< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


 RSS | Komentari da/ne?





Vizionar

VIZIONAR - magazin na rubu znanosti.
Za one koje zanimaju pouzdane informacije o fenomenu NLO-a, free energyju i održivom razvoju. U svijetu čuda nema ih potrebe izmišljati. Stoga je VIZIONAR neprekidno u potrazi za znanstvenim potvrdama naizgled nepostojećih pojava, holističkim pogledom na svijet i tragovima davno zaboravljenih civilizacija.
Na svim kioscima (ili na broj 01/6683630)
Raniji brojevi

Linkovi

PITANJA - ODGOVORI

25.05.2007., petak 

 
Bok!

U zadnjih par tjedana skupio sam nešto komentara i pitanja koja zahtijevaju odgovor pa evo ih sad.

ART je pisao da je «na kraju jedne emisije ugledao snimku čovjeka koji lebdi, sjećam se da je imao neku narančastu odjecu i da je snimka bila starija... jako ga zanima više o tome, možda ime čovjeka da traži po netu.» Nažalost, nema pomoći, druže! To je snimka koju sam dobio od Plečka, a on ju je mrknuo 'ko zna gdje i kad. Mislim da ju je napravila neka njemačka televizija (valjda, zato jer preko snimke vrača koji lebdi ide njemački spiker), ali možda su i oni koristili tuđi materijal, vrag će ga znat'. Ali snimka je fenomenalna. Evo i za ostale opis - taj vrač u narančastom napravi krug od vatre, padne u trans i počne se takav, sav u transu, dizati u vis. Snimaju ga dvije kamere – sprijeda i sa strane. On ide malo gore, malo dolje, sve sasvim polako, i na kraju se skljoka na zemlju slomljen od umora. Čak sam njegovu sličicu vidio na omotu nekog od onih DVD-a Slobodne Dalmacije «Peta dimenzija», ali na žalost samo na omotu – na DVD-u nije bilo snimke, pa je propala i ta šansa da saznam kad je i gdje snimka napravljena.


DEATH OF A PLANET se također zanimala za sakaćenje stoke, a ima i zanimljivog prijatelja koji se zove Derrel Sims, a koji u ufologiji nije nepoznat. Ako imaš joj kakvih slika, šalji! Zanima je što se to uzima iz stoke. Ja ne znam. Hormone? DNK? Mogu samo nagađati, kao i svi. DEATH piše da su «otmice ljudi i usadnja implantanata skroz druga priča» i da je «to s ljudima mnogo brutalnije, životinje barem ubiju...». Ne mogu se složiti s time, imajući u vidu knjigu harvardskog psihijatra dr. Johna Macka «Abduction: Human Encounters with Aliens» (koja će izaći i kod nas za koji mjesec. Za razliku od drugih istraživača otmica (o tome sam detaljnije pisao u nekom od prvih postova, pa kom' se da....), njegovu pažnju privukli su transformativni procesi (uglavnom nabolje) koji se događaju ljudima koji su imali iskustvima otmica. Nisu uvijek ugodni. Osim toga, transformativni procesi se ne mogu događati mrtvima, ne? :-)


BORGMAN'S CUBE smatra da je «sakaćenje stoke najbesmisleniji dio UFO-logije. Tehnološki napredni za poluditi, vanzemaljci koriste krave...za što?«. Pa ako se krene od činjenice da još nismo u laboratoriju stvoriti život, i da kad god trebamo nešto živo moramo posegnut u prirodu, onda to i nije tako čudno, ne?
BORGMAN je dao još jedan prijedlog koji se nadovezuje na prethodno pitanje, a to je da su izvanzemljani «svladali tehnologiju uzgoja u kravljim maternicama za hibride».

Ne znam jesam li INSANITYJU odgovorio, ali fotku s NLO-om mi možeš poslati na mail.


IMHOTEP je «neki dan pogledao emisiju Na rubu znansti o slobodnoj energiji» pa bi još jednu i to s istim gostima. I ja bi isto još jednu, pa možda jednog dana i bude. Isti gosti mogu, ali problem je s prilozima. Ma smislit ćemo nešto.Ako znate bilo koga tko se kuži u tu temu svakako mi javite, deficitarna je tematika.


