siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


 RSS | Komentari da/ne?





Vizionar

VIZIONAR - magazin na rubu znanosti.
Za one koje zanimaju pouzdane informacije o fenomenu NLO-a, free energyju i održivom razvoju. U svijetu čuda nema ih potrebe izmišljati. Stoga je VIZIONAR neprekidno u potrazi za znanstvenim potvrdama naizgled nepostojećih pojava, holističkim pogledom na svijet i tragovima davno zaboravljenih civilizacija.
Na svim kioscima (ili na broj 01/6683630)
Raniji brojevi

Linkovi

TAJNA MONSTRUMA

20.01.2007., subota 

 
Bok svima!

Pa eto, petak je prošao, žiri je zasjeo i evo rezultata na mini-nagradnu igru.
Bilo je kraćih i duljih tumačenja onog čudovišta iz tegle od prije par postova. Najduže objašnjenje stiglo je na mejl u vidu priče od nekoliko stranica. Meni osobno najzanimljivijima su se činila dva odgovora koja prilažem. U tom mom mini finalu našli su se HAL (koje je odgovor poslao na mejl, uz još niz zanimljivih stvari i pozdrav dobrodošlice, na čemu mu hvala) i GARGANTUA, i konačno sam se odlučio za HAL-a, koji si je fakat dao truda.
HAL, aj pliz pošalji mi svoju adresu na mejl da ti pošaljem knjige.

A eto i finalista, tj. odgovora na pitanje tajne Monstruma iz tegle!



HAL:
...vezano uzo ono simpatično čudovište u teglici od krastavaca. Malo sam o tome razmišljao i odsurfao po netu ne bih li našao bilo kakvu potvrdu svojoj teoriji.

Našao sam sljedeće: tibiofibula je jedinstvena kost 'potkoljenice' ili 'nadlaktice' koja je poznata u živom svijetu, na primjer kod žabe ili divljeg zeca a i još nekih životinja. Kod nekih je srasla izi tibie i fibule i postala normalna, prirodna. Vjerojatno je to ušlo u genetski kod dotične životinje. Onda sam malo gledao oko gena pa sam našao da i zec (divlji) ima isti broj kromosoma kao i čovjek (iako nisam siguran znači li to što). Onda sam dalje našao da postoji gen koji regulira veličinu mozga. Zaboravio sam kako se zove. Na tom čudovištu mi je previše toga poznatoga. Ne izgleda mi kao nekakav nakaradni, nesimetrični i izvitopereni nusprodukt neuspjele oplodnje. Izgleda kao jedinstveno biće i više kao plod smišljenog eksperimenta nego slučajnost (iako doduše nije baš savršen).

Dakle, meni onako odoka ovo izgleda kao proizvod miješanja gena a ne mutacija. Mislim da se mutacija ne bi odvila na tako širokom spektru kao što su različite kosti, različit oblik glave pa još napunjem mozgom, tipičan položaj ruku, specifičan oblik očiju usta i nosa, raspored spolnih organa (navodno čudovište ima testise iznutra) itd. Zašto mutacija na desetak gena istovremeno? Čovjek bi očekivao samo na jednom ili dva. Ali u genetiku se kužim koliko i salata u mahanje krilima.

Znam da je malo vjerojatno, ali kao da su se ovdje ispreplele dvije potpuno DNK spirale iz različitih izvora tako da to biće ima neke karakteristike koje izgledaju poznate. Kao prvo definitivno ljudska konstrukcija u smislu glave, tijela, ruku i nogu (što možrmo pripisati majci) uz neke modifikacije. Položaj ruku na slici je možda samo privremen ali što ih više gledam to mi izgleda prirodniji za recimo klokana, T-rexa ili prerijskog psa. Specifične jednostruke kosti su također poznata stvar. Nisam pronašao je li to posebno pakirano srce također otprije poznato. Kao da se radi u puzzlama od nekoliko različitih bića.

Posumnjao sam u tu nevjerojatnu stvar oplodnje ženske jajne stanice stranim nehumanim sjemenom. Naravno, oplodnja nije savršeno uspjela, ali kao da je bilo blizu. Ako je žena rodila troje savršene i zdrave djece tim bolje. Kad bi netko htio napraviti eksperiment sigurno bi odabrao ženu koja rađa najbolje, koja je najbolji materijal tj. podlogu. Bojim se da o njoj znamo premalo detalja.... i kako je došlo do tog začeća.

I na kraju, moje misteriozno rješenje nažalost je postalo je jedno veliko razočaranje kad sam pronašao pojam "Robertov sindrom" koji slovi kao već poznata pojava genetske deformacije pri čemu je ovaj 'alien' prvi slučaj koji spada u taj koš.


GARGANTUA:
Pa to je sasvim jasno! Dr. Gottlieb Friderici je očito zaboravio spomenuti u svom izvješću da je nesretna domaćica Johanna bila 9 mjeseci ranije na izletu u Africi, gdje je otišla proučavati kulturu Tuarega i otkriti još neotkriveni kamen iz Rosete. No tijekom jednog izleta, otela ju je skupina vrlo ljutitih i djelomično rezigniranih baobaba. Ta skupina baobaba se domogla, uz pomoć nepoznatih sila, filma "Čudovište iz močvare" s početka devedestih godina 20. stoljeća. U filmu ih se najviše dojmio trenutak u kojem Čudovište daje vrlo ukusne bobice Jako Lijepoj Ženi, te se njoj mijenja percepcije i odjednom joj Čudovište izgleda kao križanac Brada Pitta i Đorđa Balaševića. I onda su oni radili ono što rade samo veliki...
Zbog toga su baobabi dali Johanni isto takve sjemenke te napravili redaljku. Eto, tako je nastalo to nesretno stvorenje koje se već 272 godine lagano namače u formaldehidu i baš mu je super. Postoji mogućnost da moja teorija nije potpuno ispravna i znanstveno korektna, al to nije uopće bitno :)

- 21:41 - Komentari (28) - Isprintaj - #