< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


 RSS | Komentari da/ne?





Vizionar

VIZIONAR - magazin na rubu znanosti.
Za one koje zanimaju pouzdane informacije o fenomenu NLO-a, free energyju i održivom razvoju. U svijetu čuda nema ih potrebe izmišljati. Stoga je VIZIONAR neprekidno u potrazi za znanstvenim potvrdama naizgled nepostojećih pojava, holističkim pogledom na svijet i tragovima davno zaboravljenih civilizacija.
Na svim kioscima (ili na broj 01/6683630)
Raniji brojevi

Linkovi

subliminal 2

28.09.2007., petak 

 
Bok svima!

Vrijeme je da saznamo kome će poštar nositi stripove.

Ali prije toga, i prije nego pogledate koliko ste bili blizu i daleko (a otkrili ste i poruke gdje ih ja nisam vidio), svakako, kao proširenje teme, posjetite sajt koji je poslala VANILLA. Tamo je njen fenomenalan tekst o toj temi, kao i mnoštvo primjera subliminalnih slika. Za razliku od onih na ovom postu, ima ih i puno iz crtića. Ali doći ćemo i na to.

http://bljestavilo.blog.hr/2007/04/1622450355/hipnoza-seksom.html


BEE je također došla sa zanimljivom stranicom, skoro nevjerojatnom:

http://www.techamok.com/?pid=3379

NAGRADA:

Jedan strip ide CATMI, koja je, čini mi se, već bila upoznata s ovim fotkama, vjerojatno iz Nexusa, ali to je njena prednost koju joj nitko ne može oduzeti. Jednostavno, svih pet odgovora su točni i to je to.
Najvažnije od svega bilo je uočiti poruku na trećoj slici, jer je smatram najboljim primjerom nevjerojatne jasnoće i skrivenosti u isto vrijeme.



CATMA je napisala:
1.Žena na prvoj slici lijevom rukom dira vrat koji u krupnom planu izgleda kao žensko međunožje.
2. Plaža je puna parova čije poze podsjećaju na intimni odnos straga( djevojke sagnute, muškarci iza , obično posižu rukom prema ženskoj pozadini...)
3. U cvjetnoj, bijele praznine tvore riječ " sex"
4.U zagrljaju muškarac lijevom rukom obgrljava malo ispupčeni oblik koji u krupnom planu lični na muški spolni organ
5.A ne znam...ova zadnja i nije neka sublimna, preočita je...raketa,raširene noge...

Drugi strip ide VLADI:
1. Zenina desna ruka dira vrat, a zapravo se dira po medjunozju
2. Preocito, na plazi iz prve vidim... samo malo... barem pet scena koje podsjecaju na odnos
3. Ha ha, nevjerojatno imate cetiri biljke i tri slova: SEX
4. Sjena na zeninim ledjima, iznad njegove lijeve ruke... je li to ukruceni penis?
5. Hm. Sta tu trebam vidjeti, raketa krece iz njegovog krila i ide tamo gdje treba...
"LAID by the best"?!
Ha ha ha.“

CATMA i VLADO- frcnite mi adrese na mejl

LUCCA nije dobio niš', ali je pobrao moje simpatije sa svojom izjavom: „Iskreno, prilično je lagano...“. I jadan, skoro ništa nije uočio :- )

1. Laid by the best. Ništa više ne treba.
2. Iako se ništa zapravo ne događa, ljudi su slikani u takvim pozama da izgleda...je li... *akhm*
3. Birds and the bees? Ovaj mi jedino nije jasan...
4. Soft pack naspram hard pack. Ma na što to podsjeća, pliz? -.-
5. Ova je još najočitija... Raketa na kompu, a žena iznad "rakete"... A tip se smije...“
I na kraju se pita : „Znači li to da na mene ne utječu subliminalne poruke? :D“

Baš suprotno, LUCCA! :- )




Evo sad „rješenja“ nekih slika, i još nekih novih

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


(gola žena između nogu lijeve manekenke)

Image Hosted by ImageShack.us


(penis preko trbuha iznad kopče remena, s lijeve strane, od sjene trbušnih mišića)


Image Hosted by ImageShack.us


(jeste li na nekom piletu vidjeli komad koji ovako izgleda?)









PITANJE JE: ČEMU SLUŽE SUBLIMINALNE PORUKE...?

....U crtićima?

....Na novčanicama?

U komentarima na prošli post dosta vas se to pitalo. Neki su sve svodili na reklamu, neki nisu uočili subliminalne poruke pa su s ponosom zaključili da one na njih ne djeluju jer ih ne vide.

Baš suprotno, upravo tada djeluju!

Ali niti tu situacija nije tako dramatična.

Istraživanja su pokazala da već sama svjesnost o tome da je osoba izložena skrivenim porukama, čak i ako ih ne vidi, dovodi do dramatičnog smanjenja utjecaja tih poruka na osobu.

