Slike

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Photobucket

Photobucket

Photobucket

JESAM LI REKLA NAŠTO O SEBI?

IME: Mirna
GODINA: 14
RAZRED: 8.
FRENDOVI: UUUU ima ih puno...
LJUBAV: Nisam zaljubljena...bila sam...sad sam oporavljena i u punoj snazi....komadi di ste???
ŠTO VOLIM: Iskrenost, ljeto i proljeće, dečke, brata i obitelj, frendove i uživanje, praznike, more,...
ŠTO NE VOLIM: učiti, glupe ljude, laži, zlobu, ogovaranja,...
Zabavite se uz moj blog!!!
Ostavljajte puno komentara!!!
Ne izmišljajte da ste neko drugi na blogu!!!
I ne psujte i nema vrijeđanja,a ako baš želite vrijeđati možete se i predstaviti!!!




< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari...da/neee

napravila:CoKoJaDiCa

Glasujte

Kakav vam je moj blog???
Cool
Nije dobar
Dosadan
Treba mu promijena
Super
  
pollcode.com free polls




Linkovi

Gaby
Lea



http://www.iwantcodes.com/

utorak, 12.02.2008.

Hey...

Hey ljudi evo me napokon! Već je bilo vrijeme, jel da?smijeh
S novim dizajnom dolazi i novi post...
pa... ne znam šta da vam pišem...
Nakon božićnih praznika ponovno smo u ludoj školi, stvarno je odvratna...
Ma jad ok... eto bila sam na natjecanju iz hj i bila sam četvrta sretan za mene, za prvi put ok iako sam mogla i bolje al ajd sad... e da vam kažem šta je friško od danas... bila sam na natjecanju i Crvenog Križa! Eto kako je bilo...
Trebali smo bit u ekipi nas 5, nećui posebno imenovat. Uglavnom jedna cura nije trebala bit u ekipi ali se zamijenla s drugom curom i ona nije znala određeni test koji nije znala ni na vježbi pa nismo prošli. Doduše ja sam zbrljala 2 pitanja ali sam imala sve točno na realističnom prikazu! he he sretan
Uglavnom bili smo drugi! crycrycrytuzanburninmad
samo za 0.4 boda (to je jedna greška). jbg. Ma svi smo sjebali i svi smo krivi, imam šanse za nagodinu s novom ekipom i onda moramo proć... burninmad
A učila sam ko budala!!!!!!!! cryburninmad
Ma da se ne opterećujem a ni vas dosta sad o tome. Idem na Li DraNo i sve je super, naša predstava i film i jedva čekam to sve!!! winksretan
E da,...hvala na komovima itd i evo za vas novi post za koji ste me zezali dugo.
E da neće me bit u školi ni u četvrtak ni u petak jer idem na foto tečaj! Jedva čekam! yessretan
Eto to je to... sad je red na vama iskažite se i komajte mi molim vas!!!! yes

Bigg kiss svima vama!!! POZzzzz... smijeh
Kissy Kissy i KOMAJTE i GLASUJTE NA MOJU ANKETU i POGLEDAJTE MOJE SLIKE... HE he he he... pozz =)
mahwavemahwavewavemahwavemah

pogledajte ovaj spot, zakon je....



| WisH a LucK (113) | oR doN'T | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.