< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


 RSS | Komentari da/ne?





Vizionar

VIZIONAR - magazin na rubu znanosti.
Za one koje zanimaju pouzdane informacije o fenomenu NLO-a, free energyju i održivom razvoju. U svijetu čuda nema ih potrebe izmišljati. Stoga je VIZIONAR neprekidno u potrazi za znanstvenim potvrdama naizgled nepostojećih pojava, holističkim pogledom na svijet i tragovima davno zaboravljenih civilizacija.
Na svim kioscima (ili na broj 01/6683630)
Raniji brojevi

Linkovi

DOBRA STARA IGRA PITANJA-ODGOVORI. I MALO LETEĆIH TANJURA...

01.07.2007., nedjelja 

 
Bok svima!

Baš sam naletio na jednu nevjerojatnu snimku NLO-a – za one koji u komentarima samo znaju napisati "daj malo više o NLO-ima". :-)

Kad smo kod komentara, skužio sam da ih se dosta skupilo. Pa, evo, idem prosurfat kroz njih, da vidim znam li koji odgovor. A poslije NLO!

Primijetio sam da vlada velik interes za 2012. godinu (recimo, to zanima KORALJKICU), ali slabo o tome znam, osim da ima neke veze s majanskim kalendarom. I da su me u zadnje vrijeme Maje počele salijetati sa svih strana. Mogu vas samo uputiti na dvije knjige. Jedna se zove Proročanstvo Maja, a napisali su je - ček' da bacim pogled na policu – Adrian Gilbert i Maurice Cotterell. Izdao ju je Teledisk, ali ne znam je l' je još ima, ja sam je kupio prije pet-šest godina, a sad se više niti ne sjećam kaj u njoj sve piše.

Druga knjiga koja možda može poslužiti jest "Kozmička uloga Maja" od Semira Osmanagića, nju si možete i besplatno skinuti sa stranica Alternativne historije – ako još postoje.

Pa evo, sad sam cjelokupno svoje znanje o toj temi podijelio.


PUSTINJSKI GAVUNI se interesira za karmu, i pita je l bila do sad kakva emisija o karmi. Odgovor je: ne. Ali uopće ti nije loša ideja. Doduše, o karmi je bilo nešto riječi u emisiji koja se bavila reinkarnacijom. Treba imati na umu da se karmu uglavnom pogrešno interpretira u popularnim medijima, kao neku vrst kazne ili plaćanja duga za određene postupke. Naravno, nije riječ o tome.


AURORA je ushićeno napisala komentar koji ne zahtijeva nikakav komentar. On je komentar sam sebi. Zato ću samo nalijepiti neke izabrane dijelove:
"Upravo čitam i Polje i sva sam puna ushićenja: mnogobrojna moja opažanja otkako pamtim za sebe - sada su konačno dobila svoje objašnjenje. I to znanstveno! Naime, razne pojave na rubu znanosti (prekognicija, telepatija, isjeljenje, makrobiotika, kontakt sa mrtvima, snovi... i još mnogi) oduvijek su plijenile moju pažnju, ali sam se osjećala lagano luda i rijetko sam o njima razgovarala, jer sam se bojala da će i drugi o meni misliti isto. Sada konačno imam znanstvene argumente za sve to čega sam oduvijek svjesna! Osim toga, iako nisam još do kraja artikulirala razmišljanje - čini mi se da je sve zapravo vrlo blisko i sa religijom: Barem po mom, možda i heretičkom doživljaju religije i Boga kao jedne sveopće energije dobra (čitaj ljubavi). Kada iz religije izbacimo svu nadgradnju stvorenu od strane klera koji učvršćuje svoj položaj i značaj (čitaj: moć), ostaje nam upravo pozivanje na tu pozitivnu vibraciju i osvještavanje želje za dobrim, što bi trebalo dovesti do izazivanja istog stanja i kod ostalih ljudi i svega oko nas. Ako sam dobro razumjela Polje! Željala bih da Krešo, ali i svi čitaltelji koji nešto znaju o tome, daju svoj komentar na Vede. Naime, neki dan mi je prijatelj prepričavao što je čitao u Bhagavad Giti. Meni se činilo da je to ono što piše u Polju. Navodno da je u toj knjizi zapravo opisano i objašnjeno sve što nas koji posjećujemo ovaj blog zanima - samo treba znati čitati na pravi način."

Tako sam to i ja shvatio, a u tome mi je najviše pomoglo nenadmašno remek-djelo "Autobiografija jednog jogija" od Yoganande. Ta je knjiga dobar dokaz za tezu jednog mog prijatelja, izdavača knjiga, kako postoje žive i mrtve knjige. Nemojte me tražiti da vam tu podjelu detaljno definiram – neka sva sam za sebe otkrije koje su mrtve, a koje žive. Al' jedno je sigurno – ako ta podjela točna, tada je "Autobiografija jednog jogija" jedna od najživljih knjiga ikada napisanih.

