petak, 21.03.2008.

don't you need somebody to love?


Ne mogu reci da sam najnesretnija na svijetu...
Da, istina je, puno sam puta sjedila sama, glave prepune glupostima i srca bacenog na tlo.
Sa papirom natopljenim sa suzama i tabletama u ruci sam bjezala od stvarnosti.
Od Tebe.
Od Vas.
Da, sitina je, puno sam frendova izgubila, i koliko mi god bilo zao zbog toga, ne zelim ih natrag.
DA,ISTINA JE, i sada pozelim pobjeci, sakriti se...i sada kad sam pronasla sebe. Ali tesko je zaboraviti, tesko je prijeci preko toga.
Ne, nemogu reci da sam najnesretnija na svijetu..
Jer, ima ljudi koji umiru od tuge,,ja sam svaki put ustala od mrtvih.

Moje su mi tablete svaki put dale volje za zivot, umjesto da me ubiju.
Ne zelim odrasti, ovako je ljepse.

Image and video hosting by TinyPic

danas joj je trebao biti 15 rodendan.
R.I.P. Tena.

- 23:55 - .thanks. (37) - .♥.

<< Arhiva >>

0