SSAX je pogodio k'o prstom u drek. U jednoj rečenici je sažeo bit jedne sasvim drugačije paradigme. Naime, povodom posta o putovanju svijesti kroz vrijeme, zapitao se «što ako ne putuje svijest kroz vrijeme već vrijeme putuje kroz svijest. Odnosno, možda su vrijeme i prostor tvorevine svijesti, pa može biti da bez svijesti ne bi bilo niti vremena, a niti prostora.» To je to, majstore, glavna teza teorije o holografskom svemiru. Do istog zaključka kao ti došao je i slavni fizičar David Bohm. A slijedi još jedna krucijalna, metafizička misao, zapravo čak pomalo teološka teza: «Što ako ne bi bilo svijesti u svemiru, da li bi uopće imalo smisla da išta postoji? I da li bi uopće išta postojalo, naime mišljenja sam da je svijest uzrok svemu.» Pa tak' si nekak' i ja mislim...

Inače, bio je cijeli niz komentara vezanih uz temu pozdrava s neba, sve jedan bolji od drugog, zahvaljujući kojima sam postao pasionirani čitatelj vlastitog bloga. Čak nisam htio staviti novi post, da vidim kakva će još priča kapnuti.

XY je otkrio/la moju tajnu: spominjanje Elvisa budi dodatnu kreativnost kod ovog autora. Nema druge, morat ću vam pustit' još par stvari, meni je Elvis, pogotovo od 1969 do 1973, toliko dobar da postovi bez njega više uopće nemaju smisla.

ANGEL&WOLF niš' ne vjeruju. I «kao znanstveni umovi ne mogu jednostavno vjerovati, uvijek traže dokaz.» Pa naravno! Štos i je u tome što takvih dokaza ima, samo se moraš malo pomučiti da ih nađeš. Onda stvar postaje uzbudljiva. Oni još pišu : «Sugestije da svijest postoji i onda kad nema biološkog temelja je stvar osobne vjere». Kaj god, kakve osobne vjere! Pitajte kardiologa dr. Pima van Lommela, i druge. Ipak, sviđa mi se što nisu isključivi (kao ja :-) pa pišu da «ne možemo isključiti takvu činjenicu, ali zasada je svijest povezana s mozgom.» Svijest je svakako povezana s mozgom, tu nema sumnje. Pitanje glasi – može li se povući znak jednakosti između mozga i svijesti? Ima u njihovom komentaru i jedna meni nevjerojatna teza: «Materijalizam svijesti je isto tako jednostavan kao i CD (zvuk pjesme).» S time se nikako ne bi složile stotine znanstvenika koji su korak po korak u proteklih stotinu godinu postavljali i rušili vlastite teorije. Sve piše u enciklopedijama. Osim osgovora na pitanje što je to svijest i gdje se nalazi. A psihokinetički fenomeni, remote viewing, istraživanja kolektivne svijesti...toga ima tone i izvan mainstreama. Pa nadalje: «Kad je mozak mrtav, svijest je izgubljena.» Na to ne bih uložio sto kuna. Nažalost, ionako neću biti ovdje da pokupim oklade kad dođe taj trenutak.:-) Ima još: »Dobro je ići preko ruba znanosti, ali znanstvenim metodama.» Pa naravno, samo takva imamo na umu, inače nije zabavno, ne? :-). Onda pišu: «Ekstra senzorna percepcija dokazano postoji, ali ne postoji ni objašnjenje. No, za što postoji objašnjenje? Vrijeme, prostor, život, smrt? Vrtimo se oko toga cijeli život, a da i ne znamo o čemu se radi. Lijep pozdrav, kolega! :) « Na ovaj lijepi pozdrav mogu dodati samo – zašto bismo uopće trebali moći sve objasniti? Kome to treba? Neke stvari rade i kad su neobjašnjive. Evo jednog primjera – svakoga se dana vozim autom, a uopće mi nije jasno kaj se zbiva u motoru i kak' to da on sam ide. I baš me briga!

