petak, 01.12.2006.

Petkom...

Unaprijed se ispričavam zbog velike doze tinejdžerskog trkeljanja o površnim stvarima.
Danas sam hiperaktivna i to me čini sretnom. ;-P


Postoji jedna stvar koja karakterizira sve petke nakon škole ujutro, a to su planovi.
Oni su dobra stvar.
Loša stvar je ta da oni obično propadnu.




Recimo ja sam danas nakon škole namjeravala:

a) napisati zadaću iz matematike.
b) depilirati noge voskom.
c) čitati super knjigu netom podignutu u knjižnici.
c) očistiti nered u sobi.

Ali tada se pojavio problem.
Zove se internet.
Sjela sam za komp i... Upropastili su me DeviantArt i blog tako da:

a) zadaća iz matematike mora čekati veselije dane.
b) Njjjj booli.
c) Knjigu ću čitati navečer. Obećavam.
d) Djelić nereda sam počistila. Ponosna sam na to.


Isplanirala sam se naći sa nekolicinom prijatelja i prijateljica iz osnovne škole, ali NE MOGU. Zašto? Moram u kazalište! Kada su mi to rekli? DANAS! Zašto? Jer su moji profesori lijeni i zaboravni.
Profesorici iz hrvatskoga je već normalno reći : 'Imate lektiru. Sutra.'
Kako bi bilo da ja kažem... Ne znam što. Profesori su ti koji naređuju.


Dobila sam 5 iz latinskoga i tako sam sretna. Trud se isplatio.


Bilo kako bilo, propali planovi me ne sprečavaju da još uvijek planiram vikend. Tako da:

a) se sutra idem šišati.
b) idem kupiti jaknu. Tower zove.
c) možda i čizmice. Ako you-know-who bude bila dobre volje.
d) naći ću se s prijateljicama iz osnovne škole sutra.
e) navečer idem van. Sandy Rivera nam dolazi u Rijeku. I to naplaćuje 100kn po psobi, ali dobro, opraštam mu.
f) zadaća iz matematike
g) ponovno učiti već naučenu geografiju. Nikako da me pita!
h) učiti hrvatski. Nije problem. Na neki perverzan način uživam u označavanju morfema.



I kupila sam si novu maskaru, HR- Lash Queen - waterproof, of course.
Trepet, trepet.





Ljudi su danas dijelili kondome na korzu. Barem je bilo zabavno na fizici. Razred je bio pun kondoma-balona. Fizika je inače jedini predmet na kojemu apsolutno ništa ne radimo. Zapravo radimo. Zezamo se. Profesor ne obraća pozornost.


Sada me ispričajte. Idem na kavu, pa u kazalište.



* 16:42 * Komentari (5) * Isprintaj * Permalink

<< Arhiva >>

0