< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off

 

design by Tincha

 

Hi!!




http://s220.photobucket.com/albums/dd11/little1valchy/?action=view¤t=7586c28a.pbw

Sjećate se Dona McLeana (bye, bye miss american pie, drove my chevey to the levee but the levee was dry...)
Jedna od mojih najdražih pjesama. Inače sam fan glazbe iz 70-ih (nikad izumrla muzika). Nisam luda...nobody's perfect...a o ukusima se ne raspravlja...zar ne? Ovdje ću pisati o frendovima i glazbi, obitelji i glumi uz zvuk evergreena... :):):):)

Sadržaj poruke u kolačiću NIJE za neovlaštene!!!



Create your custom cookie at bigoo.ws




Myspace GeneratorsMyspace GeneratorsMyspace GeneratorsMyspace GeneratorsMyspace GeneratorsMyspace GeneratorsMyspace GeneratorsMyspace GeneratorsMyspace GeneratorsMyspace Generators

 

 

Linkichi i pjesmice

Najljepša i najromantičnija pjesma u povijesti *šmrc*



Blog.hr
Forum.hr

Cool blogovi koje morate posjetiti:

...mala ifa...
...anchikica...
...moja shurjakinja ima novi blog...
...fras...bezvezni postevi, a više nema ni chat...al' ko voli nek izvoli......

A ovo vam je jedan blog koji možete posjetit, učinite mi uslugu slijedite moj primjer i malo ju izvrijeđajte; vjerujte mi, zaslužuje to

...UMIŠLJENA, AROGANTNA I GLUPA KOZETINA...




 

 

Mini Icons Icons # 180235

Mini Icons Icons # 180235



MySpace hosted images

MySpace



MySpace images

MySpace



Image hosting images

Image hosting



Mini Icons Icons # 214832

Mini Icons Icons # 214832




Customize your blog codes

Customize your blog









myspace background

myspace background



Ajmo vidjet kome sličim ja...
http://www.myheritage.com


...a kome moje frendice: Ančikica
http://www.myheritage.com


...Tikks:
http://www.myheritage.com






 

Najljepša i najromantičnija pjesma u povijesti...

 


subota, 23.06.2007.

I za kraj...

Provjerite koliko znate o meni i mom životu i sretni vam ljetni feriji!!!!!!!!


Get Your Own Quiz!, More Quizzes




Komentari (4) | print | #