< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


 RSS | Komentari da/ne?





Vizionar

VIZIONAR - magazin na rubu znanosti.
Za one koje zanimaju pouzdane informacije o fenomenu NLO-a, free energyju i održivom razvoju. U svijetu čuda nema ih potrebe izmišljati. Stoga je VIZIONAR neprekidno u potrazi za znanstvenim potvrdama naizgled nepostojećih pojava, holističkim pogledom na svijet i tragovima davno zaboravljenih civilizacija.
Na svim kioscima (ili na broj 01/6683630)
Raniji brojevi

Linkovi

MOMCI IZ BRAZILA I NLO

18.05.2007., petak 

 

NLO-e se viđa posvuda po našem planetu. No, čini se da nekako posebno vole Južnu Ameriku. Otuda stiže i slijedeća priča. Meni je bila zanimljiva, možda bude i vama!

Brazilski general koji se zainteresirao za NLO-e zbog filma američkog ratnog zrakoplovstva proveo je zadnjih trideset i šest godina života javno tvrdeći da NLO-i postoje zato što ih je vidio preko šezdeset, od kojih neke izbliza. «Ja ne VJERUJEM da su NLO-i stvarni. Ja ZNAM da jesu.», rekao je Alfredo Moacyr Uchoa, bivši zamjenik direktora brazilske Vojne akademije, brazilskog ekvivalenta West Pointa. «Vidio sam NLO-e i bio sam u kontaktu s njima. Kad ih milijuni ljudi viđaju, a svjetske vlade i znanstvenici kažu 'Ne, vi ih ne vidite', to je loše, vrlo loše.... Znanstvenici najradije ne bi razmišljali o NLO-ima, zato što bi to bila prava revolucija za njihovu znanost. To ugrožava strukturu znanosti. To je razlog zašto ih znanstvenici ne žele proučavati, pa čak ni priznati. Ali dugoročno će to učiniti.»

Tijekom intervjua koji je dao novinaru Bobu Prattu u svom domu u Braziliji rekao je da se živo sjeća kako se prvi put zainteresirao za NLO-e. U to vrijeme bile su mu pedeset i četiri godine. «1960-te, dok sam bio student na našoj Visokoj ratnoj školi, svi studenti pozvani su u Američku ambasadu da pogledaju film koji je snimilo američko ratno zrakoplovstvo. Na filmu smo vidjeli velik događaj - puno objekata iznad Washingtona 1950-ih - koji je bio zabilježen radarom. Vidio sam to i bio sam nadahnut, zainteresiralo me. Američko vojno zrakoplovstvo ne bi poslalo taj dokument da nije bio istinit. Zato sam bio impresioniran i odlučio proučiti to pitanje ako mi se ikada ukaže prilika.»

General Uchoa otišao je u mirovinu nakon više od četrdeset godina provedenih u vojsci. Zadnjih dvadeset i pet godina svoje karijere bio je profesor strojarske mehanike na Akademiji. Također je bio predstojnik Katedre za matematiku, a dvanaest godina bio je zamjenik direktora Akademije koja je smještena u blizini Ria de Janeira. Glasnogovornik Vojnog zrakoplovstva u Pentagonu priznao je da je rojno zrakoplovstvo snimilo film na temelju projekta Plava knjiga koji se bavio istraživanjem NLO-a nakon slavne «invazije» NLO-a nad Washingtonom D.C. 1950. Međutim, ni on ni bilo tko drugi iz Američkog veleposlanstva u Brazilu nije se sjećao da je film bio prikazan u Brazilu.

PRVA VIĐENJA 1968. GODINE

Za generala Uchou prilika da osobno prouči NLO-e pojavila se 1968. nakon što se preselio u Braziliju, glavni grad države:
«Kada sam stigao ovamo, moj sin, koji je vojni časnik, znao je da su se na farmi u blizini mjesta Alexania dogodile određene stvari. On na tom mjestu nikada nije vidio ništa, ali je znao da su drugi vidjeli. Upoznali su me s vlasnikom farme. Organizirali smo grupu i započeli s našim istraživanjima na tom području u ožujku 1968.

Alexania je daleko odavde, oko sto i dvadeset kilometara zapadno od Brazilije. Tako je to bilo dugo putovanje od dvjesto i četrdeset kilometara vožnje noću, tamo i natrag dva ili tri puta tjedno. Bilo nas je osam, uključujući mene i vlasnika farme. Imali smo tri pripadnika vojske - uključujući i mog sina koji je tada bio poručnik, a sada je bojnik - njegovog prijatelja, bojnika vojnog zrakoplovstva, profesora fizike, profesora prava i druge iz različitih struka.