Dakle, samo ZNAJTE da su svuda oko nas i već ste ih velikim dijelom onemogućili! Zato gmazovi i troše toliko energije i truda oko nas. :- )

Pa, evo nekih razmišljanja:

KORALJKICI „nije jasno zasto u disneyeve crtice za djecu trpaju subliminarne seksualne poruke.“
Isto se pita i BEE: „evo subliminarne seksualne poruke u crticima...covjek se zapita zasto, pobogu?!“
BUDNOST također ima slično pitanje: „Nagradno podpitanje bi moglo biti: ZASTO, O ZASTO se na planeti Zemlji toliko potencira SEX, SEX i SEX....“

Moguće ja da to ima veze s općim trovanjem kojem smo izloženi od kada se rodimo, a počinje sa stvarima poput otrovnih koktela cjepiva. Zašto se ne bi pomoglo i crtićima? Moguće je da je cilj što više poremetiti međusobnu komunikaciju DNK, ali tu smo već na polju urote i nedokazanih teza, zar ne? A što se ne može dokazati, toga nema, zar ne?

KRTICA se pitala, nakon gledanja onog filmića: „Kad malo bolje razmislite - samo Bog zna gdje nam sve šalju te subliminalne poruke. Sad me strah gledati reklame i TV uopće. LOL“.

Tako je. LOL je pravi odgovor. Već sam rekao – ako znaš da su poruke tamo, već su osakaćene.

KRIZA SREDNJIH GODINA je napisao da „ljudi samo kopiraju prirodu unoseći subliminalne poruke u razne propagandne svrhe. jer po mom mišljenju sve što nas okružuje puno je subliminalnih poruka koje uvjetuju naše ponašanje. sve ovo me jako asocira (mada nema neke direktne veze) na poznati film i navodi na razmišljanje: živimo li mi u matrici?“

Teško da može biti sumnje oko toga da živimo u nekoj vrsti matrice, zar ne? I da nam je ponašanje uvjetovano. Zapravo, postavke na kojima se temelji Matrix nisu izmišljene, to su iste one koje su i dokazane – sav onaj frekeventni opseg kojega nismo svjesni, pa zanimljive činjenice o tome kako mozak dekodira električne impulse iz očiju i slaže sliku u skladu s „programom“. A programiranje kreće čim se rodimo, od društva, udžbenika, medija, a i naših roditelja, koji su i sami već davno isprogramirani, neki više neki manje.


Ovu tezu lako možete testirati na sebi. Probajte mjesec dana provesti tako da ne pročitate nijedne novine niti ne poslušate ijedne vijesti na radiju ili televiziji. Zamijenite ih nečim što vas ispunjava. Kad se nakon mjesec dana opet vratite vijestima, garantiram vam da će vam biti smiješno na što se to prije samo nešto više od tridesetak dana znali potrošiti žuč, iživcirat se, prestrašiti, emocionalno angažirati ili tek izgubiti vrijeme na razmišljanja tipa „koja je stranka ispravna“ ili „kako je ovaj političar nekako dobar, a ovaj drugi baš nekako pokvaren.“

NEAZZES je objasnila da se „sex u subliminalnim porukama koristi iz razloga kojeg je Hal v4 rekao. Naime, kod tzv. proizvoda 'niske uključenosti' (to su oni kod kojih ne razmišljamo previše koju ćemo marku kupiti, npr. brašno, sapun...) jedini način na koji mogu steći nekakvu prednost nad konkurencijom (jer su svi mahom isti) je baš to - vezanje neke marke uz nešto ugodno, pa makar i ne znali zašto. I sad ako razmislimo, sigurna sam da svi ponekad kod nekih proizvoda preferiramo jednu marku nad drugom, a ni sami ne možemo racionalno objasniti zašto - eto i mogućeg odgovora. Inače, ako se ja dobro sjećam tog poglavlja iz psihologije marketinga, subliminalna poruka koju su puštali u kinima (bila je dovoljno kratka da ju nitko ne može svjesno registrirati), a koja je glasila: "Jedi kokice i pij Coca Collu" je imala efekt na prodaju kokica i cole u tom kinu. Naravno, možda se ja samo krivo sjećam...“

Uopće ne, baš se dobro sjećaš (vidi blog od VANILLE), ali mislim da je takvo gledište prepovršno i da se subliminalne poruke ne mogu svesti samo na proizvode na policama trgovina. Što onda traže na novčanicama ili u dječjim crtićima?

Nedavno sam došao na slijedeću zamisao:

Što ako nisu subliminalne poruke tek dodatni dio reklama, što ako reklame imaju samo jednu svrhu – širiti subliminalne poruke?

I to baš onakve poruke koje spuštaju frekvenciju naše svijesti, poput zloupotrebe poruke „sex“ koja je usmjerena na prvu, najdoljnu čakru – ako ćemo vjerovati istočnim tradicijama. Osim zloupotrebe sexa, (kažem „zloupotrebe“ jer točno tako izgledaju onih nekoliko programa koji se iza ponoći preko kablovske mogu gledati – seksualnost svedena na ...pa, na ono što već tamo vidite, nema potrebe za detaljima, i vi imate televiziju), vjerujem da se širi i puno drugih poruka te da su vrlo „popularne“ i one koje impliciraju stvaranje nekog straha. Nekome je korisno da smo pod stresom, u strahu i užasu od života, egzistencije, ratova, da smatramo da su ljudi neki podivljali stvorovi koje treba što više nadzirati radi opće sigurnosti. Tjah. Možda čitam previše znanstvene fantastike.

