srijeda, 27.12.2006.

Trkeljam... opet.




Posljednji dani prosinca imaju čudnu tendenciju da postanu nekako crno-bijeli.
Pritom ne mislim na izmjenu dana i noći nego na život, jelte. :)




Neke stvari u životu su dobre, a neke loše što u ovom dijelu godine posebno dolazi do izražaja.


Volim kada imam priliku ustati se u jedan poslijepodne (jer su praznici, a ja sam šesnaestogodišnjakinja kojoj bi dangubljenje trebalo biti cilj i sredstvo).
Ne volim ustajanje u sedam sati ujutro (kako bih na vrijeme bila u knjižnici zbog nadasve blesavog zadatka koji se uobličio u seminar iz povijesti).



Odlazak u shopping tražeći savršenu novogodišnju majicu.
Vratiti se iz istog praznih ruku. :(


Hodati po cesti osjećajući toplinu sunca koje blješti.
Svom silom udariti u znak STOP (zbog toga što sunčev sjaj, ako niste znali, ograničava vidno polje).


Otići u VBZ kupiti friško pristiglu knjigu.
Otkriti da su se svi primjerci već prodali. :(


Pronaći savršene čizmice.
Spoznati činjenicu da je tata, zajedno sa svojom kreditnom karticom, baš danas otputovao u Zagreb.


Tražiti cipele.
Podli osmjeh prodavačice kada joj kažem da imam nogu broj 40. (Pa šta?? Oš' se tuć?)


Jesti kolače.
Činjenicu da oblačenje hlača ne teče više tako glatko.


Sretno izaći iz kuće slušajući mjuzu na i-podu (onu koja odzvanja u ušima).
Kada se glupi i-pod isprazni na pola puta (jer sam ja lijena da ga napunim).


Svoju kartu za koncert od Urbana.
Kada je manijakalno tražim pola dana kako bih naposlijetku shvatila da se nalazi na mojem noćnom ormariću.


Kada imam plan za doček nove godine.
Kada se on promijeni pet dana prije dočeka, na sreću mnogih i tugu meni vrlo drage osobe. :(


Posjećivati kafane (da, i uživati u boemskom ugođaju te ugodnom razgovoru).
Činjenicu da mi po izlasku kosa, odjeća i još (po)nešto smrde po cigaretama.


Jesti Mon Chéri zajedno s prijateljicom.
Glupe fotke koje nastaju kao posljedica brandyja u spomenutom slatkišu.


Činjenicu da sam na zimskim praznicima.
Nema snijega (to ne znači da ja volim snijeg te da na sam spomen pahuljice skvičim i trčim po poljima, hoću ga čisto radi ugođaja).


Koncerte.
Činjenicu da niti jedan strani izvođač ne nastupa u Hrvatskoj (samo mi probajte spomenuti Šakiru, Pink i još koju guzimlatilicu. Govorim o onima koji nešto vrijede, a ja stvarno nisam izbirljiva.).


Činjenicu da me skupovi riječi poput: /Ribafish-čovjek krnje jetre/ uvijek nasmiju i to što stvarno ima puno zanimljivih blogova koje pišu pametni, educirani i ljudi bez dlake na jeziku.
To što sam nezasitna zbog čega svako toliko provjeravam blogove s fresh liste, pa se razočaram i naživciram činjenicom da u Hrvatskoj svaka šestašica ima blog koji bliješti i sa kojeg dopire urlikanje nepoznate kvazipjevačice, dok istodobno srednjoškolke-metalke vode poluočajničke blogove na kojem pišu o dvjestošezdesetosmom pokušaju samoubojatva. (Nemam ništa protiv šestačica i metalaca, uzimam ih samo kao primjer.)


Sluša se:

You think you've got it
Ohh, you think you've got it
But got it just don't get it
Till' there's nothing at
AaaaaaaaAAAAAAAaaaaaaAAAAAAaaaaaallllll..


... i da, isprika svima zbog polu-uličnog jezika i stila.
Takav dan.


Apdejt:
(hm, počinjem stalno ovo raditi - moram na odvikavanje.)






Moje new boots. Ove donje crne.
Nikome se ne sviđaju.
Dobro, sviđaju se meni, a to je najbitnije, zar ne? :P
I noga mi nije kao peraja u njima.
A to je najbitnije, zar ne?
Ne?

Apdejt2:
(vodite me u kliniku)

Ali imaju dobre kritike na internetu:
Lisn:
(ubiti, read)
moji komentari

2006-11-20 11:14:07 Gola Missy (moj bože ovo zvuči tako jeftino. :P)
Reviewer: Anonymous from New York City eek
Overall: (5 star) Comfort: (5 star) Look: (5 star)
Shoe Size: Felt a half size smaller than marked
Shoe Width: Felt narrower than marked
Shoe Arch: Moderate arch support

Comfort and Fabulous (ha!) - Although felt tight (istinabog, jedva sam traperice ugurala unutra) at first, the shoe feels great after foot is in it a while. *izdah olakšanja* It becomes extremely comfortable. It is just fabulous ad incredibly stylish.party (O la la, ajm stajliš, o jes.) Has great grip support at the bottom also, /:-P/ so you don’t slip. (nema to veze s tim, honey) You can wear them casually or dress them up. Great Shoe! *jeeee* And my FAV!

Pa ako može neka iz NY-a mogu i ja! smokin
nj.

Apdejt 3:


Prevršila sam svaku mjeru.


Kako je malo meni dovoljno za sreću.




Vaša Moooi, dijete u srcu.
:-P

* 22:06 * Komentari (34) * Isprintaj * Permalink

<< Arhiva >>

0