Evo ponešto i od SVEMIRSKE PLESAČICE. Naravno, slažem se s njom da "znanje" ne predstavlja gomile više ili manje povezanih informacija o raznim temama za koje čovjek onda postane veći ili manji stručnjak. Prema nekim tradicionalnim mističnim učenjima, znanje - ono pravo znanje o bitnim stvarima - svatko od nas već ima u sebi. I zapravo ga ne uči, kad ga čuje samo prepoznaje ono što njegova duša ili unutrašnjost ili biće već zna. To je znanje s kojim se rađaš, tu nema greške. Al' lako ga je zaboravit' ili smetnut s uma. Vjerojatno su uz to znanje vezane sve one varijacije osviještanja i prosvijetljenja.
SVEMIRSKA PLESAČICA piše i ovo, što je također vrijedno spomena. Malo je zbrzala pisanje, ali smisao je tu: "Ljudi sinkronicitet doživljavaju vrlo često samo mu ne daju neko značenje bitno što bi trebao da zaslužuje i obično se javlja u valovima jačim intezitetom kad svjesnost biva lucidnija, ako ništa da bude koja informativna tematika, zbog radi zanimljivih informacija ljudi od iskustva. Puno spoznaje dolazi kroz sinkronicitet kad bi mu samo malo više otvorili unutrašnje kanale, a logiku uma zamjenili osluškivanjem iznutra."

SKEC je u pravu kad pita zašto izbjegavam 2012. jer da ima tona materijala. Jebiga, valjda će naletiti s vremenom neki kompetentni sugovornici (kad bolje razmislim, možda već i jesu), pa se emisija, kao i obično, složi sama od sebe. Svi prijedlozi za podteme unutar te emisije, kao i za priloge, prihvaćaju se!

IMHOTEPE, aj mi pliz pošalji na mejl knjigu Lost Science od Gerry Vassilatosa, može? Ili reci di se može skinut. Fala!

SSAX je pisao o logici i relativnosti logike. Na logici se temelji naše današnje poimanje svijeta, kojim smo, htjeli to ili ne, duboko prožeti. Ali SSAX i ja smo istomišljenici. Nekada davno sam stvarno mislio da je logika ključ, ali zapravo vođenje samo za logikom predstavlja jedan od najužih pogleda na svijet za koje danas znam. Logika toliko toga isključuje da skoro ništa ne ostane. Nestane baš ono najuzbudljivije i najvrijednije. Logiku se može primijeniti zaista na svašta (to je vrlo koristan alat – ali ipak samo alat, za određene poslove), ali ne može samo na jednu stvar, a to je naš život. A s obzirom da se sve svodi na život, slaba vajda od logike. Hej, pa i ovo je neka vrst logike, ne? :-)


IGNIS JEWELRY bi "ako smije, postavila jedno pitanje." Smiješ, sestro, što ne bi smjela! Njeno pitanje jest: "Na koje sve načine mogu "resetirati", odnosno izbrisati informacije pohranjene u vodi?
Imala sam više puta prigodu susresti se istraživanjima i/ili emisijama koje govore o tematici memorije vode, no ono sto meni nedostaje jesu spoznaje o tome na koje se sve načine voda može dovesti u neko početno stanje u kojem još nisu pohranjene nikakve informacije..."

Ponudila je i odgovore : "Postoji li neki duhovni način na koji bi se mogao postići taj učinak... Meditacija? Postavljanje namjere? Nešto treće? Dakle, da li je u vodu moguće obrisati/unijeti informacije upotrebom isključivo ljudske svijesti? Zanima me da li si možda upoznat s kakvim istraživanjima koja bi se bavila proučavanjem utjecaja svijesti i/ili duhovnog na memoriju vode? "

Njeno pitanje vodi nas u polje istraživanja koje se zadnjih godina ponekad naziva kvantnom biologijom. Riječ je o proučavanju međusobne spregnutosti živih i "neživih" sustava, utjecaja svijesti na materiju, kao i moći namjere. Za sve navedeno postoje deseci uspješno provedenih eksperimenata, od kojih su mnogi više ili manje detaljno opisani u nekim emisijama Na rubu znanosti, kao i u raznim brojevima časopisa VIZIONAR.