IDE BUBA misli da „slike koje sam ponudio ne sadrže u pravom smislu subliminalne poruke.“ Kaže da „subliminalnu poruku nije potrebno 'čitati', dešifrirati, to je samo jedna slika, kratak pogled na plakat ili reklamu koja ti kaže: ti si gladan (dovoljno je jedno slovo, npr .prepoznatljovo "M" od McDonald's-a), ti si žedan (npr. orošena boca pića), želim nekamo pobjeći, uživati i pronaći mir (npr. motiv karipske plaže), želim sex (raspojasana djevojka za šankom, tako čest motiv u reklamama za pivo ili prekrasna, oskudno odjevena žena koja pozira na haubi sportskog automobila)... Dakle, subliminalne poruke udaraju na naše osnovne instinkte i asocijativno povezuju našu glad/žeđ/seksualnu želju s određenim predmetom/pićem/hranom.“
Još IDE BUBA piše da je to uobičajena praksa u ekonomskoj i političkoj propagandi.

Povezivanje pojmova - je u redu, ali ovdje je riječ o skrivenim porukama poslanima našoj podsvijesti. One doista jesu subliminalne, o čemu svjedoči činjenica da ih ni mnogi s ovog posta nisu uočili, čak i kad su se trudili.

Ali njihova podsvijest ih je uočila, i to u sekundi, kako što IDE BUBA piše da bi subliminalna poruka trebala raditi, i još uz to bez njihova svjesnog znanja ili mogućnosti da to uoče. A onaj tko kontrolira podsvijest, kontrolira ljude.

Poznat je pokus u kojem je izmjereno da se čitavih sekundu i pol prije nego što odlučimo podići ruku, u našem mozgu počnu stvarati električni impulsi koji će dovesti do tog učinka. Prije nego što smo to mi odlučili!

Dakle, većinu naših odluka donosi podsvijest, a ne svijest. I zato ove poruke nisu tek puka igra asocijacija tima „orošena boca – baš sam žedan“. Čini mi se da ona ogromna slova „SEX“ skrivena unutar lijepih biljčica imaju sasvim drugu namjenu.

Ali meni se ionako puno toga čini.


GOSPODJICA KONFJUZD je donijela dobru vijest – da veliki broj njenih poznanika i prijatelja u svoje "hobije" ubrajaju i traženje skrivenih poruka koje bi trebale ( koje u krajnjoj liniji i utječu ) na njihovu psihu. No, GOSPODJICI nikada nije bilo jasno „zašto 99,99% ( ovih 00,01 ostavljam kao nadu, jer s tih 00,01 se nisam nikada susrela ) svih subliminalnih poruka jest seksualnog sadržaja.“

Pa, to je pravo pitanje, a pravo pitanje je nekad važnije od odgovora.


OAKGOBLINFLY dijeli moje oduševljenje majstorskom izradom treće slike: „ Ova treća slika mi je famozna,pokazala sam je nekim poznanicima da vidim hoće li uočiti riječ sex napisanu između biljčica.Čak i kad sam im otkrila skrivenu poruku trebalo im je neko vrijeme da im "sjedne u oku".Sad i oni baš kao i ja prvo na slici ouče napisanu riječ ,a tek onda biljke.Opako!!!!!“

Fakat je baš to – opako :- )


HALO EFEKT misli da je „infantilna ili se ne pali na ovakve stvari“ jer „jedino što je vidjela 'subliminalno' jest na zadnjoj slici.“ Ali HALO EFEKT, onda to više ne vidiš subliminalno. Subliminalno je ono što nisi vidjela. Ona još piše da su reklame dosadne i „ne privlače
pogled ni sekundu dulje od prvog pogleda. I Kako onda subliminalnost može uopće fukcionirati?“

I tako je nehotice napisala pravi podatak – u izradi reklama se doista zna da se pogled na većini reklama zadržava tek sekundu. No, to je dovoljno da vi (tj. vaša podsvijest vidite jednostavnu sliku). Ona sitna slova preko kojih naš svjesni pogled tek pređe očito i nisu toliko bitna.
HALO EFEKT još razmišlja da „ako nije pogođena nečija 'valna duljina' razmišljanja, subliminalna poruka je propala.“ Ali nije propala, niti ima veze s valnom duljinom razmišljanja. Odnosno ima – u onoj mjeri u kojoj želi stvoriti vlastitu valnu duljinu razmišljanja.


I za predkraj – pozdrav za BIG EYES i njenu pričicu o sinkronicitetu. A te me pričice uvijek razvesele jer tako zorno pokazuju (bar onome kome se događaju) da je sve u nekoj nevidljivoj vezi. Koju subliminalne poruke uporno pokušavaju presjeći.


A za kraj preporuka jednog bloga koji bi mogao zanimati sve one koje zanimaju teme poput subliminalnih poruka: doxbox.bloger.hr


Čitamo se!

- 00:09 - Komentari (31) - Isprintaj - #