28.12.2006., četvrtak

Merlinkinih mi dojki! Tako mi Merlinove brade, pa je ne znam što da radim!!!

Prvo da svima čestitam Božić, koji je još davnih dana prošao, al nema veze. Čisto ono, reda radi. Da. Pa, SRETAN BOŽIĆ SVIMA!

Nadam se da ste ga proveli s familijom, da ste uživali i dobili puno lijepih stvari...


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Baš sam čitala post svoje jedine naj supika legice i sjetila sam se kako li samo samo šašave bile u nešto mlađim danima... Mislim, koliko dječice znate koja su u stanju napraviti potpune budale od sebe već u drugom razredu osnovne škole?! I koliko dječice to ni ne poriče?! Zapravo, to im je baš smješno?

Mislim, drago mi je, ja sam Marina. A ovo je moja prijateljica Mea. I mi smo skroz normalne. Ma šalim se, joj, dobro, ponekad smo malko šašave, hihi... Ali to je... tak slatko.


Photobucket - Video and Image Hosting

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeste li ikada razmišljali o tome jeste li sretni? I onda shvatili da bi jednostavno trebali biti sretni, jer imate definitivno sve što je potrebno za sreću, ali se i dalje osjećate prazno? I jeste li se ikada pitali zašto je to tako? Ja jesam. Ali ne znam odgovor na to pitanje. Stvarno ne znam.



Hollow inside
I was hollow inside
But I couldnt find out what the reason was
Why I was



I zanima me zapravo, je li itko ikada ZAPRAVO sretan? Može li se reći da je netko uistinu sretan i da ne postoji apsolutno ništa u njegovom životu što on ne bi htio promijeniti? Ili uvijek postoje stvari koje želimo promijeniti, ali smo bez obzira na to sretni? Ili smo sretni kada to odlučimo biti?

A možda se ja zapravo ne bih trebala zamarati time jesam li sretna ili ne, zaboraviti na to. Mislim, u stvari je sam sretna. Nemam razloga ne biti sretna. Pa da. Uvijek može gore, zar ne?

Photobucket - Video and Image Hosting

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja stvarno ne volim međuljudske odnose. Sve je to tak nekak komplicirano i moj siroti mozak to sve teško lovi i ...jooooj.... Zbunjena sam. Jako. Da.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nego, budite mi pozdravljeni, što ŠAŠAVIJI, nestašniji i vragolastiji, papajte filane paprike i koljače, gledajte stupidne božićne filjmiće i tako mi svega, budite sretni!

Sve vam najbolje želim u nadolazećoj 2007.!
- 13:41 - Komentari (31) - Isprintaj - #

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Da...Nisam baš sigurna da je ovo sasvim pametno, al jebiga...Budem probala...:)