Evo jednog primjera za kojega sam saznao na ovogodišnjoj londonskoj konferenciji posvećenoj eksperimentu namjere. Riječ je radu dr. Rostoma Roya s Penn Statea, počasnog profesora na tom sveučilištu na kojem se nalazi jedan od najvećih laboratorija za znanost o materijalima na svijetu, koji je dobio i najviše nagrada na svijetu. On je istraživao različite vrste vode pomoću spektrografa. Ispitivao se spektar frekvencija koje su nastale u različitim uzorcima vode. U jednom slučaju, ispitivanju je bio podvrgnut majstor chi-gonga. On je s udaljenosti od sedam kilometara djelovao na vodu. Slao je određeni chi, prema njegovim riječima, ali o kakvoj je energiji riječi nije sasvim sigurno. No, odvijao se nekakav proces uslijed kojega je došlo do promjena u vodi. Posljedica je bila promjena spektrografske slike vode. Eksperiment je ponovljen s time što je čovjek tada bio udaljen sedam tisuća kilometara, i ponovno je došlo do promjene u spektrografskoj slici vode.

Sad sam se sjetio i drugog primjera, kojega sam saznao o dr. Konstantina Korotkova, kojega sam u Londonu snimao prošle godine.

Evo citata iz njegovog predavanja:

"Moramo dokazati glavne ideje, da naš um, namjere i svijest uistinu mogu utjecati na svijet i promijeniti ga. Proveli smo mnogo eksperimenata. Najradije u eksperimentima upotrebljavam vodu. Voda je vrlo osjetljiva na utjecaje i imamo posebne naprave kojima mjerimo rezultate. Ovo (na slici koju je prikazao, opaska K.M.) je poznati njemački iscjelitelj iz Grčke, Christos Drossinakis. Vrlo je uspješan. Zanimljiv je iz razloga što je zainteresiran za znanstvena istraživanja. Proveli smo mnoga istraživanja u različitim zemljama i s raznim znanstvenicima. Uistinu je uspješan, a o ovoj temi je izdao je i opsežnu knjigu u Njemačkoj. S Cristosom sam izveo eksperiment kada je on bio u Japanu. Bio je tamo nekoliko tjedana. Prije njegova odlaska dogovorili smo kako ćemo izvesti „slijepi“ eksperiment na daljinu. Svako smo jutro u naš laboratorij stavljali pet boca kupljenih u trgovini. Bile su zapečaćene. Označili smo ih s crvenom, zelenom, plavom i žutom etiketom. Dakle, pet boca označenih različitim bojama. Od jutra do podneva su stajale u laboratoriju. Dogovorili smo se da će u određene dane, nismo znali koje, Christos iz Japana utjecati na jednu bocu. Napisao je na koju bocu namjerava utjecati. Mi smo ih svakoga dana nakon podneva podvrgavali mjerenju. Pogledajte ovaj grafikon. Vidite li na koju je bocu utjecao? Vrlo jednostavno, na ovu. Uobičajeno očitavanje vode trebalo bi prikazati ravnu liniju, s manjim odstupanjima. Ovo je uistinu znakovito. Prikazana su odstupanja, standardna odstupanja."
Nadam se da će IGNIS biti zadovoljna!


Javili su se ni ANGEL&WOLF, ta dvojica su očito dobri kompići kad pišu timski. I evo njihove poruke, s kojom nema druge nego se složiti. Jedino što se riječ "znanstvenici" može zamijeniti s bilo kojom drugom; "nogometaši", "numizmatičari", pa i "mistici".
Evo te rečenice: "Kao znanstvenici obojica znamo da užitak nije postići cilj, nego raditi na tome. Nakon postignutog cilja, otvaraju se novi ciljevi. Trčeći za njima znači dostići frustraciju. Lijep pozdrav!"

Lijep pozdrav i vama!


VADIMASTOK kratko pita kaj ima novog s Ickeom. Pa ima nova knjiga, "Ljubav je jedina istina, sve ostalo je opsjena", izašla je prije nekoliko dana.

DREAM CATHER pita za moje knjige: za sad postoje dvije; zbirka SF-priča "Zvjezdani riffovi" i znanstveno-popularna knjiga "Telepatija i telekineza". U pripremi za tisak je i knjiga "Svjetla na nebu – kronologija istraživanja NLO-a".
ADAM je dobro shvatio da je Čudno2 bila zadnja emisija u ovoj sezoni, ali cijelo ljeto će ići reprize, pa je to možda neka utjeha.


A sad – na pravi posao! Na NLO.

TAJANSTVENI TALIJANSKI NLO





Ova snimka kruži već neko vrijeme, a predstavila ju je istraživačica Paola Harris na 36. godišnjem simpoziju MUFONA u Denveru. Paola živi u Italiji, a dobila je četvrtu generaciju kopije od anonimnog izvora koji joj je rekao da je snimka snimljena u Avianu u Italiji, pokraj zračne baze Aviano. Zato Paola smatra da je prije riječ o nekom prototipu zemaljske letjelice nego i izvanzemaljskoj letjelici.

A mi – mi također možemo misliti što hoćemo. Opcije su samo tri: a) ili je riječ o prijevari b) ili je riječ o NLO-u c)ili je riječ o prototipu zemaljske letjelice

Zaokružite točan odgovor!

I do čitanja...
- 23:02 - Komentari (26) - Isprintaj - #