subota, 30.12.2006.

URBAN&4 - Live At Stereo

Image Hosted by ImageShack.us
Part 1:

Pred otprilike mjesec dana na Korzu me, dok sam žurila na autobus, zaskočila neka mršava i razgovorljiva teta te mi je u ruku gurnula kartončić na kojemu se nalazio program rada Stereo dvorane (ili ti ga jedinog riječkog diska u ne-baš-klasičnom-smislu) za prosinac.

Svidio se mojim prijeteljicama, svidio se meni.

Elemental, TBF i za kraj-Urban.

Naravno da smo planirale otići na prva dva koncerta, ali planovi su (kao i znakovi STOP), vrlo gadne stvarčice.
Lomljive.


No, Urban se ne propušta.
Ipak je on naš Riječanin.
A možda je i za to odgovorna ona pametno smišljena najava: Sada nam trebate da svojim pjevanjem, urlanjem i vikom začinite LIVE snimku iz Sterea koja će biti objavljena u izdanju Croatia Recordsa. Budi dio snimke! Budi dio povijesti!
Pa, mislim, čovjek bi trebao imati čelični karakter da to propusti.


Zadnjeg dana nastave (OMG, pred više od tjedan dana - vrijeme leti, idu godine...), nadobudno smo otišle kupiti još ono malo preostalih karata koje su se prodavale po sasvim pristojnoj cijeni od 50 kuna.

Nadala sam se, unatoč tome što na unaprijed objavljenom popisu pjesama koje će izvesti nije bilo pjesmi 'Moja voda' i 'Gledaj i vidi' ', da će ih ipak odsvirati i odpjevati.
Primjećujete li sličnist između nadi i planova?
Hm.



Part 2:

Jučer:

- 21:00
Corso. Svi jedu, usput čavrljajući. -

Lekcija 1 - pronađi usputno rješenje :) :

Moooi: Joj, baš sam sretna što idemo na koncert.
I: Ma i ja, ali, jesi vidjela popis pjesama?
Moooi: :D Da.
I: Ja ih znam možda 5.
A: A ima ih četrnaest.
Moooi: Ja ih znam sedam. Dakle, imam prolaznu ocjenu.
I: I šta ćemo sad?
Moooi: Uživati u ritmu.
A: Zamisli da te snime, a ti samo otvarš usta, natucajući pokoju!
Moooi: Ma, stat ćemo negdje otraga.


Lekcija 2:

Kako opisati karakter osobe koju znaš već 10 godina:

- šetnja -

D: Ma, pogledaj ove kič majice, užas. Što nije bolje nešto jednostavno?
Moooi: Da, ti voliš jednostavne majice jer si jednostavna osoba.
D: Stvarno?
Moooi: Ne. :D

... 5 minuta kasnije...

D: Ma, pogledaj ove cure. Sve tri imaju iste jakne. Idu u moju školu, u isti razred! *raživcirano*
Moooi: I?
D: Pa to mi smeta.
Moooi: Zašto?
D: Ostavljaju dojam kao da samo takve jakne nešto vrijede.
Moooi: Ma ti si kompicirana.
D: :-D A pred pet minuta si mi rekla da sam jednostavna.
Moooi: Ti si kompleksna. :P


Lekcija 3:

Ne zaboravljaj kartu (osim ako nemaš superkul mamu kao K)

- prije koncerta-

Moooi: Evo, samo da izvadim kartu...
K: Shit! Karta!
Moooi: Ma ne laži...
K: Zove doma.
-- pauza za psovke--

... Mama ipak sretno dostavlja kartu...


Lekcija 4:

Osmjehom do kemijske!

-- kraj koncerta--

K:: Ja moram ić...
Moooi: Ali jakne su nam na istoj vješalici.
K: *opaki pogled* Baš tako.
Moooi: Ajde idemo.

-- probijanje kroz polupijanu gomilu--

Žena-iz-garderobe: Evo cure!
Moooi: Moju, molim vas, vratite, ja ostajem.
Žena-iz-garderobe: *zbunjeno* Oh! A onda čekaj da na papiriću prekrižim broj 2 i napišem jedan.
Ma kamo mi je kemijska?? *snimatelju s RTL-a (čini mi se)* Ej, imaš ti kemijsku?
Snimatelj: Da...?
Žena-iz-garderobe: Plizz, posudi.
Snimatelj: Tebi ne dam, ali ako treba mladoj dami...
Moooi:*upućuje mu najmolećiviji pogled kojeg može složiti*
Snimatelj: A evo...


Part 3:

Image Hosted by ImageShack.us

Koncert je stvarno bio fantastičan. Očekivano je počeo sa sat vremena zakašnjanja, dakle u ponoć.
Pozornica je također bila predivna, crvena, sa svijećama, a Urbanov stalak za mikrofon (možda postoji stručan naziv, ali ja ga ne znam) bio je omotan crvenim ružama. Divno.

U početku, Urban je izvodio pjesme, koje je, kako je i sam rekao, izvadio iz naftalena, a kasnije su slijedile i neke nove pjesme, koje je publika, čini mi se, bolje prihvatila.

U nekim pjesmama, njegovoj četvorki +Vavi pridružila se Maja Veljak, violinistica HNK «Ivan pl. Zajc» koja je odlično odradila svoj dio posla.

Vrhunac koncerta: Genijalna izvedba pjesme 'Mjesto za mene'.

* 16:39 * Komentari (10) * Isprintaj * Permalink

<< Arhiva >>

0