


subota, 16.06.2007.

MAKARSKA-JELSA-BOL

U petak mi je moja vrla Barićka rekla da ide s razredon na izlet na Brač i Hvar i pitala me oću li ić...ma kontan tribalo bi pokušat nagovorit moje da me puste jer smo imali neke druge planove.Al nebi škodilo da mi guzica vidi puta.I tako san ih jučer popodne pripilala a šta će jadni od mene.Čula san da ide i moja najdraža Mia-aj još bolje.Malo mi je bilo glupo šta upadamo u 2.c ka izvanzemaljci a još će s njima bit razrednica i prof. Pavlinović...al dobro,ajde...

U 8 uri smo s Mitinim brodom punim mladih asistenata (POZZ Mati!!!wave) krenili,izlet smo platili 100 kn zahvaljujući Mari i njenim vezama i vezicama.Apsolutno ničega mi na brodu nije falilo,pili smo koliko smo tili a u ponudi su bili kava,rakija,crno vino,cola i fanta.U početku smo se bojali da će okrenit na kišu al je ubrzo došlo sunce pa smo se krenili svi skupa premazivat pustin kremama i ujima (nije pomoga ni faktor 26,crvena san ka rak).

Oko 11 ipo brod je doša na Hvar i sta u uvali da poidemo ručak.Lokarde su bile za prste polizat šta se može vidit doli na slikama,ribica prije i posli tretmana u Ivane...ma naila san se pošteno.
Stali smo u Jelsi na Hvaru (e Mia...sad znamo di je Jelsa smijeh)...lipo misto,reka bi Mito (a njemu je inače svako misto di smo došli bilo,citiram ˝lipo˝ i ˝prije svega turističko˝)...a po pitanju Jelse,nije falija,stali smo do dućana kupit sve šta nan triba,a šta mi je trobalo,nebi sada o tome,malo u neki park slikavat se sa stablima i kipovima od nekih pajdaša za koje uopće neznamo ko su.Hvar me stvarno oduševija,a tek kad san čula kako u mistu pričaju onin njihovin naglaskon,odma san se legđende od čovika-Gege.FOR JE NAMI MILA MAJKA...smokin

Slidija je po mom mišljenju najbolji dio puta---od Hvara do Brača.Pavlinovićka je prva počela plesat pa smo se pomalo svi dizali na stolice i udrili tulumarit.Koja milina...a vitar ti u kosi,ti nasrid mora i zabavljaš se prvoklasno s preludin ljudima thumbup...puštali su nan onu debilnu grčku pismu,YMCA (yeeeeeeaaaaa...uspila san ekipu naučit kako se pleše na to...umirali smo za vrime gay himne),Rivers of Babylon,Life is life,Večeras je naša fešta.A hit dana je definitivno bila Stavrosova NEMOJ SE UDAVATi...jedan stari Čeh se napija i uživija pa me je jadnu sta vuć za noge da plešen s njim,al ja žilava žena pa je odusta i krenia na našu vrlu Miu koja iz samilosti se nije imala snage borit s debilon pa je krenila pokazivat umijeće...sve je zabilježeno na slici a slika govori ijadu riči.

Posebno moran istaknit da su muški iz 2.c legende.Boli njih briga,iako možda i ne slušaju takvu muziku pokrenili su se i oni ludirat s nama ženskima,ma ni rič da kažen.Stvarno je bilo super gledat kako su svi opušteni.Svaka čast,ljudovi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!cool

Došli mi i do Bola...vozili se do Zlatnog rata,a nazad pješke.Prvo smo tribale bit u jednon super uređenon kafiću al kad smo vidile kako su neljubazni,čekale 10 minuta a kafić prazan,samo smo se pokupile ća no...još nejbolje da kretenima šolde ostavljan...Mare,Mia,Barićka,Marina,Paula i ja sile na slaju,one su ile neke kupove s nazivom Sexy (alo...kakve to veze ima s hranon???) a ja pila Energy frape s slajon od jagode,kivija,juiceom i sokon od višanja...PERFECT,baš te podigne njami!!!I tako su one navalile na papicu vulgarnog imena a mare,marina i ja pravac na plažu totalno site.Prvo nan se činilo da je more ka malo friško al smo skontale da je ultra fino.Uskočile mi lipo na jednoj plažici blizu broda i guštale ka prasice...i tu je bio photo session,al je broj slika reduciran zbog različitih razloga zujo.kasnije došle ove žderačice nama,gubile mi tako vrime u zajebanciji i prženju na suncu.

Pošli nazad u 16.15 ...prvi dio puta bia je dosadan... puštali Boba Marleya pa san se tila-ne tila osjećala upušeno.Ugl...malo kasnije nan je prikipilo,ošla Mia uredovat i nagovorila posadu da uslišavaju naše extra muzičke želje...normalno,slidila je Nemoj se udavati...cili brod poludia...stranci nas slikavali ka da smo u nekon tamo go-go klubu dead (kako da ne,mislili smo tražit autorska prava i proviziju) al jbg,nije uspilo...onda Svi pjevaju ja ne čujem.Oša Lelas do Mite zamolit ga pismu za Pavlinovićku i Anelu...pogađajte naslov...DABOGDA TE VODA ODNIJELA....koji car yes!!!a žena pukla od smija,mislin da je meni takva razrednica,pusti te ona brate mili da radiš šta oćeš...razumi ona da nismo mi normalni.Prolazili nasuprot makarske plaže (la plaž Makarska,vilaž Makarska-za informaciju) i taman opet bila YMCA,svi se ufurali u ples...a babe u moru počele đuskat...ono je tribalo vidit,samo san gledala kako će koa potonit doli niz škrape...došli u luku i skakali po stolovima na brodu,ljudi s rive masovno slikavali...tako je i nama bilo...biće 10. sešn tudej...

2. c se okupia ispri broda,a Mia i ja ih pikčrirale...ma ima da ispadne vrhunski,jerbo smo nas dvi u rangu Lupina...

Evo da zaključim s propovidi...

Stvarno nan je bilo zabavno i sigurno bi žalila da nisan išla...
pa se ovin puten želin zahvaliti Mari koja je sve organizirala,
Gordanu koji je uredova da se cijena spusti i,
naravno, cilon 2. C
wavewavewave!!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
riba prije
Image Hosted by ImageShack.us

riba posli
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
















| Komentari (27) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.