Prvi kontakt dogodio se 22. srpnja 1968. Bio je izvanredan. Bilo nas je osam prijatelja, i jasno smo vidjeli objekt ispred nas koji je isijavao intenzivnu plavkasto-bjelkastu svjetlost. Zatim je objekt brzo nestao i smjesta se pojavio desno od nas na višoj točki u planinama. Kad smo se počeli koncentrirati na novi položaj, nestao je i vratio se na prvi položaj. Kasnije se objekt podigao prema nebu do visine od možda dvjesto metara i odande je osvijetlio cijelo područje na kojem smo bili. Od tog dana nadalje sljedećih deset mjeseci, svake noći kad smo tamo odlazili imali smo prilike vidjeti izvanredne fenomene. Vidjeli smo ga barem šezdeset, možda i stotinu puta. Napisao sam knjigu o tome.»

U knjizi, koja se zove «Parapsychology and Flying Saucers, The Alexania case» («Parapsihologija i leteći tanjuri, slučaj Alexania»), general Uchoa detaljno je opisao najspektakularnija viđenja. U svakom od opisanih slučajeva identificirao je sve osobe koje su bile prisutne s njim prilikom svakog viđenja. Među njima su bili pripadnici vojske i profesionalni poslovni ljudi. Jedan od njih bio je dr. Oswaldo Franca, profesor prava sa Sveučilišnog centra u Braziliji. «Sve što je napisao istina je.», rekao je Bobu Prattu dr. Franca. «General Uchoa, ja i ostali odlazili smo tamo više puta tjedno i bili smo u prilici vidjeti mnoge svjetleće pojave. Mogu potvrditi istinitost ovog fenomena. Mnogo puta sam ga vidio vlastitim očima.»

RAZMJENA SIGNALA S NLO-ima

General Uchoa umro je 5. ožujka 1996, šest tjedana prije svog devedesetog rođendana. Kad ga je Pratt intervjuirao 17. veljače 1979. rekao je da nikada ne bi bio pisao o onome što su on i ostali vidjeli kod Alexanie da je bio sam. Knjiga detaljno opisuje neke od bliskih susreta. «Vidio sam kako je jedan moj prijatelj došao na oko metar od bića iz tog objekta, a mi ostali promatrali smo s udaljenosti od otprilike 140 metara pomoću dalekozora. Nešto kasnije, osobno sam došao na deset do petnaest metara od objekta.»

General Uchoa rekao je da je htio prići bliže i ući u letjelicu, ali ga posada nije pustila. «Bio sam vrlo blizu. Siguran sam da me nisu pozvali da uđem i nisu napuštali objekt. Nisu otvorili vrata. Razgovarali su s nama pomoću svjetlosnih signala. Zatražio sam od njih da mi dopuste da uđem u NLO, ali nisu pristali. Na primjer, dali su mi tri signala koji su govorili da smijem prići bliže. Ali kad bih im poslao signal, dali bi mi dva do tri puta više signala nego što sam tražio. Primjerice, pomislio bih: 'Ako smijem prići, molim vas dajte mi tri signala i doći ću bliže i ući unutra', ali dali bi mi pet signala ili deset signala, ili nešto drugačije od onoga što sam tražio. Dakle, nisu me pristali pustiti unutra.»

Viđenja su bila česta tijekom deset mjeseci, ali nakon toga su polako prestala, rekao je Uchoa: «1973. godine sam počeo doživljavati drugu vrstu iskustava, telepatska iskustva, telepatski način stupanja u kontakt s njima. Postao sam sposoban razumjeti ih na telepatski način. Njihove misli dolazile su mi među mojim mislima.»

General Uchoa rekao je da je od tih bića naučio da postoji mnogo grupa koje posjećuju Zemlju, većinom iz drugih zvjezdanih sustava, ali su neke iz našeg Sunčevog sustava. Većina njih, ali ne i svi, ne želi nam nikakvo zlo, rekao je. «Postoji mnogo različitih vrsta, mnogo grupa različitog podrijetla s različitim interesima. Taj narod s kojim smo bili u kontaktu na visokoj je duhovnoj razini i vrlo su dobronamjerni. Oni nam ne žele nikakvo zlo. Ali druge nije briga za nas, druge posjetitelje iz otvorenog svemira. Ravnodušni su prema nama. Nije ih briga za nas. Žele proučavati naš planet, naše životne uvjete, naše životinje, naše biljke i tako dalje, ne obraćajući pažnju na nas kao odgovorne ljude. Zato ponekad mogu biti agresivni.»

General Uchoa, koji je kasnije objavio još nekoliko knjiga o NLO-ima, rekao je da je moguće da na svijetu ima mnogo ljudi koji imaju ili su imali kontakte s bićima iz svemira. «Prije ili kasnije svi na svijetu imat će čvrste dokaze da su NLO-i stvarni i da dolaze iz svemira. Oni mi kažu da pripremaju otvoreniji kontakt i traže od nas da budemo strpljivi, da pričekamo još malo.»

Što ljudi na Zemlji mogu učiniti?

«Ništa drugo nego čekati.», odgovorio je.

Pa i čekamo, ne?

Čitamo se!



- 01:02 - Komentari (16) - Isprintaj - #