utorak, 24.04.2007.

Thora, novi post će stići when the cows come home.

Nisam čvrsto odlučila da više neću pisati. Stvarno. Probala sam u nedjelju. Nije da nemam inspiracije ili volje, čak sam nekako i prestala misliti na to koliko mi vremena oduzima pisanje posta. Jednostavno, sve što napišem čini mi se blje, a ako je meni blje onda ne želim drugima pokvariti dan.

Uglavnom, sada imam sedamnaest i ništa se spektakularno nije dogodilo.
Osim nekoliko takvih poklona. cerek

Ne učim. Pišem za svoj gušt, čitam, praznim iPod i nekako sam u svom svijetu.

Mogla bih vas zatrpati onime gdje sam bila i što sam radila u ovih desetak dana, ali neću.
Preskočit ćemo to i krenuti dalje.

Random mi je ljubazno udijelila štafetu. Ljubavne pjesme, i to njih pet.
Fajn.


1. Depeche Mode - Strangelove



Thats how my love goes.
Zbog tog stiha. Nekako je u njemu sve.

2. Coldplay - Yellow



Jer je divna i jer je jako malo ljudi voli zbog toga što, kažu, nema smisla. Dobro. Nema.
Ali je meni jedini čvrsti oslonac koji pobija moje uvjerenje da je romantika patetika. Ovdje nije.

3. Beyonce feat. Luther Vandross - The closer I get to you


Tako. Bez nekog posebnog razloga. Jer je nekako narančasta i ljetna. I podsjeća me na terasu jednog apartmana i vjetar koji puše i more i sunce i sol.

4. Red Hot Chili Peppers - Universally Speaking


Jer je u početku nisam voljela. Onda se dogodilo par stvari pa je volim.

5. Dido - Mary's In India



And I've seen something you probably never got the chance to see...


Dalje: zli,4piruete ,DsK, maggie,pomorka.



(i da, zašarenila sam namjerno, nisam seljanče, nego hoćem da vi izgubite vid. :D )




* 07:55 * Komentari (24) * Isprintaj * Permalink

<< Arhiva >>

0