*Da/Ne
dizajn: Rainbow kostur: [Lucija]|


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovdje možete pročitati sve o predobroj glumici emmi watson!...

Linkovi

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic








LINK ME...
Image and video hosting by TinyPic







Bok svima!
Ovo je početak jednog bloga u kojem se govori o vašoj najdražoj glumici-emmi watson...
razmišljala sam da napravim ovakav blog o miley, no sjetila sam se da ima več puno takvih,
pa sam se radije odlučila za emmu watson...
inače volim film harry potter, pa sam tako zavoljela i nju...
dizajn je još na čekanju, ali bi mogla uskoro napraviti i jedan svoj...
:)
eto, toliko za sada...
voljela bi da ostavite što više komentara i da se zabavite...
blog će uskoro biti uređen, tako da obezno svratite za koji dan...
hvala!...
b0k!

by: Miss Emma


|posT naPisaN: četvrtak, 23.04.2009. , 01:15|

| kOmenTari. (4) | Da.nE.| prinT.| ×






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.