petak, 24.08.2007.

Ou, jes. :)


Loše stvari koje su mi se dogodile u zadnja tri dana:

- ogromna stonoga zbog koje nisam spavala čitavu noć.
- izgubila sam okladu. :(

Danas sam se probudila u sedam. To što sam po običaju otišla spavati u pet nije bitno. Probudila sam se u sedam.

Izmigoljila sam se iz plahti negdje oko sedam i pol, doteturala do kuhinje, stavila vodu da se grije. Promatrala se u ogledalu dok sam prala zube i zaključila da ne izgledam kao osoba iza koje su dva mjeseca ugodnog nerada. Naprotiv.
Kako bih pripomogla katastrofalnom stanju, svezala sam kosu u rep i zaključila kako se nema smisla zamarati s lećama kada ne možeš ni otvoriti oči pa sam zgrabila naočale.
Okrenula sam tatinu majicu, meni haljinu, u kojoj spavam, na pravu stranu pa je postala dobra i za dan.
°°Etiketa grebe, ako uzmem škare, moguće je da napravim rupu. Vrlo vjerojatno, uzevši u obzir moju spretnost. Zato majicu samo okrenem naopako i odem spavati. Jebiga. °°

Voda je ključala dobrih pet minuta kada mi je do mozga došlo zašto je uopće na štednjaku. Skuhala sam kavu jačine konja ubit, popila tri šalice i otišla u sobu.
Odjednom me uhvatila snažna želja za čišćenjem. Razmišljala sam o tome kolika je vjerojatnost da mi je netko nešto podvalio u kavu dok sam odlazila po Pronto i usisavač. Zaključila da je vjerojatnost mala.

Veći dio dana provela sam u odvajanju odjeće koja još na nešto liči od one koju više ne namjeravam nositi, brisanju prašine, ribanju podova. Svatko tko me zna, vjerojatno mi ne vjeruje. Baš me briga. Čistila sam. Lak na kotima mi se ogulio, bole me uši jer sam muziku pojačala koliko god sam mogla, ponovno sam uganula mali nožni prst na ladicu od kreveta (ne pitajte) ali soba blista.
Nabavila sam svijeće koje, za razliku od prethodnih, ne smrde na domestos.

Obično, kada dođem doma, bilo s kave, putovanja ili iz trgovine, izvadim račune iz džepova i bacim ih u ladicu na noćnom ormariću. To sam počela raditi negdje na početku prošle školske godine, u početku nesvjesno, ali kasnije mi je prešlo u naviku. Sada ih se skupilo toliko da sam ih danas prelistavala više od sat vremena.

¤ Ulaznica za Urbanov koncert.
[Kraj prosinca, bilo je hladno vani, a unutra tako toplo, atmosfera predivna, prigušeno svjetlo pomiješano s dimom.]
¤ Za Gibonnijev.
[Zbog kojeg sam pobjegla s geografije, doživjela nekoliko ultrasramotnih trenutaka. Ali je zato bilo super.]
¤ Hladno Pivo.
[Planeta na kraju. Možda čitaju misli.]


¤ Račun za majicu koju sam kupila u Zagrebu u zadnji čas, zbog koje smo se sramotile trčeći preko Trga bana Jelačića i skoro zaksnile na bus za Rijeku.
Prije toga smo se prežderale u Vinceku. :D
Ali sam je zato nosila cijelu zimu. (Hvala, M.:)

¤ Račun iz Garibaldija iz pradavnog doba prije otvorenja Passage-a. Hrpa nesica od vanilije.

¤ Autobusna karta iz kolovoza prošle godine, kada je Lola kupovala suknju pa smo se nakon višednevog buđenja u podne nadobudno odlučile za odlazak u grad u sedam. Ujutro.
Do devet i pol smo se razbuđivale u praznom Corsu. To nije bilo u planu.

¤ Karta iz kina Croatia. Bio je svibanj, a ipak, točno se sjećam da je toga dana kiša padala toliko jako da sam nosila čizme. Kasnila sam, po običaju, i onda u mraku tražila svoje mjesto u prvome redu dok je ostatak kina coktao i prevrtao očima koje su zlokobno svjetlucale u mraku. Zapravo to ne znam pouzdano, ali vjerujem da jesu.

Onda sam shvatila da zapravo puno dulje nagomilavam stvari.

¤ Fotografija iz petog razreda osnovne škole. Stajali smo točno na 45° sjeverne geografske širine i cerili se na način na koji se cere dvanaestogodišnjaci koji su prošvercali u bus prvu pivu u životu.
Svi su se toliko promijenili.
Popili puno piva od tad.

¤ Čep od Dajine bavarie. :D

¤ Autić iz kinder jaja.

¤ Pronašla sam i crvene mrežaste gaćice (Lolin božićni poklon) koje nisam vidjela od četvrtog siječnja (ove godine) pa sve do sad.

¤ Račun - 2 velika cappuccina iz Malog C. Veselo doba markiranja s Vale. *hug*

¤ Fotka s nekog pradavnog ljetovanja kada sam bila toliko preplanula da je bijela stolica na kojoj sam sjedila djelovala kao da je u vlasništvu one tete koja reklamira deterdžent.

¤ Ona odvratna fotka s krizme. XD

¤ Račun sa Zrća:
bambus, 15
bambus, 15
ledeni čaj, 15
ledeni čaj, 15
a jesmo partibrejkeri.


I sad mi se nekako ide u školu.
Sjedi mi se u četvrtoj klupi u sredini.
Šverca mi se nes na sat hrvatskog.
(a ona dobra teta na kiosku uvijek pokloni keksić.)
Nisam već dva mjeseca bila u fotokopirnici.
Jede mi se sendvič iz Bountyja.
Sjedi mi se na prozoru u knjižnici s kojeg puca pogled na češljaonicu. XD
(žao mi je zbog loše kvalitete, ruke su mi se tresle od smijeha.)

Image Hosted by ImageShack.us


Prepričavaju mi se subote.
Ide mi se na kavu petkom.
Kupuju mi se traperice. Hm. Valjda.

I žao mi je što ljeto završava, ali mi je drago zbog drugih stvari.
Valjda tako treba biti.

Sluša se:
Fakin
Vuglji Vuglji - Connect.
Baš ti hvala Edo.

* 00:33 * Komentari (52) * Isprintaj * Permalink

<< Arhiva >>

0