ponedjeljak, 08.10.2007.

days on end, on the mend


trebala bih učiti, ali me uhvatilo postovno raspoloženje.
moja odluka o zanemarivanju udžbenika iz biologije je sasvim opravdana. naime, nepisanje posta loše se odražava na karmu. jednostavno znam da će se nešto loše dogoditi ako s vama ne podijelim činjenicu da ovih dana imam nekih problema sa prstima. ozbiljno.
oni na stopalima me bole, a ne znam zašto.
oni na rukama me bole zbog toga što mi je koža toliko suha da puca. i onda boli. ali mene kreme za ruke toliko živciraju da radije trpim. s kremom na rukama si polu-invalid. ne možeš pisati jer zamrljaš čitav papir, ne možeš tipkati jer ti se tipkovica kasnije lijepi, ne možeš peglati jer zamažeš svu odjeću, ne možeš jesti, ne možeš čistiti, ne možeš živjeti.
okej, možda ova krema nije loša, ali dajte mi dvjesto kuna i nabrojat ću vam pedeset stvari na koje ću ih radije potrošiti nego na nju.
shvatili ste.
patim.

°°_°°_°°

sviđa mi se produženi vikend. jako.
moja ekipica bančila je po brđanskim fešticama.
istina je da sam u dva dana ukupno spavala oko sedam sati, popila puno previše cedevite i još koječega te da izgledam katastrofalno.
ali ipak mi je sve nekako super.
možda zbog nekoliko sati skakanja i pjevanja pjesmuljaka koje sam zadnji put pjevala u sedmom osnovne.
možda zbog sto pedeset novih fotografija, od kojih je barem trideset potpuni promašaj.
možda zbog rasprave koja se održala nakon poprilične količine popijene amaro-kole (o tome kako u budućnosti velika slova neće biti u upotrebi).
ili su za sve krivi kesteni o kojima sam pričala čitav dan, a koji uopće nisu bili dobri kada sam ih konačno kupila.
ali ipak. zahvaljujući nekim ljudima, bilo ih je strašno zabavno jesti.

°°_°°_°°

želim prefarbati sobu. hoću tamnožute zidove i smeđi strop.
mama mi kaže da sam poludjela.
nema veze.
od sada, više ne štedim za knjige i cd-e, nego za super krečka.

* 13:22 * Komentari (50) * Isprintaj * Permalink

<< Arhiva >>

0