pišem što osjećam i mislim, možda volim

nedjelja, 24.05.2015.

Uvijek djeveruša, nikad mladenka (posuđeno)!!!!!!!!!

Šetala je ona po razno-raznim vjenčanjima, haljinama raznih boja i oblika, tematski predodređenima bez prava glasa. I tek negdje pred sam kraj kada pomisliš da krinoline, kratke haljinice, šeširi "s engleskog dvora", imitacije "imitatora amerikaniziranih plemenitaša" će ostati tek uspomene i djeveruša jednom ipak ostaje djeveruša.
Tuš, ne hladan, tuš glasnog bubnjara (u ulozi glavnog producenta, redatelja, scenariste-čemu trošak na ostale, ipak on najbolje "ZNA SE") promuklog ofucanog i neartikulirajućeg glasa označava preokret.
Djeveruša će ipak biti mladenka. Zaruke kratke, upoznavanje nije potrebno. Rezultat tijesan, držao je u publiku u neizvjesnosti do samog kraja. Osmijeh je tu (jer redatelj ipak najbolje "ZNA SE"), pobjeda je njena! Mladoženja - statist, uloga tek kao popuna praznine iz razloga unaprijed dogovorenog formata, veličine okvira (a i forma je trebala biti zadovoljena). Uživamo u formama, volimo forme. Promjene, čemu i kome.

Mladenka je nasmijana, zadovoljna. Zašto ne!? Nije više tek jedna od mnogih djeveruša koje uredno čekaju svoj red. (o.a. ili uredno počešljana plava kosa to tek sebe uvjerava ii nema ni potrebe za tim).
Mladoženja, tu ipak sad trebam malo zastati. Gdje je? Da li je nasmijan, da li je sretan! Trebao bi biti jer od mnogih kandidata za statistu ipak izabrao je da bude glavni statitsta.
I opet o.a.; vjerojatno poput orunulih ili davno zaboravljenih američkih kauboja osvajača slavnog zapada s mukom žvače GMO uzgojeni duhan i u poznatom stilu "u prazno pljuje".

P.S. Scenario je mogao biti uvijek kum dok redatelj (onaj isti) nije odlučio da bude mladoženja a mladenka tek popuna praznine zbog veličine formata slike. Rezultat bi bio isti.

24.05.2015. u 17:33 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nisu to samo riječi, to je osjećaj i misao

Što bih poželjeti više mogla
tribute to dorothy of oz

otpustila sam noćas sve moje godine
i one u kojima me srna rodila
i one u kojima me otac napustio

sve moje godine
u kojima sam lobotomiju izvršila
i središte svoga srca
štiklom gnječila

godine
u kojima sam ljubav u navodnike obukla
i bila
i svetica
i grješnica

otpustila sam noćas sve moje godine
u kojima sam sebe crnim akvarelom
slikala
i glumu svojim izborom
nazivala

sve moje godine
na rashodovanje predane
usputnim protuhama

sve godine
praznih nabora haljine u kojima
sam nekad
kupine skupljala

i prečula
majčine molitve
opsjednuta
raspoređivanjem suza vlastitih po
dlanovima – košaricama
(ponedjeljkom)
jer
ustrebati bi mogle
(u petak opet)

sve
baš sve
moje godine

da bih izjutra ponovojavascript:%20void(0);
da dušo
ponovo
u crvenim cipelama
žutom cestom prošetala

nije li to
sasvim dovoljno
da te probudim
i u oči pogledam
moja
malena
dorothy of oz

Ana Maria: poklanjam ovu pjesmu mojoj t.f.-sis i mojem cy-braci - tek da ih podsjetim da ništa nije uzalud, da ih podsjetim (jer znaju oni to) - da ponajprije treba voljeti sebe, da bi mogli voljeti druge, da ponajprije treba oprostiti sebi, da bi mogli oprostiti drugima i da ponajprije treba probuditi dijete u sebi da bi se susreli s dorothy....ili s petrom panom braco, ako hoćeš:)
u prijevodu - da bi se susreli sa samima sobom:)
voli vas vaša sister:) (18.08.2014. 09:48)I



u dobroj namjeri - uvijek odgovorim

tianaf@net.hr

link, link .....i link

Kada sam rekla da!!!!!!

Datum i vrijeme kreiranja bloga:21.04.2014. (22:36)

JL&JC