nedjelja, 11.05.2008.


Budna sanjam produženi svijet,
sanjare u mraku,
na rukama neke litice stvarnosti.
"Stvari su oko mene duboko sadržajne."

Zalutala sam u zemlju neviđenog.
Istina, svačija pojava ostaje samo trag u pijesku.
Vjetre, kaži, nije li ti žao izbrisati ih,
povesti na cestu zaborava?

U svojim zjenicama čuvam sumrake,
duše u prašini što traže sebe.
"Jer ja živim i kad patnja umre. Ja živim i kad
Patnja mine."

Kad sam noćas tražila izgubljene zvijezde,
nebo je pjevalo posljednju uspavanku.
Gradom su odjekivale svakidašnje jadikovke.
Vjetre, kaži, je li zaista tako teško biti slab i sam?

Rasula se molitva,
molitva iz tamnice.
Čekati spasenje s ranom u srcu,
patiti bez suze...hoću li ikad uspjeti?

Image and video hosting by TinyPic

------------------------------
daa znam da me nema.
nestalaaa =)
ma sve je oke sve je super.

Lav baj
Penny Lejn
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 13:14 - .thanks. (34) - .♥.

<< Arhiva >>

0