SVILENA MARAMA

21.10.2016.





Omatam želju svilenom maramom
poklanjam je vjetru
i tiho mu šapćem:

odnesi je,
odnesi, mili vjetre,
prekrij mu oči zelene
neka ga marama podsjeti
na noći bez sna
kad je miris cvijeta stare lipe
budio mjesec
prekrio zvijezde,
da ne vide
suze rastanka...

kada je skine sa lica,
vrati je meni,
vjetre moj,
ljubit ću mjesto
na kojem su usne ostavile trag
i oči snene
nekad moje
zelene..."

Mirjana Pejak Peki (Prow.quantum.Xm) (xir)




laku noć moje voljeno

03.10.2016.




Na baršunu ostavljam ti snove
ispod tjemena.
Savršenstvo stvarnosti u sadašnjost pretvaram
i dišem.

Dozvoljavam iskricama iluzije,
da nam dodirnu usne toplinom,
a svaki naš tren disanja
sljubljen je kao slap
što bez stijene je ništa,
moje voljeno.

Zrno ploda
snagom ljubavi nas veže,
dok dišemo tiho
kao kap kiše što se slijeva
niz nago tijelo,
moje voljeno.

Ljubim te, ljubim te najviše na svijetu,
Voljeno moje,
ostavljam ti ključ stare ure,
trunčicu začaranog vremena
kada krenem u nepovrat,
moje voljeno...


iz 2. knjige "Laku noć moje voljeno"




"LAKU NOĆ MOJE VOLJENO"

02.10.2016.


Image and video hosting by TinyPic


30.9.2016., 19.30h, sve je počelo ovdje:



pozivnica na ulaznim vratima knjižnice "Bogdana Ogrizovića"



za promociju moje 2. knjige

"LAKU NOĆ MOJE VOLJENO"




i onda je krenulo pa idemo sve redom i spontano, red stihova, red glazbe, red smijeha pa ponovo, na kraju ovog posta je moj tekst o ovom događaju:















































Image and video hosting by TinyPic

Dragi moji gosti,

iskreno se zahvaljujem što ste bili nazočni 30. rujna 2016. godine u Knjižnici Bogdana Ogrizovića, Preradovićeva 5 u Zagrebu, te tom prilikom uveličali predstavljanje moje zbirke, pod nazivom LAKU NOĆ MOJE VOLJENO i romana mlade spisateljice Vedrane Harak, pod nazivom BEZ OSJEĆAJA.

Posebno se zahvaljujem prijateljici, suradnici i urednici moje knjige, gospođi Jadranki Varga. Jadranka Varga, pjesnikinja je koja u svom opusu ima devet samostalnih izdanih knjiga i jednu zajedničku zbirku.

Posebna mi je čast što sam upravo Jadranku izabrala za urednicu svoje knjige, jer svojim kvalitetnim radom i kao administratorica mojeg bloga, ona je osoba koju bi rijetko gdje sreli, kako u stvarnom životu, tako i na društvenim mrežama općenito od kuda je krenulo naše prijateljstvo i suradnja.

Hvala Wedrana Armstrong - Vedrani Harak, mladoj spisateljici na odazivu na ime moje posebne gošće.
Vedrana Harak, mlada spisateljica, rođena je u Novo Sadu. Sa tri godine zajedno sa svojom obitelji doselila je u zapadni dio Slavonije, grad Pakrac. Završila je Školu za primijenjenu umjetnost i dizajn u Osijeku. Pisanjem se bavi od rane mladosti, a jednako voli i piše poeziju i prozu. U 2015. godini u izdanju UG BAGREM iz Gradišta u javnosti se pojavljuje svojim prvim romanom pod nazivom BEZ OSJEĆAJA.

Od srca se zahvaljujem nakladniku moje knjige i predsjednici Udruge umjetnika Vjekoslav Majer iz Zagreba, gospođi Ljiljana Šiljak i svim članovima Udruge što su nas darovali pjesmom i glazbom sa mnogo pažnje i pravog prijateljstva.

Hvala gospođi Ankica Magačić, sisačkoj fotografkinji koja je do sada predstavila javnosti dvije izložbe fotografija pod nazivom 5000 METARA i SKITAM SE I SNIMAM, na poklonu svojih autorskih djela za korice moje knjige LAKU NOĆ MOJE VOLJENO.

Anti Sabo i njegovoj majci Danijela Sabo zahvaljujem od srca.

Predstavnicima književne grupe Pisci i Književnost Nikolina Surla, Mladen Crnkovic hvala na podršci i fotkama.

Prijatelji moji, bilo mi je zadovoljstvo gledati vašu dobrotu, osmjeh i čuti lijepe želje za daljnje stvaranje.

Lijepi pozdrav i poštovanje,

Mirjana


i do sljedećeg susreta i nove promocije šaljem svima:

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.