SVEMIRSKI PLESAČI me potaknuo da vam otkrijem neke od svojih najbolje čuvanih profesionalnih tajni. U pravu je da je ovaj blog dosta nalik rubrici «vjerovali ili ne» - a ta Ripleyeva rubrika skupljala je čudne, ali postojeće stvari :-)- ali nije u pravu kad kaže da sam «samo voditelj, nepristran i postavljam se ispitivački kak i spada.». Hvala na komplimentu, ali - samo se pravim. Imajte u vidu da sam izaberem temu, pa sam izaberem sugovornike, pa sam izaberem kaj će bit u prilozima – i kad sam sve to napravio, pravim se da sam kritičan. :-) Taj mali trik mi je baš zabavan. PLESAČI je napomenuo da se «ovdje ponašam skoro isto, sad je li to profesionalni stavak za uvod u emisiju, to ne zna.« E, baš si mi sad dao misliti. Ima još! PLESAČI veli da «od blogera očekujem njihova iskustva, a ja ostajem uvijek neutralan izvan svega.» Kaj god! Pa podrazumijeva se da sam daleko od neutralnosti, osim kad zaista ne znam dovoljno o temi ili se čini lažnom pričom, mada zabavnom. ( A tu smo i da se zabavljamo, ne?). I zanima ga kakav je moj stav prema svemu tome što svrstavam na rub i preko ruba znanosti. Pa evo odgovora: svaki put kad sam pristupio nekoj temi kao fenomenu o kojem će biti emisija, naišao bih na takvu količinu materijala, podataka, istraživanja i ljudskih života potrošenih na nju, da sam je prestao gledati kao neobični fenomen, već kao stvarnu, čak i važnu, mada slabije poznatu ili teško uhvatljivu pojavu. I uvijek bih, fasciniran, dobio silnu želju da svi saznaju isto što sam ja saznao i tad bih najrađe da si međusobno možemo upiknut' cijev u mozak i posrkati sve informacije u jednoj minuti. Dakle, moj stav je, po nekim točkama: fenomen NLO-a je autentičan, mada nije sigurno radi li se o ozvanzemaljskim posjetiteljima ili možda o inteligencijama iz nekih drugih dimenzija; svijest utječe na materiju i čak možda može postojati izvan nje – ako je to uopće pravi izraz jer materija koju znamo je tek vibracija. Tako da se možda svijest tek pomakne na neku drugu vibraciju. Pretpotopne civilizacije su postojale – za to postoji određeni broj indicija, ali jedan od fascinantnijih dokaza predstavljen je u knjizi «Zemljovidi drevnih kraljeva mora», koja je jedina knjiga koju sam u životu preveo (bilo je to prije dvije godine), i za koji mjesec vjerojatno će biti i objavljena. Duhovi? O njima najslabije znam, ali dovoljno da bih im također dao pravo postojanja. Namjera radi, iscjeljivanja na daljinu rade, levitacije su moguće, vudu je opasan, sinkornicitet šljaka...Kaj još? Ne mogu se sjetiti sad. Ali očito jest – od objektivnog i nepristranog tipa iz komentara SVEMIRSKOG PLESAČA nije ostalo ništa.


BENZEDRINEA muči gorak osjećaj praznine, tj. da nečega više nikad neće biti, a to proživljava ovih dana jer ovaj tjedan će završiti srednju školu i stalno razmišlja o tome «kako više nikad neću ovo,ono u vezi škole». Stari, fakat te kužim. Tak' je isto i meni bilo. I to ne jednom. Čista koma. Čovjeka uhvati nekakva mješavina straha i nostalgije i to je baš glup i neugodan osjećaj. Zapravo, toga sam se riješio tek prije nekoliko godina, i to onda kad sam prestao bilo što planirati jer sam već mogao pogledati unatrag i uočiti da mi se nijedan plan nikad nije ostvario, ili se bar nije ostvario na način na koji sam ja mislio da će se ostvariti. Ali zato su stvari imale svoju logiku i sve je bilo prepuno iznenađenja i neočekivanih obrata kojih se sam nikad ne bih sjetio. Al' znaš kaj ću ti reć'? Nijednom, ali baš nijednom, stvari se nisu promijenile na gore, uvijek samo na bolje. Uostalom, sigurno sam da niti ti sam ne bi opet prolazio kroz svu tlaku srednje škole. Za početak, čovječe, znaš kak' je genijalno kad ne moraš ić' u školu? Ne može bit' bolje, budeš vidio. Moraš dalje, odradit svoju vlastiti evoluciju. Kao što je rekao psihijatar John Mack – gdje piše da su transformativni procesi bezbolni? To je u biti sreća, prilika za rast i zajebanciju, a ne za bed. Al' naravno, to je puno vidljivije kad se gleda unatrag nego u tom trenutku. Don't worry, bit će ti super!

A i svima vama.

Čitamo se i bok do slijedeće prilike!


- 07:22 - Komentari (39) - Isprintaj - #