nedjelja, 23.09.2007.

nedamise


Možda si derište.
Možda si razmažen.
Sve je u redu dok nisi oboje.


Ja sam oboje.

Trebala bih čitati Dostojevskog.
Čitam Jesenjina.
[i sakrivam novi Elle na dnu treće ladice moga radnoga stola.]

Trebala sam naučiti povijest. Samo deset stranica.
Naučila sam sedam. Jer se ne mogu koncentrirati na dulje od pola sata.
[Jadno.]

Trebala bih prebrisati pod u sobi, ukloniti šestmilimetarski sloj prašine s televizora i zaliti biljke.
Umjesto toga, tipkam post.

Trebala bih sada staviti knjige u torbu.
Jasno da ću sutra ujutro kao manijak trčati po sobi, napraviti nered i zaboraviti udžbenik iz psihologije.
[Nered neću počistiti.]

Imam neutaživ glazbeni apetit. Sve mi se sviđa. Sve želim slušati.
Pri tom zaboravljam na račun za internet.

U sobi mi je hladno jer sam prelijena da zatvorim prozor.

Dajte mi sto kuna i neću ih potrošiti na bon, nego na kave.
I onda ću vas žicati za poziv.

Zvat ću vas na kavu.
I onda kasniti na dogovor.

Mogu nabrajati do sutra.
Mogu obrisati ovaj post.
I uštedjeti vam tih pet minuta.
Ali neću.
Jer sam sebična.

Idem se istuširati i obući u nešto mekano.
Onda se uvući među plahte i pokriti dekom.
Zažmiriti.


You said you had your foot in the door.
You buy and then you sell; you buy some more.
Make a plan to love me sometime soon.

* 23:15 * Komentari (29) * Isprintaj * Permalink

<< Arhiva >>

0