nedjelja, 10.12.2006.

Eto, samo tako...

Vjerojatno me neće biti na blogu do četvrtka, što i nije dug vremenski period.
Vikend je bio lijep i kratak, kao što su uostalom i svi vikendi nakon škole popodne.
Učila sam.
Ipak je sada veliko polugodišnje finale.
A ja se umaram pred ciljem.




Uglavnom, dok se približavaju ovi sve sladunjaviji hladni dani, htjela bih vam preporučiti album Amy Winehouse, Back to Black.
Skinula sam ga s neta u petak i od tada ga stalno slušam. Premda traje samo 32 minute i 15 sekundi, ono što možete čuti na njenom albumu je dobro.
Zvuči nekako povijesno, a opet turbomoderno.
Mislila sam kako nema, oprostite mi na izrazu, bijele pjevačice koja svuči 'crnije' od Joss Stone, ali... Evo je.


Njena glazba je odraz njenog života, koji nije umotan u šareni božićni omot. On je surov, strastven i tako stvaran.

Kao i naši.





* 22:14 * Komentari (8) * Isprintaj * Permalink

<< Arhiva >>

0